петак, 16. октобар 2015.

LolaBox UNBOXING (oktobar)


-Danas mi je stigao jedan paket i bilo mi je baš čudno jer se ni sa kim nisam dogovorila da mi danas nešto pošalje. Kada sam otvorila videla sam da je to još jedna LolaBox kutija od PurityBox-a i prijatno sam  se iznenadila. Ubuduće ćemo sarađivati i svakog meseca ćete moći da čitate šta se sve to nalazi u jednoj LolaBox kutiji, pa ako vam se i svidi, možete da poručite. Više o tome šta je LolaBox kutija možete pročitati ovde.


-Na dobro poznatoj belo-ljubičastoj kutiji je bila zavezana belo-plava mašna, od meni ne baš dobro poznatog materijala. Nešto kao neka mrežica, ali ne znam dobro da objasnim, pa možete videti to i na slici.



-Na samom početku želim da kažem da kada kupite LolaBox kutiju celokupan iznos svih proizvoda je veći od cene kutije, pa se isplati da je naručite, jer se uštedi bar hiljadu dinara.


-Prvi proizvod je balzam za usne Beauty Made Easy. Ako ste čitali moj prošli unboxing videli ste da sam već dobila ovakav balzam, ali je onaj bio od vanile, a ovaj je od kokosa. Taj post možete pogledati ovde i malo više o ovakvim balzamima saznati tamo pošto sam već pisala, pa nema potrebe da sto puta ponavljam.


-Ovaj miriše predivno. Oduševila sam se kada sam ga otvorila. I ovakve balzame sam recenzirala, pa možete videti moj utisak o njima ovde.


-Keims tečni sapun za ruke me je oduševio. Namenjen je za negu ruku. Sadrži ylang ylang ekstrakt, koji smanjuje osećaj masnoće kože, smiruje je i opušta, i ekstrakt hamamelisa, koji sužuje pore, poboljšava teksturu kože i hidrira je. Malopre sam ga isprobala. Ruke su mi i pre pranja bile glatke, ali sada su još više glatke.

       

-Tekstura je dosta gusta i providna i potrebna je mala količina da bi se ravnomerno rasporedio po rukama. Ustvari, mene podseća na neku masku za negu ruku. Takođe i miriše predivno.
                 
        


-Ovaj proizvod je takođe Keims brenda i to je gel za umivanje lica, opet sa ylang ylang i hamamelis ekstratom. Nisam ga još isprobala, jer planiram da ga poklonim majci pošto ja ne volim baš da koristim ovakve stvari, ali moguće da ću ga isprobati. Piše da sadrži sitne žitarice koje ostavljaju kožu glatkom, čistom i blistavom. Ove žitarice, koje sam sad pomenula, se mogu osetiti pod jagodicama prstiju kada se ovaj piling razmazuje.


-Svoj LolaBox možete poručiti klikom na ovaj link. Takođe, sada se može naručiti po sniženoj ceni, pa je to super prilika ukoliko želite da ga poručite.


-Nadam se da vam su vam se svidele fotografije (čitaj: smrzla sam se napolju dok sam slikala) kao i celokupan post, a uskoro vam pišem o tome kako je protekao moj jedan i po mesec privikavanja i popunjavanja agende.

-Juče mi je mama donela jedan paketić i kada sam videla šta je počela sam da vrištim (ozbiljno. Sestra me je gledala kao Bela Edvarda kada su bili zajedno prvi put u učionici (kad sam zaluđenik) , ko je gledao znaće). Bila je to knjiga Onlajn devojka od Zoelle! Mama, znam da čitaš ovo, pa želim još jednom da ti se zahvalim. Knjigu sam celu pojela. To je definitivno knjiga koju bi SVAKO trebalo da pročita.

Za giveaway se možete prijaviti OVDE

p.s. Evo još jendog obaveštenja. Ovo je zvanično dvestoti post na mom blogu!

12 коментара:

  1. Odlični proizvodi.Ja imam pink beauty made easy i nisam baš zadovoljna.:/

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne proizvode si dobila, pogotovo mi se sviđa balzam od kokosa (zaluđenik) :). Čestitam na 200 postova, nadam se da će ih biti još puuunooo ♥♥♥! Onlajn devojku sam pročitala četiri puta i nikad mi nije dosadila, savršena je ♥:)

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista su lepe slike,isplatilo se smrzavanje XD Nedvno sam pročitala Onlajn devojku,baš mi se dopada,čini mi se da je to jedna od onih knjiga u kojoj svako može da se pronađe.

    ОдговориИзбриши
  5. Hoces li da radis recenziju za zoleinu knjigu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neću. DOsta njih je već radilo, pa bi bilo glupo da i ja radim. :)

      Избриши
  6. Divan post! Dobila si divne stvari!

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sve izgleda predivno Teodora, super recenzija!
    http://bethanyismybae.blogspot.com/ Novi post sa fotografijama :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! <3
    Imamo isti Beaty Made Easy,super su
    ja imam taj i svetlo rozi, samo što ja nmg da otvorim rozi :/ :*
    Recenzije su super <3
    Gel za umivanje lica ima moja tetka :*

    Ukoliko možeš pogledaj moj blog,mnogo,mnogo bi mi značilo <3
    http://pinkunicorn710.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Super :)
    Novi post na mom blogu ------> http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/10/brz-i-ukusan-dorucak.html

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!! Blago tebii što se tiče knjige! Haha

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...