понедељак, 02. новембар 2015.

Na kafi kod Teodore - rođendan, novi video, fall postovi...


-Kod mene u kući se zna kako se dočekuje novembar, pripremom za Teodorin rođendan. Da. Juče sam uzela tu famoznu petnaestu godinu. Nisam zvala puno ljudi, samo par drugarica, mada, da se ja pitam, ja bih najradije svoj rođendan provela samo u okruženju porodice. Za mene su pripreme za moj rođendan užasno stresne. Umesto da se opustim i uživam u tom danu, ja moram da jurcam po kući nameštajući sve za goste... hello.. ko je izmislio rođendanske zabave?!! Takođe, dosta vas se setilo da mi je juče bio rođendan i čestitali mi preko fejsbuka, tvitera, instagrama... Hvala svima od srca, ulepšali ste mi taj dan!!

-Sad se verovatno dosta vas koji me prate na jutjubu pita kada ću objaviti novi video. Ovako, video će izaći za nekoliko dana. Prvo sam mislila da pravim fall inspiration video, ali je dosta njih u isto vreme objavilo isto, a nekoliko scena sam već snimila. Zatim sam počela da snimam neki kostim za Noć veštica, ali nisam stigla da ga dovršim. Najgore je što ne mogu ni sa kim da se uklopim da me snimi, jedvaaaa se uklopim. Ovaj video, koji ću sada objaviti, će najverovatnije biti neki tag i čisto da vas obavestim na jutjubu koliko ću puta objavljivati videe i onda ću se rasporeditii da svakog dana snimam po malo. Naravno, vi mi pišite kakve videe biste želeli da vidite.

-Zadnja stvar koju sam htela da vam kažem je oko fall postova. Nije gotovo. Jesen još traje, a ja imam planove za nove postove, pa ih uskoro i očekujte. Evo sad samo još jednom zvanično obaveštenje za postove i videe, pošto sam gore pomenula. Videi će izlaziti na svake dve nedelje i objavljivaću dva posta nedeljno, jer jedino tako mogu da se uklopim.

-A sada moram da se suočim sa svoja dva najgora predmeta, fizika i matematika, testovi zovu..


14 коментара:

  1. I ja u skoli mrzim samo fiziku i matematiku:D Divan post,srecan rodjendan sa zakasnjenjem(izvini,juce nisam stigla):(

    ОдговориИзбриши
  2. Jos jednom srecan rodjendan :) ♥
    Da,u pravi si.Umesto tog naseg dana da budemo opusteni,mi jurcamo po kuci.Ali,sve je to zarad toga da bismo se lepo proveli sa drustvom :) ♥

    justbeyourself31.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sretan roćkas sa malim zaakašnjenjem i naravno sretno sa matematikom i fizikom! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako ides u 8. a napunila si 15 god?

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,uf ni ja nikako ne volim fiziku i matematiku haha.:)
    Srećno sa učenjem


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jedva cekam jos videa od tebe, super si jutjuberka i blogerka. Meni je zabavno kada mi je rodjendan haha. :) I daa, najgori predmeti , gori ne mogu biti matematika i fizika! -.-

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!I ja mrzim matematiku i fiziiku!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan rođendan, sa zakašnjenjem! Sve najlepše ti želim <3
    Srećno na testovima :D
    Željno iščekujem nove videe. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  9. Hej! Evo prvi put sam na tvom blogu i čini mi se baš super i pogledat ću tvoje videe na YouTubu i evo maloprije sam se učlanila u tvoj blog, pa ako želiš možeš se i ti u moj. :) I sretan ti rođendan sa zakašnjenjem xD
    I super ti je post i jedva čekam novi.
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan to rodjendan sa zakašnjenjem! Ja sam od tebe mladja dvadeset dana, jer sam ja 21. Inace predobar post!

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!