четвртак, 10. септембар 2015.

SheIn Fall Wishlist 2015

-Ovo je prvi ovakav post na mom blogu i moguće je da će ih biti još ovakvih. Sajt SheInside obožavam. To je prvi sajt, koji se bavi online prodavanjem odeće i ostalih stvari, za koji sam saznala. Malo jesu skuplji, ali sam od dosta njih čula da su sve stvari veoma kvalitetne, pa bi ovo bio prvi korak ka prvoj kupovini stvari sa tog sajta. Pošto je ovo jesenja lista želja, imaću dovoljno vremena da, ukoliko se odlučim za kupovinu, nabavim neki od ovih odevnih komada. Sajt možete posetiti ovde.

         Black Long Sleeve Letter               Red Long Sleeve Plaid                    White Long Sleeve
                 Print Sweatshirt                            High Low Blouse                          Striped T-Shirt                                             
                                         
-Prvi duks je za ispod ramena, ali mi se baš sviđa i može se nositi drugačije. Košulja je predivna i moraću da je uzmem, obavezno, kao i ovu bluzu, jer obožavam stvari na prugice, posebno zato što se neverovatno dobro kombinuju.

         Blue Ripped Bleached Slim Denim Pant                          Red High Waist Ruffle Skirt

-Ovde nemam baš šta puno da pričam jer su farmerke ekstra, a suknjica je prelepa i boja je savršena za jesen.

    
                Three Layers Gold Plated Chain Necklace            New Fashion Jewelry Running Earth
                                                                                                           Long Pendant Necklace

-Ovakve ogrlice sam duže vreme tražila, obzirom da ih nisam videla nigde kod nas, i jednostavno nisam mogla da je ne ubacim u ovaj post, a i privesci su divni. Naravno, kada sam videla Time Turner ogrlicu, na sajtu se zove drugačije, iz filma 'Harry Potter', kako da je ne ubacim? Na sajtu je blizu pet dolara, čini mi se, a ovako duplo skuplja, naravno, tu se uračuna i poštarina, ali ipak ispadne manje.



-Znači ova kopija Moschino tašne je neverovatna, želim je odmah. Još kada je izašla u novoj kolekciji Moschino brenda želela sam je jer je predivno osmišljena, a na sajtu jeste oko 30 dolara, ali koliko je original? Rančić me je oduševio. Jednostavan, elegantan, za svaki dan i savršen za školu.

                                                                                                                               Sunglasses

-Ovakav šešir sam želela duže vreme i mada sam videla neki sličan u NewYorker-u, nije to to. Predivan je i ide uz mnogo stvari, a šal takođe. Ovakve naočare želim duže vreme, ali nikako da ih se dokopam.

Koja od ovih stvari vam se najviše sviđa?

-I, kao što već znate, juče sam bila na Teen Talk-u u Nišu i uskoro ću napisati utiske i uz taj post ću ubaciti još nešto, ubacila bih taj post danas, ali čekam to drugo što trebam ubaciti uz post. Čitamo se uskoro...




9 коментара:

  1. Super post! Najviše mi se dopada košulja i ogrlice :)
    I jedva čekam utiske sa Teen Talk-a :D

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Kopija Mochino tasne mi se najvise dopada, savrsena je.
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Šešir i košuljica su savršenstvo :)
    Jedva čekam post sa Teen Talk-a :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ahh ova suknja se i meni svidja i nalazila sam slicne ali nikako ne stoje dobro. :( Inace ja imam HP ogrlicu i kupila sam je kod nas.☺

    Na mom blogu je novi smesan post o mojoj skoli pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi crni duks mi se najviše sviđa, i ako nešto budem kupovala, to će biti on. A i suknjica je preslatka, obožavam taj 'skater' kroj, a i višnjičasta boja, uff☺♥

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična lista, predobre stvarčice si izdvojila. SheIn ima predobre stvari i veoma kvalitetne ti mogu reći. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se takodje svidja kosulja i ovaj prvi duks.Ranac i naocare su po meni 'must have',ali sada ce jos malo pa jesen,pa nam ni ne trebaju naocare,ali dobro.
    http://justbeyourself31.blogspot.rs/ -moj blog,ako neko zeli da se uclani! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Post mi se dopada, najvise crni sesir koji je odlican. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Stvari su jako lepe iako nisam sigurna da naručujem preko interneta.U zadnjih nekoliko meseci tragam za ovakvim šeširima meni su prelepi i volela bih da nađem jedan.Jako mi se dopada duks .

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...