уторак, 13. октобар 2015.

Bookmarks by Ema + giveaway (closed)


-Više neću da počinjem svaki post time kako nisam pisala jer imam stvarno dosta obaveza oko škole, pa pišem kad stignem. Za danas sam vam spremila još jednu saradnju, trebala je da izađe ranije, ali je paket malo kasnio, pa sam stigla tek sada da ga ubacim.

-Danas sarađujem sa jednom super devojkom Emom sa stranice Bookmarks by Ema. Ema se bavi izradom ručno rađenih obeleživača za knjige po narudžbini. Na njenoj stranici možete pronaći obeleživače raznih oblika i dizajna, predivno su ukrašeni, a možete i poručiti neki po sopstvenoj mašti. Obeleživači su rađeni od kartona, ali su presvučeni zaštitnom folijom, pa su veoma čvrsti i nema šanse da se lako slome. Ja sam, lično, oduševljena. Kako Ema kaže: 'Da uvek znate dokle ste stigli'. Bookmarks by Ema ćete moći da nađete i na ovogodišnjem Beogradskom sajmu knjiga.











-Ema i ja smo se dogovorile da organizujemo jedan giveaway na mom blogu. Vi dobijate ova dva preslatka obeleživača, ovaj blok sa scratch papirom koji sam prikazala u ovom videu, stavila sam ga jer se dosta vas interesovalo za njega, i dve čokoladice da se zasladite dok čitate ili popunjavate ovaj blok.

Pravila:
1. Učlanite se u ovaj blog.
3. Zapratite na instagramu @loppy231 i @bookmarks_by_ema
4. U komentar napišite vaše fejsbuk i instagram ime i vaš mail.

Giveaway traje do 20.10.2015. Giveaway je internacionalan i pobednika biram preko random.org . Da uvek znate dokle ste stigli...






28 коментара:

  1. FROZEN BOOKMARK? AAA *_*

    Email: bluebaby204@gmail.com
    FB ime ne otkrivam javno, ako nešto osvojim rećiću ti privatno. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Melj: anci.radakovic@gmail.com
    Fb: Ana Radaković
    Insta: anchy2509
    Preslatki pokloni! ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne znam sta e ovo, ali ove slike kao i sam obelezivaci su savrsenee! Svaka cast!
    Instagram: marsyly
    Fb: nemam, nadam se da nije problem
    E-mail: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :)
    fb:Branka Knežević
    Ig: @branka.12
    e-mail: branka.370833@gmail.com

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi se dopadaju obelezivaci za knjige, bas su kjut♥
    Mejl: isidoradimitrijevic77@gmail.com
    Insta: MILJANADIMITRIJEVIC4
    Fb: Miljana Dimitrijevic

    ОдговориИзбриши
  6. Super pokloni!
    Fb: Јана Миливојевић
    E-mail: jana.02.m@gmail.com
    Instagram: milivojevicjana

    ОдговориИзбриши
  7. Giveaway je prosto predivan sve je preslatkoo <3!Inace volim da citam pa ce mi jos obelezivaca dobro doci....
    e-mail:adjithequeen01@gmail.com
    Fb:Анђела Мићић
    Instagram:adji_mm

    ОдговориИзбриши
  8. Obeleživači su predivni! Nećeš verovati, ali ja sam baš juče otkrila ovu stranicu i planirala nešto da poručim i evo tebe sa ovim postom :).

    Fb: Sonja Stojiljkovic
    E-mail: sonjastojiljkovic123@gmail.com
    Instagram: _sonja_s_

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Obelezivaci su divni..Slike su WOW ❤

    Fb:Mini Maus
    Instagram:mjanamj
    Mail:mihailovicjaaana2003@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super je post draga, koji aparat koristis kad su slike ovako dobre? :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Divan giveaway!
    Fb: Sels Selenator
    Ig: starforgomez
    Mail: typicaldani@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  13. Preslatki suu ♥
    fb: Jelena Milic
    ig: milicjelena98
    email: jecaxx2010@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Uuu super slike, kao i nagradice. Kako je dobra ova tablaaa! :)
    Katarina Šošević, @kacasosevic, fashionholicyeahh@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super pokloni !! ♥ Mada ja nisam te sreceće da osvojim ovakve super stvarčice, ali nema veze.

    Fb: Anđela Arsić
    Mail: andjelaarsic03@gmail.com
    Instagram nemam. -.-

    ОдговориИзбриши
  16. Super su nagradice...sve je predivno i svake pohvale za bookmarks!
    Fb: Ana Šošic
    Ig: ana.4244
    E-mail: anasosic4244@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post.Mnogo su mi slatki obeleživači,jaooj.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  18. Preslatki suu!!!
    Fb:Jovana Vukicevic
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com
    Instagram nemam!

    ОдговориИзбриши
  19. Odlicne nagrade.. mnogo mi se svidjaju obelezivaci ♥
    Fb: Jovana Filipovic
    Ig: partizanovo_dete__
    E-mail: jovanica58@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Ekstra su obelezivaci! ♥
    fb:Elena Jović
    Instagram : elena_ely_jovic
    Gmail: elenajovic2004@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Prelepi su obeleživači, kao i ostali pokloni!
    Gmail: milicaraca333@gmail.com
    Instagram: milicaraca333
    Facebook: Milica Raca

    ОдговориИзбриши
  22. Jedan od najslađih malih giveawaya ikad.
    Fb: Hanna Nimac
    Insta: nimacka_94
    Mail: hanna.nimac@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Prelepi su ♥♥

    anastasija.aleksic8@gmail.com
    Instagram: anastasijaaleksic
    Fb.: Анастасија Алексић

    ОдговориИзбриши
  24. Superslatki bookmarkeri! :)
    FB Jelena Mitrovic
    mail jecaveca@yahoo.com
    a Instagram nemam, nadam se da nije problem :(

    ОдговориИзбриши
  25. I ja sarađujem sa Emom i mogu potvrditi svaku tvoju napisanu reč. Ona je veoma ljubazna i pravi predivne obeleživače! Baš mi se dopada giveaway. ♥

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Facebook: Milica Stanisic
    Instagram: @milicastanisic00

    ОдговориИзбриши
  26. Divan giveaway,prelepe slike:D
    E-mail:anabundalo3@gmail.com
    FB:Dajana Lilic

    ОдговориИзбриши
  27. Divnoo je sve! ☺ ♥
    Fb: Jelena Rogic
    Insta: onlajngirl54
    E-mail: kolacicjelena@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!