среда, 25. новембар 2015.

Blogovanje - moje iskustvo (part 2)


-Želela sam da dovršim prošli post bez prekidanja, pa je to sada. Pre nego pročitate ovaj post obavezno pročiajte ovaj-----> OVDE. Ovaj deo će biti malo kraći, ali dovoljno da završim započetu temu.

-Pred kraj prošlog posta sam vam pomenula šta sve može da se desi i da je nemoguće udovoljiti svakome iako se užasno trudim. Ili na primer kada je u pitanju giveaway. Znam da mi nagrade i nisu nešto, ali ja jednostavno nisam u mogućnosti da priuštim jedan iPhone, neke skupu kozmetiku i slične stvari. I kada nešto kupim, uvek nekome ne odgovara. To je i razlog zbog koga sam u prošlom postu napisala da mi napišete šta biste voleli da vidite u giveaway-u, ali ću ipak morati nešto sama da smislim. Ja bih najsrećnija bila kada biste svi bili zadovoljni i nagradama, i mojim blogom i sve, ali to nije moguće, nažalost.





-Blogovanje je lepo. Lepo je kada svoje mišljenje možete podeliti sa ljudima koje ne poznajete. Možete da upoznate dosta zanimljivih ljudi i da steknete nova prijateljstva. Možete i mnogo da naučite. Kada sam otvorila blog nisam imala predstavu kako stavljati gadžete, šta su collab postovi, kako sve to funkioniše i slično. Kada vam neko kaže da bezveze trošite vremena na pisanje nečega što će neko čitati i koja vas može čak i pljuvati, iskreno, dođe mi da prevrnem ceo svet da dokažem da nije tako (ponekad su tu hejteri, ali pisanje nije bezveze). Ponekad mi je toliko žao što je um pojedinih ljudi ograničen i ne žele da saslušaju niti vide kako to zapravo izgleda. Uz blog sam dosta proširila svoje znanje i dosta toga što mi je potrebno za školu sam naučila. 

-Blogerima ne cvetaju ruže. Dosta toga sam proživela za ovih više od godinu dana i iako ima više lepih uspomena, ružne stvari se dešavaju. A što se tiče privatnog života? I dan danas se svakodnevno srećem sa ismevanjem zbog ovoga što radim, ali sam naučila da se borim sa tim. Jednostavno zaobiđem takve ljude i ne odgovaram ništa jer je njihov cilj samo da me razbesne.Kada sam to konačno shvatila rekla sam sebi da ja radim ono što mi se sviđa i da me ne interesuju druga mišljenja. Ne želim sada da kažem još nešto u vezi ovoga jer ne znam da li neko od njih ovo čita (baš zbog ovih momenata mi je ponekad krivo što nisam napravila neki anoniman blog) . Neodobravanja okoline će uvek biti, čak i kada ne budu imali razloga za to. Naša zajednica je takva i to je nemoguće promeniti, jedino što možete je da ih ignorišete, i ovo sada ne pričam samo po pitanju bloga već i ostalih stvari u vašem privatnom životu.

-Blog je povećao moje interesovanje za knjige i samo da jednu stvar nisam uradila pre otvaranja ovog bloga, ništa od ovoga ne bi bilo stvarno. Možda nikada ne bih ni kupila taj BRAVO časopis i otkrila blogove. Nikada ne bih upoznala sve ove divne ljude, nikada ne bih stekla samopouzdanje i nikada ne bih otkrila svoju ljubav prema pisanju. Ništa nikada ne bi postojalo. Iskreno, ponosna sam na sebe. Ponosna sam jer sam uspela da se oduprem uticaju okoline i interesujem se za nešto skroz neobično: ponosna sam na to što ovo radim već više od godinu dana, a nadam se da ću ovo isto raditi još duuuuugoooo. I isto tako ništa ne bi bilo moguće bez vas i zato vam se još jednom zahvaljujem - HVALA VAM!



10 коментара:

