недеља, 29. новембар 2015.

Fall favorites 2015


-Jesen je i zvanično postalo moje omiljeno godišnje doba! Volim ja puno i proleće, leto i zimu, ali brate, jesen je jesen. Da li zbog neverovatne prirode, toga što je sve u cozy modu, toplih napitaka, rezbarenja bundeve ili nečega sasvim stotog, ne znam. Jednostavno je obožavam, volim jesenje boje, volim što moja kamera obožava jesen, iako je bedna, volim, volim, volim. Znači, obožavam! Ne mogu da opišem svu tu lepotu. Srećna sam što je moje dvorište veoma veliko i ima puno drveća, pa je sve žuto, narandžasto, crveno, bordo.

-Malo sam počela da razvlačim, da se vratimo na post. Decembar nam je skoro došao, pa jesen neće još dugo biti sa nama, a to je veoma tužno za mene. Ali sve u svemu, jesenji favoriti se moraju napisati!


-Počeću od ove ovog šala koji je moj omiljeni, a i ekstra je za slikanje postova! Predivno se uklopio za jesen i boje su me oduvale, a iako ga imam baaaaš odavno (nasledila od mame), ali ga sve do ove godine uopšte nisam koristila, predivan je.


-Prvo želim da se izvinim što ova slika nije moja, već je sa interneta. E, ovako, ja ovaj ruž, ili šta je već, nemam, ali sam imala prilike da ga probam i sada sam opsednuta, sledeći je na listi za kupovinu. Nemojte da mislite da ga bezveze hvalim, probala sam i bila sam oduševljena! Obožavam tamne boje, naročito za jesen, a ova me je oduvala, još je mat! Isto je na ustima kao i na slici, nijansa je COPENHAGEN. Cena mu je blizu sedamsto dinara i kupujem ga obavezno! Pre dva dana sam probala jedan L'Oreal Paris ruž u istoj boji i takođe je mat, ali je skoro duplo skuplji, a manji je. Znači, predivan je!


-Ne znam koliko dugo se ovo savršeno stvorenje nije pojavilo na mom blogu. Kada počnu hladniji dani usta mi užasno ispucaju zbog dehidriranosti, a Baby Lips Hydrate je jedini balzam, koji sam ja probala, a da stvarno pomaže! Više od pola je potrošen i obožavam i miris i pre svega kako neguje. 


-Jellyfish Art rančić, o kome sam vam pisala u ovom postu, se uz jesen uklopio fantastično, a jastučić koji vidite pored njega spada, takođe, u favorite! Napravila sam ga od starog džempera, sigurna sam da ste svi videli dobro poznatu ideju kako napraviti ovakav jastuk, a da ne sečete džemper, ispao je savršeno.


-Ne idem redom, ali koga briga. Sledeći favorit je ova Glade sveća. Sada je sezona mirišljavih sveća, a ova je kupljena u Lilly-ju i to za samo trista dinara! Sada će mnogi reći da to nije uopšte jeftino, ali ova sveća je bila na sniženju, a prava cena je petsto dinara! Videla sam da ta akcija još uvek traje i uskoro idem da uzmem još neku. Veoma lepo miriše i čak i kada se ne zapali. Ja bukvalno uđem u sobu i oseća se kao da je gorela ceo dan, a ustvari nije. Ambalaža ima pahuljice, hoho, baš za zimu. Moram da uzmem još jednu.


-Za Arizonu od borovnice i ne trebam puno da pričam, jer je omiljena.


-A najbolje za kraj! Uradila sam recenziju ove knjige i još uvek mislim sve to i ovo je definitivno moja omiljena knjiga! Recenziju možete pročitati ovde.

-To bi bilo to. Novi video je snimljen, još samo editovanje i izlazi, najverovatnije u utorak ili sredu. Do sledećeg posta...


12 коментара:

  1. Ja jesen takodje,jako volim.Iskreno,nisam je volela sve do ove godine.Ovogodisnja jesen mi je nekako bila posebna..ne znam :) Sto se tice posta....Baby lips takodje jako volim i mislim da je veoma dobar za ispucala usta.Ja sam potrosila ovaj plavi i kupila sam zeleni od mente koji je isto jako dobar (po meni).Torba je bas slatka.Sto se tice svece,videla sam je u DM-u i u Lili ali nisam kupila posto su podosta skupe.Miris im je zaista fantastican!Knjigu sam videla na sajmu knjiga i htela sam da je kupim ali iz nekog razloga na kraju nisam.Svi je hvale i moracu da je kupim na kraju da je procitam :) Odlican post!

    Poseti moj blog,ima novi post ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne stvari! Ja takodje volim jesen!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Rančić je stvarno savršen, oduševio me je još onda kada si pisala o njemu :) Moja drugarica ima mnogo Glade sveća koje ne pali, već samo drži za ukras, a ja ih stalno mirišem kada dođem kod nje, sjajno mirišu :)
    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam ovaj drugi karmin/sjaj.Mnogo sam oduševljena.Zaista je postojan.:)


    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sve stvarčice su predivne :). Koristila sam Baby Lips Hydrate početkom godine i bila veoma zadovoljna. Ova sveća deluje prelepo, tako da ću je verovatno probati, jer sam skoro potrošila jednu koju sam kupila u DM-u. Arizonu još uvek nisam probala iz sasvim nepoznatog razloga, tako da i to planiram prvom prilikom, a što se tiče knjige, ona mi je na listi onih koje moram obavezno da pročitam što pre :).

    ОдговориИзбриши
  6. Karmin cu morati i ja da probam, super izgleda :D

    Uclani se ako zelis :D
    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam taj baby lips i nisam nesto preterano odusevljena. Mozda ga nisam dovoljno koristila. :/ U svakom slučaju, svidjaju mi se favoriti a pogotovu ranac i sveca. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Super post ,jako lepo pišeš <3

    Ako želiš pogledaj moj blog :*

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicni favoriti!Ranac je prelep!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Glade sveće u DM blizu mene su 500 dinara, a predivno mirišu, baš mi je krivo... Odlični favoriti. NYX mat je odličan, ima sličan moja sestra. :)♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post,ovaj NYX karmin sam imala prilike da probam kod drugarice i zasita je fenomenalan :) A što se tiče knjige kupila sam je u subotu na sajmu knjiga u Nišu,jedva čekam da prođu malo sve ove obaveze u gimnaziji i da počnem sa čitanjem :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...