четвртак, 10. септембар 2015.

Utisci sa Teen Talk-a + VLOG


-Da, kao što znate, juče sam bila u Niš na Teen Talk konferenciju i sada pišem svoje utiske, a na kraju posta vas čeka vlog. Kada sam stigla na mesto gde se održava TT, u ovom slučaju bioskop 'Kupina', svi su prema meni bili ljubazni i sve. Upoznala sam se sa Majom, sa kanala MajaBeCreative, i sa Alex, za koju, verujem, svi znate. Obe su super. Upoznala sam i ostale učesnike,muški deo ekipe. Ono što  je najbitnije je da sam se upoznala sa nekima od vas. Nekoliko vas je došlo i malo smo proćaskali i zagrlili se. Sa nekima sam se i slikala. I želela bih da se izvinim nekome ukoliko sam, dok sam pričala sa njim, bila malo rastrojena. Jednostavno mi je sve bilo čudno, vidim ljude koji čitaju moj blog prvi put, a imam osećaj da se znamo godinama, stvarno je tako bilo.

-Organizatori su, kao što sam već rekla, bili preljubazni i sve je bilo super. Kada smo se popeli na binu imala sam neviđenu tremu. Primetila sam da se jednom dečku, mislim da se zove Mihailo, tresla ruka dok je pričao, pa je meni bilo još gore. Ceo naš panel možete pogledati ovde

-Ovo je bilo jedno neverovatno iskustvo za mene i još uvek ne mogu da shvatim da sam bila na toj konferenciji. Takođe, sada cela škola zna za moj blog i baš sam se iznenadila kada su počeli da me hvale. Nekoliko vas je takođe reklo predivne stvari za moj blog i beskrajno sam zahvalna na vašoj podršci. Sada kad sam videla neke od svojih čitalaca imam još veću želju za pisanjem. HVALA VAM, JOŠ JEDNOM!

-A sada pogledajte vlog:


12 коментара:

  1. Pogledala vlog, mnogo mi se sviđa! Hajde samo da zaboravimo ono, bilo je kako je bilo i gotovo je sad. :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Pogledala sam vlog jakoje lepo što si upoznala Alex....I što si se dobro provela :D

    ОдговориИзбриши
  3. Super vlog, drago mi je da si se lepo provela ❤️ :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Super vlog! Predivno je što su upoznala nove ljude :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista divno vlogujes,drago mi je sto si dobila priliku da ides :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. A kako je super! Prvo je lepo sto ste se upoznali a drugo sto ste imali priliku da se nadjete na sceni♥

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam iskreno bila takođe zbunjena.Ponašala sam se kao budala (izvinite na recniku) nisam znala šta da radim.Ja sam prvo došla ispred bioskopa i stajala tamo i buljila.Dosta sa žalenjem. Drago mi je sto ti je bilo lepo. :)♥

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan post :) Čestitam ti postigla si veliki uspeh a i vlog je odličan :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto si isla na teen talk,zaista predivna prilika za tebe.Zasluzila si to! :)
      justbeyourself31.blogspot.com

      Избриши
  9. Vlog je super, baš mi je drago što si bila na teen talku. <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Vlog je sjajan. <3

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar vlog i post! Ja ne znam više šta je boljee...Ti si preesavršena! I da 'Kako se kažu gaće' ahaahah. I dalje ne mogu da prestanem da se smejem. Svaka čast! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!