среда, 23. децембар 2015.

Christmas family movies you must watch!

-Filmovi su nešto što volim skoro isto koliko i knjige (knjige malo više), a kako ja imam sve više obaveza trudim se da pogledam bar jedan film nedeljno. Na zimskom raspustu će za to biti dosta vremena, a sada idu i praznici, pa volim da napravim jedan filmski maraton uz toplu čokoladu, ćebence i novogodišnju atmosferu.

-Prošle godine sam pisala isti post i samo će se dva filma ponoviti, jer su nezaobilazni, a kao godinu dana starija, i sasvim druga ja, na te filmove gledam potpuno drugačije nego prošle godine, može se reći da sada shvatam poentu. Ispod svakog filma ću vam ostaviti link za gledanje.



-Nezaobilizan film za mene je svakako 'The nightmare before Christmas' (Noćna mora pre Božića). Verujem da je dosta vas već pogledalo ovaj film, a ko nije, preporučujem. Obavezno ga gledam bar tri puta godišnje, a nekada i ovako neplanirano. Neću da pišem o radnji filma jer ne znam da prestanem kad počnem, a ne želim da vam kvarim uživanje. Pogledajte film ovde.


-Još jedan film o kom sam pisala prošle godine je 'How the Grinch stole Christmas' (Kako je Grinč ukrao Božić). Baš sam ga skoro opet gledala i film je prezanimljiv. Nije toliko smešan, ali će vam biti drago što ste ga pogledali, ako ga pogledate. Pogledajte film ovde.



-Ali film koji ćete preplakati je svakako film 'Vilenjak' (Elf). I prvi i drugi put me je oduševio i zanimljiv je za gledanje jer možete da vidite kako jedan Vilenjak pokušava da se uklopi u savremeni svet. Da ne otkrivam previše, pogledajte i videćete i sami. Pogledajte film ovde.


-Pošto sam počela sa isključivo božićnim filmovima, slučajno, sada se vraćam na one koji baš i nisu povezani sa Božićom. Pre nekoliko dana sam na jednom blogu videla preporuku za film 'The chronicles of Narnia' (Hronike iz Narnije). Istog dana sam sa bratom odgledala sva tri dela i film je stvarno predivan. Po meni je najbolji prvi i drugi deo, ja samo te delove svakog filma i volim, ali obavezno pogledajte i treći. Gledajte prvi deo ovde.


-Ko nije pogledao film 'Frozen' neka to uradi istog trenutka. Kada je tek izašao prvo sam čula čuvenu pesmu Idine Menzel Let it go, pa sam pogledala film i definitivno je jedan od boljih animiranih filmova. Posle ćete po celoj kući pevušiti gore pomenutu pesmu. Pogledajte film ovde.


-Mislim da se prva tri dela filma 'Home alone' (Sam u kući) podrazumevaju, a i mislim da ste ga skoro svi, ako ne i svi, odgledali. Najbolja komedija i najbolji praznični film. Prvi deo gledajte ovde.

-Nadam se da ste čitajući ovaj post dobili ideju koje bi filmove mogli pogledati, a ja samo da kažem da sutra izlazi post sa idejama za poklon za brata, tatu, dečka, prijatelja, a u petak ću proglasiti pobednika giveaway-a.

Prijavite se za giveaway ovde.


8 коментара:

  1. Frozen sam gledala više puta, kao i Sam u kući, a ostale svakako planiram da pogledam uskoro :).

    ОдговориИзбриши
  2. Frozen i Sam u kući su u mom slučaju nezaobilazni! Najbolji filmovi ikada! Ja mnogo volim gledati filmove i uvek nagomilavam sve više filmova na listu za gledanje pa cu staviti i ove ostale. Prva 2 mi se čine i više nego zanimljivim! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Na listu filmova za gledanje dodajem i The nightmare beafore Christam, deluje mi da je stvarno dobar.☺♥

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!
    Od ovih filmova gledala sam Sam u kuci sve djelove, ali su mi ipak prva 2 najdraza ♥ Osim toga sam jos gledala i Elf-a. Ostale filmove nisam gledala, ali ako si nadem vremena sigurno cu pogledati.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zbog moje male sestrice od strica, Froze gledam gotovo svaki drugi dan, ali nikada mi ne dosadi i uvek jako uživam gledajući ga. Takodje, slažem se da je 'Kako je Grinč ukrao Božić' zaista neizostavan svake godine.:) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post Teodora <3!Svidja mi se tvoj izbor filmova,vecinu sam vec odgledala :)!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Filmovi koji su za mene nezaobilazni tokom Bozicnih praznika, jesu "Home Alone", bukvalno svi delovi. One filmove koje nisam gledala, vec duze vreme planiram, tako da je ovo pravo vreme za to!

    Novi post geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!