уторак, 01. септембар 2015.

What's in my backpack?


-Predomislila sam se oko današnjeg posta. Neću raditi 'school essentials' post, već post o tome šta se nalazi u mom rancu. Inače, kako vam je bilo danas u školi? Ja nikako ne verujem da sam osmi razred i da sledeće godine polazim u srednju. Dakle, essentials post neću raditi već samo ovaj, pošto je slično. 

-Ovako izgleda moj ranac i uzela sam ga pre jedno dve godine u jednoj Puminoj radnji i jeste bio skuplji, ali je zaista kvalitetan. Možda vam na slici ne izgleda tako, ali on uživo nije uopšte pocepan ili nešto slično, kao da je nov. Ove godine ću kupiti još jedan ranac sa jednog stranog sajta, uskoro, nadam se, pa ću moći da ih menjam.








-Ranac ima jednu veliku pregradu i jednu manju koja ima jednu još manju. U najvećoj držim knjige, sveske i pernicu. Imam ih nekoliko, pa ih menjam, zavisi od toga šta imam tog dana i koliko stvari moram da ponesem.


-E, ovako. Ja imam jedan neseser u kom držim većinu ovih stvari, sve što može da stane, ali sam zaboravila da ga slikam, pa nećete moći da ga vidite. Dakle, uvek kod sebe imam neki dezodorans, u ovom slučaju je to Rexona Invisible, a nosim i Batiste, kada mi je masna kosa, mada mislim da će mi trebati manje pakovanje, ovaj zauzima baš dosta prostora. Naravno, nigde ne idem bez moja dva omiljena Baby Lips-a, naravno, mažem ih kako kada koji želim.


-U manjoj pregradi držim termo šolju, pošto je nosim skoro svakog dana, i svoju agendu sa lepljivim papirićima, koju ste mogli da vidite u ovom postu.


-Za kraj imam stvari bez kojih skoro ne mogu da živim. Obično nosim Plazmu, jer je obožavam, kada želim da se zasladim, ili neku čokoladicu, žvake obavezno, kao i maramice i vodu. Imam i slušalice, koje sam jutros zaboravila i posle sam se ubila od dosade. Takođe, uvek nosim ukosnice i gumice, zbog vrućina, a i ako imam neku frizuru.


10 коментара:

  1. Lijepo si sve napisala. Ruksak ti je prekrasan. Nosim sve stvari kao i ti i obožavam Plazma kekse (za koje sam otkrila tek prije 2 mjeseca kad sam bila u Srbiji i sad ih obooooožavam!) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post Tea! Obožavam sportske rančeve, a tvoj je predobar. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ranac ti je prelep i zaista izgleda kvalitetno kao što si i sama opisala.Jako mi se dopadaju sveske koje si ukrasila pogotovo za hemiju. :) Moram negde da kupim ovaj Batiste šampon, jer ga mnogi hvale i zaista bih volela da imam tako nešto. Nosimo skroooz iste stvari i ja takođe u neseseru nosim dezodorans i labelo. :) Post je odličan kao i uvek. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ranac ti je super, i vidi se da je kvalitetan. Nosimo skoro iste stvari. Meni se u rancu moora naci labelo. Ne mogu nigde da nadjem Batiste sampon (mali je moj grad), sto mi je jako zao. POst je kao i uvek super !

    ОдговориИзбриши
  5. Sve si predobro napisala. ♥ Ranac je predivan. Lepe su ti sveske , hehe. ☺ Inace , danas sam kupila PinkShock da li ga imas i da li je dobar?

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, jako mi se sivdja kako si uredila prvu sliku. Ranac je sladak. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. odličan post! sviđa mi se tvoj ruksak :)


    novi post na mom blogu--->http://lamiyasworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post....Ova velika sveska sa trouglićima je prelepa :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne slike, a i post je mnogo dobar!
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!