уторак, 06. октобар 2015.

Fall outfits (collab)



-Pre jedno nedelju dana sam se sa Sonjom, sa bloga BCreative, dogovorila da uradimo jedan collab post, pa smo želele da tema collab posta bude nešto vezano za jesen, a da ne bude kao svakodnevni collab postovi. Bar ja mislim da je ovako nešto malo drugačije od onih uobičajenih. Svaka od nas će vam predstaviti po tri outfita za jesen koje možete nositi bilo gde, a da su savršeni za jesenje temperature. Takođe, polovina mojih stvari je iz sestrinog ormana, pa ne znam gde ih je kupila, ali za neke moje ću vam napisati u kojim su radnjama kupljene. Neće biti puno teksta, jer je ipak ovo outfit post. U svim kombinacijama sam u farmerkama, jer se u njima osećam najudobnije, ali vi naravno uvek možete obući nešto drugo.


-Obožavam šalove, a ovaj ljubičasto-zeleni mi je omiljeni, a lepo ide uz neki svetliji džemper, koji nije nešto debeo, i martinke. Volim da nosim ovakve kombinacije, ali ih ne nosim baš često.

Martinke: Deichmann









-Obožavam debele, tople stvari, a ujutru sam se izvežbala da samo nabacim svoj omiljeni duks i odem u školu. Sa ovim prslukom izgleda malo bolje, ali možda na slikama izgleda malo nabudženo. Naravno, patike, jer su najudobnije. 







-Zadnja kombinacija u ovom postu je jedna sasvim obična, ali kako obožavam prugaste stvari i kapute, morala sam da ih iskombinujem.

Bluza: Terranova
Kaput: Time Out
Čizmice: Deichmann







-Uskoro idu čak dva giveaway-a, ups, preračunala sam se, tri! Nego dobro, neću ništa da malerišem. Napišite mi u komentarima koji vam se outfit najviše sviđa, a uskoro ću uslikati još nekoliko kombinacija!


15 коментара:

  1. Predivne kombinacije! Sve mi se sviđaju, ne mogu da izdvojim jednu :). Mnogo mi je drago da smo sarađivale ♥!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,martinke su prelepe.Obožavam ih.Outfiti su super,kao i uvek.

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Martinke su vauu! Nemam pojma koji je najbolji autfit, jednostavno su svi preslatki!

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super kombinacije, bas za skolu i tinejdzere :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, prelepe slike. Najviše mi se dopada treći outfit i baš mi je drago što si sarađivala sa Sonjom. :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Svi outfiti su divni ali ja bih izdvojila treći.Radujem se giwavey-ima (kako ide mnożina uopšte haah)

    janasdiary777.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prva kombinacija je prelepa. Dzemper odlicno izgleda. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sve tri kombinacije mi se mnogo svidjaju!
    Patike su ti prelepee!

    http://beautytipsbymt.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Prvi outfit *O* I'm in love with sweather.


    Novi post-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/lucluc-wish-list.html

    ОдговориИзбриши
  10. Super post!!!
    Treca kombinacija je savrsenaaa!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Aa predivni outfiti,najbolji mi je prvi,ii da,slike su super :D

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Super kombinacije, najvise mi se svidja prva :* <3

    ОдговориИзбриши
  13. Super su ti kombinacije!
    Posjetite moj blog,nova sam : katiecatsbf.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!