уторак, 10. новембар 2015.

Q&A november 2015

-Ja sam potpuno zaboravila na ovaj Q&A. Za danas sam planirala nešto drugo, ali sam odložila da bih mogla da odgovorim na pitanja koja ste mi postavili. Većina pitanja je vezana za knjige, koliko sam ja uspela da vidim.

1. Omiljeni film?
-Twilight, Harry Potter i Divergent (ne mogu da se odlučim za jedan)

2. Filmovi ili serije?
-Ima i filmova bez kojih ne bih mogla da živim, ali ima i serija, tako da ako bih baš baš baš morala da biram to bi bi bili filmovi jer bez njih više ne mogu da živim ☺

3. Bez čega ne bi mogla da živiš (predmet)?
-Gore sam pomenula filmove, ali to nije predmet, pa bi što se tiče predmeta to definitivno bio telefon, jer na telefonu mogu i da idem na internet, i da zovem druge ljude i sve, ali i bez hrane. ☺

4. Bez čega nigde ne ideš?
-Bez telefona i novca.


5. Da li ćeš ići i sledeće godine na sajam knjiga?
-Sledeće godine ću biti u nekoj novoj školi, pa ne znam da li će ta škola, koja god da bude, organizovati odlazak, ali mislim da bih se i da ne organizuje ja sama nekako organizovala sa roditeljima možda da dođem. Tako da, sto posto idem bez obzira na okolnosti.

6. Omiljene knjige?
-'Trinaest razloga', Džej Ašer, i 'U potrazi za Aljaskom', Džon Grin.

7. Omiljeni pisac?
-Nemam baš omiljenog pisca.

8. Gde najviše voliš da ideš u šoping?
-Pa kod mene nemamo baš puno izbora, pa bi to bio NewYorker. Inače, obožavam i Ušće, idem možda dva puta godišnje, ali ga volim.

9. Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
-Da pišem postove, snimam videe, čitam...


10. Čime bi volela da se baviš u budućnosti, a da to nije blogovanje?
-Razmišljala sam o tome odavno. Obožavam zvezde, nebo i sama pomisao da bi se nekada moj posao sastojao od proučavanja zvezda, svemira i onoga izvan Zemlje mi je zadivljujuća. Volela bih da se bavim astronomijom. Uzgred, 11. ili 12. novembra, znači za sutra ili prekosutra uveče, su najavili neku kišu meteora Taurida, eto samo obaveštenje za one koji vole da gledaju tako te nebeske stvari (za one koji neveruju u to, kiše meteora su stvarne i vidljive. Tokom leta sam gledala jednu i bilo je predivo, potrebno je skroz zamračeno mesto)

11. Koji ti je omiljeni žanr knjiga?
-Pa volim misterije i ljubavne knjige.

12. Da li si neku knjigu pročitala tri puta ili više?
-Mislim da jesam jednu od Lemoni Sniketa, ne mogu da se setim tačnog imena.

13. Koja ti je ubedljivo omiljena knjiga svih vremena?
-Jedna, ali samo jedna. 'U potrazi za Aljaskom'.

14. Koja knjiga te je razočarala?
-To bi bila knjiga 'Ljubav', Danijele Stil. Knjiga mi je bila toliko dosadna, da sam je čitala sigurno jedno tri meseca, ako ne i više.

15. Koliko otprilike knjiga pročitaš godišnje?
-Za knjige sam počela da se interesujem pre dve godine, pa nisam nešto puno knjiga pročitala, ove godine sam pročitala nekih desetak knjiga.

16. Koju dobru, a pristupačnu kameru preporučuješ početnicima u blogovanju?
-Ja slikam telefonom koji ima kameru od 5MP, tako da je za početak to bilo ok. Kameru, kao baš namenjenu za to, nikada nisam koristila. Sada skupljam novac za jednu Nikon kameru i nadam se da ću je dobiti uskoro.

17. Imaš li nekog idola?
-Pre sam imala, ali sada ne.

18. Šta je tvoj najveći san?
-Da uspem na blogu i jutjubu.

19. Kada bi mogla da biraš koju bi super moć volela da imaš?
-Da mogu da pomeram stvari rukama do svoje lenje malenkosti. ☺

20. Kada bi mogla da živiš bilo gde na svetu, kuda bi otišla?
-U London, ali u neki mirni deo grada.

21. Da li si zadovoljna svojim blogom?
-Ja nikada nisam zadovoljna jer mi je stalno u glavi to da uvek može bolje i mislim da je to dobro jer me tera da se još više trudim oko bloga i postova.

22. Šta planiraš da upišeš?
-Najverovatnije ću gimnaziju u mom gradu.

23. Kako najradije provodiš petak ili subotu uveče?
-Većinom čitam neku knjigu, a kada ne čitam, onda sam na kompjuteru, ili čistim sobu.

-Već smo gotovi. Ja sam još sutra na raspustu, pa krećem u školu, a samo da vam kažem da je video za sledeću nedelju već snimljen, iskoristila sam ovaj mini raspust, pa mi sad ostaje još samo dooosta editovanja. Mislim da će vam se svideti ☺



13 коментара:

  1. Super odgovori, prepoznala sam svoja pitanja :). Jedva čekam novi video :).

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajni odgovori, hvala ti sto si odgovorila i na moja pitanja. Nadam se da ćeš uskoro kupiti novu kameru, a i da ćemo se sledeće godine sresti na sajmu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pitanja su bas zanimljiva.I ja cu upisati gimnaziju. :)

    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super si odgovorila na zadata pitanja. I ja ne mogu da živim bez filmova, kao i ti obožavam da ih gledam. Sve u svemu još jedan tvoj odličan post. :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični odgovori. I ja isto volim "U potrazi za Aljaskom" kao i krimi romane. Hahahhaha Post je odličan!!
    http://svetjednedevojke.blogspot.rs/2014/11/sta-raditi-ovog-produzenog-vikenda.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post.Ja više volim serije nego filmove,ne znam zašto hahahahhahaha.:)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, i ja obozavam zvezde, jedva cekam ovu kisu meteora!!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Nisam pročitala nijednu od knjiga. Medjutim čula sam da je ,, U potrazi za Aljaskom,, dobra. Možda ću je pročitati. Vrlo bi me obradovala kada bi mi se učlanila u moj blog. Volela bih da si ti moj prvi čitalac. Volim tvoje postove. Imaš dobar način pisanja.

    http://onlajnanonimac.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,obozavam tee ^_^
    Poseti moj blog ako ti nije problem: http://missnupss.blogspot.co.ke
    Nova sam haha :D

    ОдговориИзбриши
  10. Obavezno pogledaj film Insurgent to je 2 deo filma Divergent. :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!