понедељак, 05. октобар 2015.

Na kafi kod Teodore- drugari znaju za blog i YT, dnevne doze vampira?!


-Mislim da mi je ovaj septembar bio jedan od boljih meseca u godini što se tiče bloga i jutjuba. Prvo zbog TeenTalk-a, pa neke saradnje, a i to da broj čitalaca na mom blogu sve više raste. Naravno, mene uopšte ne interesuju brojke, već ljudi. Zamislite da 200 osoba stavite u jednu prostoriju, morala sam za primer da uzmem broj, ali kada tu ima onih koji vole da čitaju vaš blog, osećaj je neverovatan. Za mene je to stvarno puno. Želim da vam se i ovom prilikom zahvalim na vašoj podršci!

-Posle TeenTalk-a, tačnije odmah sutradan, desetak njih iz škole mi je prišlo da mi pohvali blog, neki su se čak i učlanili. Bilo mi je baš čudno jer ih nisam znala kao neke koga interesuju stvari kojima se bavi moj blog. Neki su me našli i na YT-u i pravili moje frizure, hah.


-Moj drugi omiljeni film, možda čak i prvi, je Twilight. Čula sam da mnogi pričaju da je dobar, pa sam ga videla na televizoru i za dva dana sam odgledala svih pet filmova. Meni je film savršen, sad samo mislim o tome kako želim da postanem vampir (i o Edvardu ☺). Ne znam šta se dešava sa mnom, za četiri dana sam četiri puta odgledala prvi deo, jer je po meni najbolji, a evo sad mi se učitava isti deo. Možda mislite da sam luda, ali nisam, ja sam samo zaluđena vampirima, pa mi to dođe kao neka dnevna doza (OMG). Šta ću, jače je od mene. Je l' voli još neko ovoliko ovaj film ili sam to samo ja?

-Na Famoza.net je izašao novi tekst, možete ga pročitati ovde. Inače, značilo bi mi da mi kažete kakve tekstove biste voleli da čitate, i na Famozi i na blogu. Novi video sam počela da snimam, ali sam smislila nešto bolje, pa će to valjda ubrzo biti gotovo. Sutra će izaći collab post sa jednom blogerkom. Bay...


15 коментара:

  1. Ja sam gledala Twilight, jako mi se svidja♥
    Pises odlicne postove na Famozi (naravno i na blogu haha)

    OBNOVILA SAM BLOG ----> http://livelovelaughofficial.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nominovala sam te za I♥fall tag, uradi ako ti se dopada.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/10/i-fall-tag.html

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam na svemu! Drago mi je što si ostavila pozitivan utisak sa blogom kod svojih drugara! Inače, i ja sam zaluđena Twilight - om. :33

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divno je to mila, imas zaista divan blog, lepo pises i samo tako nastavi :)
    Hahah tako je to kada ti se mnogo dopadne neki film, nisi jedina;)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja isto volim Twilight, kao i sve ostale filmove i serije sa vapirima ahhaha..☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam nikada gledala twilight,ali nameravam.Uglavnom govore da je fantastičan.Super post,kao i uvek.:-)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post :) I čestitam ti,zaslužila si još veći broj čitalaca :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  8. Konacno neko kome je kao i meni omiljen film Twilight *-* Zasluzujes jos vise citalaca.

    janasdiary777.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ja već stvarno duugo planiram da gledam Twigliht, ali nikako. Ali posle tvog posta odmah uključujem 1. deo, nadam se da će mi se dopasti :)!

    ОдговориИзбриши
  10. E da znaš da sam u početku bila jednostavno zaluđena tim filmom, al' vremenom prođe, ne brini. :D

    ОдговориИзбриши
  11. Nisi jedina, nemoj da se brineš. Svi smo bili opsednuti Twilight sagom i to godinama! x

    Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post. Twilight sam gledala, secam se ja kada sam ga prvi put videla bila sam u toj fazi da ga gledam iznova i iznova i odlican je. Preporucujem ti knjige da procitas, mnogo su detaljnije i ja sam uzivala u njima. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam jedno vreme bila zaludjena Twilightom, ali me je to nakon nekih mesec dana proslo i sad, nakon sto sam procitala i sve knjige po kojima je film sniman, nekako mi se ogadio, boga pitaj zasto. Ali da, Edvard je definitivno jedan od najlepsih stvorova na ovoj planeti, bez rasprave hahah.;-)♥

    ОдговориИзбриши
  14. Nisi jedina hahaha...procitala sam sve knjige i odgledala sve filmove i.mogla bih da pricam o vanpirima svaki dan ceo dann...to je takoreci moja opsesija ^_^

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...