петак, 30. октобар 2015.

Beogradski sajam knjiga 2015


-Juče sam sa svojom školom bila na sajmu knjiga u Beogradu. Ovo je druga godina kako idem i za mene ovo predstavlja dan u godini kada mogu da uživam i kupujem ono što obožavam, a to su knjige. Moja opsednutost knjigama je krenula pre jedno dve godine i od tada se trudim da svaki slobodni trenutak iskoristim čitajući neku knjigu. Rešila sam sa vama da podelim koje sam knjige kupila, a i ako ne tek idete na sajam i ne znate šta biste kupili ili uopšte u bilo kojoj knjižari, preporučujem vam moje novitete.


-Mislim da ste shvatili, ako čitate moj blog od ranije, koliko obožavam Hari Potera i sve u vezi njega. Prošle godine sam na sajam išla sa Milicom pa smo se dogovorili da ona kupi prvu knjigu iz Hogvartske biblioteke, a ja druge dve, ali kako samo letim negde, slučajno sam uzela dve iste knjige, pošto su obe imale crvenu koricu, nisam uopšte obraćala pažnju, a skontala sam tek u busu. U svakom slučaju, knjiga koju sam trebala tada da uzmem je treća knjiga iz Hogvartske biblioteke je 'Kvidič kroz vekove'.

-Knjigu sam celu pročitala u autobusu. Svako poglavlje ima dve-tri strane, ali je zanimljivo, pa se zbog toga knjiga brzo i čita. Takođe, ovako isto mogu da pohvalim i druge dve knjige iz Hogvartske biblioteke: 'Pripovesti Barda Bidla' i 'Fantastične zveri i gde ih naći'. Knjige su zanimljive, a pritom jeftine i svakom ko voli Hari Potera biće interesantne.



-Od pojedinih drugarica sam čula da je ova knjiga predobra. Reč je o knjizi 'U potrazi za Aljaskom' Džona Grina, a već sam čitala i njegovu knjigu 'Krive su zvezde', pa verujem da će mi se i ova svideti. Ne znam zbog čega, ali mislim da ova knjiga ponovo ima tužan kraj (da. sve knjige Džona Grina imaju tužan kraj ili bar one koje sam ja pročitala). Ova knjiga ima neke dodatke, meni još nepoznate, ali planiram da što pre počnem da je čitam.



-Treća knjiga koju sam kupila je 'Pobunjeni' Veronike Rot, po njoj je rađen film Divergent, a ovo je drugi deo. Nsam čitala prvi, ali je drugarica kupila njega, a ja drugi, pa da se dopunjavamo. Gledala sam film jedanput i bila sam oduševljena, a knjiga je uvek bolja od filma, pa ne mogu da dočekam da je pročitam.


-Ja nisam kupila puno knjiga, jer smo imali malo vremena, meni je uvek malo, ali i izbor je bio dosta težak, tako da.. Imam i jednu preporuku za štand, ako idete na sajam. U Hali 1 postoji jedan štand i nemaju puno knjiga, al su zato doooosta jeftiniji od izdavačkih kuća. Na primer, tamo su SVE knjige 600 dinara, a ovamo su bile po 1000 ili 900. Imaju jedan veliki zid za slikanje sa Tris i Četvorkom, ako ste gledali fim, naći ćete ih, a ako niste bolje gledajte dok niste krenuli. Tamo sam kupila 'U potrazi za Aljaskom' i 'Pobunjeni' :)


-Još samo sam htela da kažem da ću pokušati da postove objavljujem četiri puta u dve nedelje, znači dva posta nedeljno, jer nemam puno slobodnog vremena, i da videe objavljujem jednom u dve nedelje. Nadam se da ću uspeti da se pridržavam ovoga. Takođe, pravim Q&A pošto nisam odavno, pa mi postavljajte neka zanimljiva pitanja u komentarima! 

Da li i vi volite da čitate i da li ste pročitali neku od ovih knjiga?

24 коментара:

  1. Nazalost,nasa skola nas ne vodi na sajam knjiga,ali nema veze.Knjige su dobre :)
    justbeyourself.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super izbor! Već duže vreme razmišljam o kupovini neke od knjiga iz Hogvortske biblioteke, ali nikako da mi se ukaže prilika za to. :/ Ove tri knjige su mi na spisku za kupovinu, kako si pogodila? :O

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Želim Harry Potter knjigu ajme,predobar izbor knjiga,sigurna sam da bi se i meni svidjele♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post....I ja sam trebala da idem sa školom na sajam knjiga u Beogradu ali je on na moju veliku žalost otkazan...Baš sam znatiželjna kakva je ova knjiga 'U potrazi za Aljaskom' .... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши
  6. Ja od guyve nisam uspela pronaci knjige iy hogvortske biblioteke ali sa i maj uspela kupiti knjigu u potrayio ya aljaskom za 600din dok je moja drugarica kupila istu knjigu na vulkanovom standu za 900 dina, super post :)
    http://milicas-worldofnarnia.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam knjigu Divergentni zaista je predivna :).

