недеља, 22. новембар 2015.

Blogovanje - moje iskustvo (part 1)

-Primetila sam da odavno nisam postavljala DIY postove, pa mi je to u planu za neki od sledećih postova, a uskoro počinjemo i sa prazničnom serijom postova, pa će ih biti punooooo! Pre nego počnem ovaj post želela sam da vas obavestim da vrlooo uskoro pravim jedan veći giveaway, pa neke nagrade već imam, ali želim da znam i šta biste vi voleli da dobijete, bilo da je u pitanju, kozmetika, neke random stvari ili čak i odeća. Ja ću razmotriti sve vaše predloge i ono što budem mogla da priuštim svakako ćete videti u tom giveawayu. I neće biti kao neki od prethodnih giveaway-a.

-Ono o čemu sam danas htela da pišem je zapravo ono čime se ja bavim - blogovanje. Do sada na blogu nisam pisala o onome šta ja stvarno radim, nije da sam izbegavala tu temu, mislim, nemam razloga za to, jednostavno se nisam setila da pišem o pravoj svrhi ovog bloga i kako to zapravo sve izgleda.



-Blog pišem oko godinu dana i tri meseci i za mene je to jedan veoma dug vremenski period. Život mi se promenio iz korena. Kako sam se ja promenila psihički, i naučila da cenim sebe, da vrednujem neke male stvari i život, tako se i moja okolina promenila. Nisam odbacila nikoga, samo sam se od nekih ljudi malo udaljila i to mi je prijalo. Jednostavno, kada sam počela da vidim svoje JA shvatila sam da su se pojedini ljudi samo poigravali mnome i iskorišćavali me. Sa tim ljudima sam samo mislila da sam bliska i dobra, a u stvari je 70% njih upravo oni gore pomenuti, ali nisam nikog potpuno odbacila, naprotiv. Isto tako sam stekla novih 200+ prijatelja i upoznala ljude koji imaju ista ili pak slična interesovanja kao i ja. 

-Sve se promenilo. Više ne marim za komentare okoline, volim sebe i imala sam dosta prijatnih iskustava što sa vama, što ovako. Imala sam priliku da odem na jednu konferenciju, i mada sam tada samo lupetala neke stvari, videla sam neke od vas i to je bio glavni razlog za odlazak. 

-E, sad, postoje par stvari koje bih želela da poručim 'manjim' blogerima (da ne misli neko da nekoga me poštujem, mislim na početnike), sada se obraćam isključivo vama. Sećam se prvih dana svog bloga, to je nešto što će mi ostati u pamćenju zauvek, šta god da se desi, kao i ovaj period. Ne želim da sada ispadne da mi je krivo ili da se žalim, da ne volim ovo i slično, naprotiv, ja sam srećna, volim ovo, volim vas, volim što pišem i volim što ima ljudi koji čitaju moj blog, ali hoću da kažem da je početak najlepši. Onaj osećaj kada sam trčala po kući jer sam videla da imam sedam čitalaca biće zauvek urezan u mom sećanju. Ja se sada radujem kada vidim da se neko novi učlanio u moj blog, ali kako brojka raste, opet, ne želim da mislite da na vas gledam kao na brojeve, čisto se moram tako izraziti, dakle, kako brojka raste sve vam je više svejedno da li imate 1654 (lupam) ili 1879 čitalaca. Zato sada učim da cenim svakoga pojedinačno ko se učlani u moj blog i mislim da svi vi koji mi šaljete mejlove i poruke to možete primetiti. 

-Jednom prilikom je u postu o utiscima sa TeenTalka neko napisao da mi se javio, a ja sam ga samo iskulirala. Verujte mi, ja sam se čitavo veče jela iznutra, znači bukvalno sam imala onaj osećaj kao da mi se jedan ogroman tanjir zaglavio u stomaku i još jedna veća knedla u grlu. Sedela sam cele večeri u svojoj sobi pokušavala da premotam situaciju, ali ništa. Devojka je rekla da se pojavljuje u Aleksinom vlogu, ali ništa. Takođe je rekla da je pričala sa Aleks o meni, ali Aleks kaže da ni sa kim nije pričala o meni. Bila je tu još jedna opcija u vezi toga, ali ne želim da nastavim da pričam o ovome jer to nije razlog zbog koga sam ovo i napisala. 

-Znači, želim da se vratim na temu. Ne znam da li ste iz ove priče mogli da zaključite da cenim svakoga od vas podjednako i da ste mi svi važni. Svesna sam da će se ovakve stvari sve više dešavati i to je ono negativno. Zato, 'mali' blogeri, nemojte toliko da priželjkujete da imate sto ili dvesta čitalaca, to i nije toliko važno koliko je važno da se zabavite i da volite da pišete.

-Okej, počinjem da mislim da će ovaj post morati da ide iz dva dela. Da, moraće. Izvinjavam se što ga ovako prekidam, ali je već predugačak, mislim, za mene nije, ali ne verujem da niko ne voli da čita predugačke postove. Sledeći deo uskoro.


13 коментара:

  1. Prelepo napisan post. Iskreno ta devojka (čini mi se da je neka anonimna, koja se samo predstavlja kao Elena) mislim da je malo izmislila, verujem ti kako si se osećala. ♥☺

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Super svatie si dala nama ,,manjim bloggerima''. Znam da si jako dobra poštena i fina osoba, jer sam se par puta dopisivala sa tobom preko fejsbuka. Sećam se kada sam dobila prvog čitaoca, skakala sam po sobi i mislila ,,Hej neko voli moj blog''. Ni sada nemam mnogo čitalaca, ali blog ne pišem radi popularnosti, blog je moj način opuštanja.

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Baš sam uživala! I moj život je drugačiji od kada sam ušla u svet blogovanja! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je divan.Vidi se da pišeš iz srca, i da sve što si i napisala misliš.Svaka čast.

    Angela's Life <-----------------

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post!!!!Vidi se da cenis svoje citaoce. :)
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam sta drugo da ti kazem osim BRAVO..Stvarno si me pogodila tamo gde ti je bio cilj, i stvarno cu sada vise razmisljati o nekim stvarima..☺♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post,u potpunosti se slažem sa tobom... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post ♥. I ja sam se dosta promenila za ovih desetak meseci, na sličan način, naučila sam da volim i cenim sebe i, uopšte, dosta važnih životnih lekcija i nikada neću zažaliti zbog otvaranja bloga :)♥.

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, zaista!♡ Kada se osvrnem na svoje pocetke u blogovanju, malo sam zacudjena, a ponekad i zbunjena. Volela bih da mogu da vratim vreme unazad, obrisem neke postove, popravim kvalitet fotki, ali ipak, koliko god zelim da promenim neke sitnice, toliko mi je i drago kada shvatim da sam od tada dosta napredovala i unapredila svoje mogucnosti sto se tice pisanja, samog dizajna bloga, pa i fotkanja.☺❤

    ОдговориИзбриши
  10. Mislim da je ovaj post fantastican i da si ga napisala sasvim iskreno! Inace, znam da se trudis sa svima koji ti posalju poruku preko meila, ukljucujuci i mene, i na tome sam ti stvarno zahvalna! :D <3

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, jako je lepo što si podelila tvoje iskustvo ♥

    http://smizlica11.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Šta reći??Jednostavno..pročitala sam sve tvoje postove koliko me je oduševio blog.Ovaj mi je jedan od najboljih,detaljno si opisala tvoje vreme na blogovanju... i jedan jako inspirativan post.Jako si zanimljiva. ☺ ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...