  1. Divno napisano i sviđa mi se što je iskreno. Nemoj se opterećivati mišljenjem drugih ljudi, pogotovo ako su to ljudi iz tvoje okoline koji te ismevaju. Ti ćeš uspeti, oni neće. I to što čitaju tvoj blog je jedan (od) dokaz(a) koji upućuju na to da su ljubomorni, jer da ih je briga za tebe i tvoj blog, nikada ovde ne bi ni ulazili. :D
    Okreni se tome što voliš, posveti vreme blogu, pisanju, slikanju i kad-tad će se taj trud isplatiti.
    Što se tiče givaway-a, uvek kupi nešto što misliš da bi se dopalo određenoj osobi. Čak i kada ne znaš koja će to osoba biti, zamisli sebe šta bi tebe obradovalo da dobiješ. Jednostavno, tvoj blog - tvoja pravila. Kupi šta god ti misliš da treba. Ima ovde ljudi koji umeju da cene i sitnice. Njima bi i lak za nokte bio dovoljan. :)
    Razumeš poentu ovoga što pišem. Svi ti hejteri i nezadovoljne osobe koje dolaze na tvoj blog s namerom da gaze po tvom trudu su u suštini jedne jaaako ljubomorne i zavidne osobe, pa se trude da svoju negativnu energiju usmere na drugog. :)
    Girly world
    Novi post na mom blogu☺ Baci pogled ako budeš mogla. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da si sve napisala onako kako jeste i u potpunosti se dlazem da tobom!
    A sto se tice hejtrra, ti radis ono sto volis i niko ti too ne moze oduzeti, samo se ne treba obazirati. Na nebitne osobe. :)
    Inace, suoer post, kao i uvek! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Sve si upravuu ♥
    Posjeti moj novi blog http://peacelovechic17.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I meni ponekad bude žao što nisam otvorila anoniman blog,ali to je što je XD
    Imeni je isto mnogo drago što sam otvorila blog i zbog svih stvari (naravno lepih) koje su se izdešavale :)
    Hejteri su ne bitini,oni su tu samo da bi pravili svađe (zato što im je verovatno dosadno i nemaju šta da rade) ili da provociraju druge.

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post, Teodora! Potpuno si u pravu sto se tice ovdasnjih giveaway-eva. Nismo mi nasumicno bogati Amerikanci koji mogu da prijuste da nekoga daruju kompjuterom, telefonom ili necim slicnim. Medjutim, ipak, smo ljudi koji sve sto rade, rade s ljubavlju i s te strane jako je lepo dobiti neki poklon od nekoga koga ne znas koji je pritom kupljen sa velikom zeljom i voljom da se neko usreci. Ja smatram da je tvoj blog jako kvalitetan i radujem se svakom tvom postu, tako da nekolicina hejtova nasprambdrugih komentara ne mora da te brine jer ima dosta nas koji smo uz tebe.☺

    ОдговориИзбриши
  6. Slažem se sa svakom rečenicom, ja sam u početku razmišljala da mi blog bude anoniman, ali kako sam dobijala sve više čitalaca, shvatila sam da želim da znaju ko sam, tako da ponegde ima i mojih slika. Na hejtere svakako ne treba reagovati, čak ni nekim dobro smišljenim odgovorom, jer će se ipak više iznervirati ako se pravimo kao da komentar nismo ni pročitali, što svakako nije njihov cilj. Sve u svemu, odličan post, kao i prvi deo ♥ :).

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! ♥

    Ako želiš pogledaj moj blog http://smizlica11.blogspot.rs/

    :*

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se post.

    Ne obraćaj pažnju na hejtere, njima je očigledno dosadno u životu pa gledaju kako da nekom upropaste dan.
    I ne sekiraj se šta ko misli za tebe i tvoj blog, jer ti to voliš da radiš za sebe a ne za druge :D

    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Divan text Tea! Slažem se sa tobom u svemu! Evo na primer: Idem kroz školu i naidjem na neku osobu koja je učazila na moj instagram. Odmah kreće ono: Kako ti nije dosadno pisati sve to? meni je to gubljenje vremena!
    od kada sam počela sa blogom bilo je mnogo uspona i padova (manje-više) ali da toga nije bilo, ne bi bilo ni sada mog bloga. meni je ono na neki način promenilo ugao gledanja na neke stvari, kao i ti, počela sam mnogo više obraćati pažnju na knjige i časopise. Sada bih čitala teen knjige po ceo dan. Shvatila sam da treba da radim ono što volim bez obzira na hejtere i mišljenja drugih!
    hvala ti na ovom textu i tome što si podelila sve ovo sa nama ♥

    giveaway na blogu ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Teodora,da li si ikada razmišljala o pisanju knjige onako samo za sebe.Imaš predivan dar pisanja.U vezi SVEGA apsolutno se slažem.Evo napravila sam blog,to nije toliko rijetko u Americi,zapravo ovakav način pisanja je,no uklapam se sa tim,a i nitko ne zna.Hejteri su prolazna faza.Evo ja se sada nisam odlučila sa blogspot blogom,već sam našla neki originalan za koji nisam čula da naše bloggerice imaju.Našla sam svoje JA.Snalazim se,ne znam da ubacim komentare,ali ajde naučiti ću,polako.Sve super..B-R-A-V-O!

    http://glitter000.wix.com/glittery-time

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!