    ОдговориИзбриши
  8. Uh taj stand na kome si ti kupila sve knjige zove se Urban Reads, to je inace izdavacka kuca koja je prevela te knjige. Kod njih su sada za sajam snizene sve knjige i dobija se poklon. Ja sam kod njih kupila 5 knjiga.
    Inace kupila sam bas 3 knjige Dzona Grina, mog omiljenog pisca. Pa tako ti preporucujem sve njegove knjige..♥♥
    I Pobunjene sam procitala jos pre filma, pa tako ti isto preporucujem da procitas i Odane tj. treci deo.
    Uskoro cu ja pisati o mojim knjigama tako da pogledaj.☺♥

    ОдговориИзбриши
  9. Super su knjige! Ja ću Divergent pozajmiti od drugarice, jer ona ima sve delove.
    Pitanja za Q&A:
    1. Tvoj omiljeni film?
    2. Filmovi ili serije?
    3. Bez čega ne bi mogla da živiš (predmet)
    4. Bez čega nigde ne ideš?
    5. Da li ćeš ići i sledeće godine na sajam knjiga?

    I ja sam pisala o sajmu i pritom je to bio moj prvi vlog, pogledaj ako želiš ☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post,cini mi se da su knjige jako dobre.


    Nominovala sam te za Instagram tag-http://lepotaodaleks.blogspot.rs/2015/10/the-instagram-tag.html

    ОдговориИзбриши
  11. Jaaao, knjige su predobre! Ima li u knjizarama u Beogradu da se kupi 'Kvidic kroz vekove', da ti znas? I, ako da, u kojoj? Hvala unaprijed :)

    ОдговориИзбриши
  12. Nisam čitala, nemam vremena, kada nadjem vremena uglavnom čitam na tabletu :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. I ja sam bila na Sajmu (kao što već znaš), ove godine nije bilo baš kao i prethodne, ali je ipak bilo odlično. Dobre knjige si kupila :)

    Pitanja za Q&A:
    1. Omiljene knjige
    2. Omiljeni pisac
    3. Gde najviše voliš da ideš u šoping?
    4. Šta voliš da radiš u slobodno vreme?
    5. Čime bi volela da se baviš u budućnosti a da to nije blogovanje?

    ОдговориИзбриши
  14. U petak sam bila na sajmu i takođe kupila tri knjige, kojima sam veoma zadovoljna (možeš pročitati koje su u novom postu :) ). Tvoje knjige bih volela da pročitam, mada nisam neki preveliki ljubitelj Harija Potera, ali ostale dve sigurno :). I evo nekih "knjiških" pitanja za Q&A, u skladu sa sajmom :).

    1. Koji ti je omiljeni žanr knjiga?
    2. Da li si neku knjigu pročitala 3 puta ili više?
    3. Koja ti je ubedljivo omiljena knjiga svih vremena?
    4. Koja knjiga te razočarala? (Ako postoji neka)
    5. Koliko otprilike knjiga pročitaš godišnje :)?

    ОдговориИзбриши
  15. Ja sam takodje bila na sajmu, ali nisam uspela da nadjem Urban readsov stand iako mi je to jedna od najdrazih izdavackih kuca, haha.;-)
    Pitanja:
    -Koju dobru, a pristupacnu kameru preporucujes pocetnicima u blogovanju?
    -Imas li nekog idola?
    -Sta je tvoj najveci san?
    -Koji ti je knjizevni zanr omiljeni?
    -Kada bi mogla da biras koju bi supermoc volela da imas?

    ОдговориИзбриши
  16. Volim da čitam, ali nijednu od ovih knjiga nisam pročitala. Lepe knjige si kupila na sajmu, ne sumnjam da ćeš uživati čitajući ih ☺
    Pitanja:
    1. Kada bi mogla da živiš bilo gde na svetu, kuda bi otišla?
    2. Koji je tvoj najveći san?
    3. Da li si zadovoljna svojim blogom?
    4. Šta planiraš da upišeš (ako si 8. razred,tako mi izgledaš☺. Izvini ako grešim)
    5. Kako najradije provodiš petak ili subotu veče? :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  17. Ja sam išla na sajam sa roditeljima i kupila 11 knjiga za mene i jednu za BFF . I ja obožavam knjige . Nisu sve knjige Džona Grina tužne , nije ,,Gradovi na papiru ,, , za druge dve nzm još ih nisam pročitala .

    P.S. Imas odlican ukus . :)

    ОдговориИзбриши
  18. AAA I JA OBOZAVAM HARIJA POTEARAA. <3 I imam Belatriksin stapic ( isti kao iz filma
    ) i 3 knjige Harry Potter , kolekciju skupljam. :D

    ОдговориИзбриши
  19. Hvalaa tii! Uzela sam knjigu "U potrazi za aljaskom" super knjiga! Previše mi se sviđa, a tek sam počela da čitam!Ja sam svoju platila 900 dinara��

    ОдговориИзбриши
  20. Zdravo. Ja sam Sejla, ali trenutno ne mogu da se prijavim posto sa preko fona, a moj mladji brat mi neda da budem na lap topu. Post je super. Nisam procitala nijedne knjige. Izgledaju predivno sigurno cu je procitati. ;) <3

    ОдговориИзбриши
  21. Da,spojler:
    Deo knjige je tužan ,ali nije kraj.Pročitala sam sve te,osim ,,Pobunjenih" ☺...

    ОдговориИзбриши
  22. Da,deo 2. knjige je tužan.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...