петак, 06. новембар 2015.

Realnost nije na internetu

-Ne znam da li sam nekada pisala o ovakvoj temi, ali sada imam potrebu da o tome pišem, i pisaću. Ne znam ni koliko će dugo biti, ni da li će nešto od ovoga imati ikakvog smisla, ali eto, pišem. Pisaću generalno za jutjubere i blogere, pošto mi je to poznato.

-Internet je većinom srećno mesto. Svi se prikazuju u najboljem svetlu i jednostavno vam se čini da sve imaju. Sve je savršeno. Bogati, popularni, slike i videi su im kao iz raja, ma savršeno. Na stvari gledamo isuviše površno. Šta se krije iza reči, slika, ''savršenog života''?


-Da li ste se ikada zapitali da li je njima sve ružičasto? Da li oni imaju nekih problema, u porodici, u školi, u zdravlju? Sigurno većina vas nije. Moguće je da ponekad i sažaljevate sebe jer nemate život kao oni, jer imate problema u školi, u porodici... A u većini slučajeva je to sasvim pogrešno. Internet je mesto gde dolazimo da bismo nešto naučili, podelili sa drugima, ali prvenstveno mesto izvan realnosti, mesto gde dolazimo da bismo malo zaboravili na sve oko nas i tada imamo osećaj da nas ništa ne dotiče. Internet je mesto gde tražimo tu malu dozu sreće.

-Zato se svi trude da svaki video, post ispadne što lepši i da pokušaju da šire tu pozitivu. Ja nemam ništa protiv toga, i ja se trudim da to radim na svom blogu, ali to što vidite ili pročitate ne bi trebalo da vas unesreći. Svaki čovek na ovoj planeti ima svoje probleme. Možda biste čak, da znate kroz šta pojedini jutjuber ili bloger prolazi, sažaljevali tu osobu, u tom trenutnku biste bili srećni što vam je život takav kakav je. Koliko postoji sreće na ovom svetu, toliko postoji i tuge. Sve je jednako. Problemi nikada ne nestaju, a što mislite da ste srećniji sve više problema se stvara. Vi preko postova i videa ne možete da zaključite šta se nekome stvarno dešava u životu. Možete samo da mislite da imaju sve, ali to je samo varka, a možete samo i da nagađate kakve probleme imaju, jer retko ko o tome priča javno. Da li se ja sada smejem, ili plačem? Ne možete da znate, ukoliko vam ja to ne kažem.

-Imam svoj lični razlog zašto sam pisala baš o ovome. Zato što možda dok ste čitali ovaj post niste ni naslutili da sam se do malopre gušila u suzama, jer sam gledala kako jedno maleno biće koje nisam dugo znala, ali sam ga obožavala, umire. Pretpostavljam da niste mogli ni da naslutite.

p.s. Nisam napisala ovaj post da bi me neko sažaljevao već sam iskoristila situaciju da dokažem sve ono gore što sam napisala.


19 коментара:

  1. Slažem se sa svim napisanim i mislim da ti je ovo jedan od boljih postova, pre svega zato što je pisan potpuno iskreno, iz srca. Svi mi imamo svoje probleme i naravno da niko nije savršen. Moram da priznam da sam i ja, u početku, živela u zabludi, sažaljevajući sebe, jer "samo ja imam probleme" a, recimo, Bethany, živi savršen život. Tek kasnije sam naučila da cenim svoj život i shvatila da i oni imaju svoje probleme, često i mnogo ozbiljnije nego što mislimo.

    P.S. MNOGO MI JE ŽAO, znam koliko ti je teško (iz iskustva) i, iako će ti sigurno zvučati glupo, želim ti da ostaneš jaka i da, iako ti je sada teško, znaš da će vremenom postati lakše, ali da ljubav i uspomene nikada neće izbledeti i zauvek ćeš ih čuvati u srcu. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post,potpuno se slažem sa svim što si nspisala!

