петак, 23. октобар 2015.

Jellyfish Art - you need it!


-Imam neki osećaj da sam preterala sa saradnjama za ovaj mesec.  Ne želim da mi blog postane kao jedan od onih samo za saradnje, pa ću se truditi da sklapam što manje saradnji.

-Danas želim da vam predstavim Jellyfish Art. Oni se bave izradom torbi od prevrnute kože, a kada sam ušla na stranicu, oduševila sam se. Prva stvar koju sam pomislila je bila: ,,Kada budem kupovala tašne, baš tašne, definitivno ću ih kupovati ovde'', pored torbi koje su i za moj uzrast. Bila sam stvarno oduševljena, prvo sam želela da pojedem pojedine torbe. Iza imena Jellyfish Art stoje veoma ljubazna Miljana i njena majka.

-Na njihovoj stranici možete naći torbe raznih boja, veličina, oblika. Takođe, možete da birate dizajn, boju, možete da kombinujete kako ste vi to zamislili, da bude baš po vašem ukusu.

-Kada sam ugledala ovaj rančić nisam mogla da mu odolim, a pošto sam dobila priliku da izaberem šta mi se sviđa, još više nisam mogla da mu odolim. Sada pričamo  generalno za rančić. Ovakve rančiće obožavam, a ovaj je nekako baš jesenji, ne mnogo veliki i savršen za školu, za dane kada nosim manje knjiga. Nije ogroman, što mi se sviđa, a moram da dodam da mi je dizajn na ovom preklopnom delu predivan. U unutrašnjosti je obložen predivnom tkaninom i ima jednu veliku pregradu i dve manje. Jednom rečju, savršen. Znam da tinejdžeri mojih godina obično traže ovakve rančeve za školu, ali nije za svaki dan i nije za deset knjiga, već, kako sam gore pomenula, za dane kada nosite manje knjiga jer tada bez problema staju.

-Raznovrsni izbor predivnih torbi možete pogledati na stranici Jellyfish Art, a možete poručiti u inbox putem iste ili preko mejla jellyfish2212@hotmail.com .













16 коментара:

  1. Savrsen! A tvoje slike jos vise docaravaju lepotu ovog ranca!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ti ne mogu opisati koliko se meni dopada ova torbica! Stvarno je preslatka i blago tebi. Divan post. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Rančić je presladak, kao i ostale torbe sa stranice, oduševljena sam ♥:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam stvarno odusevljena! Torbica je preedivna, zaista!♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Aaaa kako je prelep ranac...♥♥♥

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj..
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Presladak je rančić. Pogledaću stranicu, da vidim kakvih još ima. ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Cuu coveceee
    Predivnaa je

    Spomenula sam te u mom novom postu

    ОдговориИзбриши
  8. Presladak je ranac, mnogo mi se dopada. Super post. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Presladak jee!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepa torba! Sigurno ću pogledati njihove radove :) Nominovala sam te za Black wolf blogger award.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Torba je preslatkaa. :))

    Inače, nominovala sam te za jedan tag:
    http://myfdiaary.blogspot.ba/2015/10/jesenji-tag-my-favorite-blog-tag.html#comment-form

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...