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep post, prelepo napisano! U pravu si za sve. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep post,i vidi se da si iskreno pisala o svemu.Koliko realnosti može stati u jedan post,svaka čast!♥


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Potpuno se slazem.Niko ne zna kakav je zivot jutjubera iza kamere.Ni njima nije zivot savrsen,ali ipak pokusavaju da usrece svoje fanove.Mnogo mi se svideo post i drago mi je da si pisala o ovome :)

    tijanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Mislim da si sve tocno rekla. Ja sam nedavno imala dosta teskih trenutaka, ali naravno da to nitko nije mogao prepoznati kroz moje postove. Ja kad idem na blog pokusavam zaboraviti na sve negativno i prepustiti se pozitivnoj strani.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. U pravi si za sve! Milion puta sam pisala post u momentima kada sam bila najmanje raspoložena, a putem njega oslikavala sam samo najpozitivnija osećanja. Glupo je misliti da mi koji pišemo blogove imamo najsrećnije živote na svetu. Zapravo imamo iste živote kao i svi drugi, ispunjene lepim i manje lepim trenucima...

    ОдговориИзбриши
  8. Divno si napisala post i drago mi je sto je ovako relan i kuzim sto hoces reci i sve nas nekad uhvati taj trenutak "svima je lakse nego meni" a pogotovo to mislimo kada vidimo neke poznate youtubere ali sgvar je u tome da ni njima nije savrseno jer mi vidimo samo onaj dio njihovog zivota koji oni snime i zele da pokazu a sto se skriva iza kamere mi mozemo samo nagadati ali sigurno nije bajka kao sto svi mi ponekad mislimo. Post si divno napisala i super ti je tema. Svaka cast. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post :) U potpunosti se slažem sa tobom,jer i ja u mojim najgorim situacijama pišem maksimalno srećne postove i nikad na blogu ne iskazujem svoju tugu... :* <3

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  10. Ja najviše volim tvoje postove ovakvog tipa, jer se pronađem u njima, a moram priznati, i dosta naučim. Jako mi se dopada kako razmišljaš i pišeš i mislim da treba tako da nastaviš. Svaka čast! Što se tiče posta, upravu si za sve što si rekla, i u potpunosti se slažem sa tobom. I ja sam na ovu temu sve više počela da pričam, da razmišljam o tome. Razgovarala sam sa nekim ljudima, gledala kako nas zapravo oni doživljavaju. Izgleda da nas doživljavaju kao i mi Zorannah, Beth ili Evu. Nije sve tako lako. Moramo shvatiti i mi, i oni. Svi imamo slične živote, i to ništa ne mijenja. Jedina stvar je to što mi pokazujemo samo dobru stranu svega, i tako dolazo do ove situacije. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Žalosno je to što malo njih razume. Uzeću za primer Bethany, koja objavljuje videe retko, ali se mnogo potrudi. Mnogo njih hejtuju to, jer verovatno nisu ni pomislili kako ona ima i privatnih problema i obaveza. Ne samo Beth, mnogo blogerki i YTrki ima isto tako problema i obaveza. Prelepo si napisala ovaj post!

    Tagovala sam te za Moj Omiljeni Blog Tag ☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Bas sam pre par dana procitala clanak o popularnoj devojci sa instagrama i yt-a, koja je odlucila da promeni opise na slikama na instagramu i napise sta se desavao iza objektiva. Pokrenula je i svoj sajt http://letsbegamechangers.com :)

    ОдговориИзбриши
  13. eo za primer ja vodim humoristican blog a rezem se i imam preprevise licnih problema. Sve je tacno sto si napisala <3 :)

    ОдговориИзбриши
  14. Slazem se sa tobom u potpunosti ! Mislim da je super sto si napisala jedan ovakav post :)

    Molim te,poseti moj blog : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Teodora jako mi je zao zbog toga sto ti se desilo. Pre samo nekoliko dana je poginula devojcica iz moje skole koju sam poznavala i bilo mi je jako tesko, i sada je. Potpuno razumem sve sto si rekla, super post, objasnila si sve.

    ОдговориИзбриши
  16. Slazem se sa tobom! Sve si lepo objasnila.
    P.S. Mozes li mi reci kako si postavila Labels?

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!