уторак, 29. септембар 2015.

Recenzija Nikel kupke i Beauty Made Easy balzama


-Koliko dugo nisam radila recenzije? Ne znam ni sama, ali moram da priznam da mi nešto baš puno i nisu nedostajale, ali sam obećala da ću uraditi recenziju proizvoda koje sam dobila od Essence-a i PurityBox-a, pa da ispunim obećanje. Radiću rceenziju za samo ova dva proizvoda, jer sam za druge već rekla sve što sam imala i nisam promenila mišljenje, a ta dva posta možete pogledati ovde i ovde
.

-Nešto ću malo izgrditi, a nešto pohvaliti. Sigurno ste već videli ovaj Beauty Made Easy balzam. Što se tiče nege, mislim da svoj posao radi okej i moram da dodam da dugo traje (ako to već nisam pomeula O.o). Ono što mi se ne sviđa kod ovog balzama je ambalaža. Oblik loptice jeste sladak, ali ne mogu nigde da ga stavim, a da se ne otkotrlja. Takođe, još jedna stvar vezana za ambalažu, koja mi se ne sviđa, je to da ako samo malo jače zavijem moram da ga nosim kod nekog veoma jakog da ga otvori, jer mu se poklopci spoje i nemoguće je da ga otvorite sami.

Nega: 9
Miris: 9
Boja: /
Ambalaža: 5


-E sada ćemo malo da hvalimo, malo više.. Bukvalno sve što piše na ambalaži ove kupke je tačno, ali sve. Prvo što sam odmah ispitala je da li je istina da oči ne peku od nje. Namerno sam prošla preko očiju ovom kupkom i pogodite šta....... ne peku, nimalo. Takođe, piše da je savršen za skidanje šminke, i to sam probala. Jedne večeri sam bila sestrino platno za žvrljanje, šminkom, pa sam je skinula upravo ovom kupkom. Oči me nisu pekle, opet, samo ono prolazno crvenilo od šminke. Jedino mi se ne sviđa što je dosta redak, a i pakovanje nije nešto veliko, pa se brzo troši, ja sam već potrošila malo manje od pola bočice. Ali bez obzira na to, ukoliko ikada budete u prilici da ga kupite, uradite to, jer se nećete pokajati!

Nega: 10
Miris: 9
Boja: 10
Ambalaža: 9


12 коментара:

  1. Jedva sam čekala ove recenzije! Gde može da se kupi ovo labelo, osim u LolaBox - u?

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se da je oblik balzama malo nepraktičan, ali volela bih da ga probam, miris vanile me jako privlači :). Što se tiče kupke, mene oči jako peku kad skidam šminku (iako se trudim da krema ne uđe, ona nekako uvek nađe put), pa bi mi ovo bilo više nego korisno :). Odlična recenzija ♥!

    ОдговориИзбриши
  3. Cim nadjem ovo definitivno kupujem , izgleda mi dobro. I da, pomenula sam te u moj predposlednji post. ♥

    NESTO NOVO KOD MENE

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda prelepo , meni se sviđa kada praviš recenzije i mislim da bi to trebala češće da radiš ☺♥

    Jana P. Diary

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam do sada probala, ali deluje mi odlicno. Zainteresovala si me za ovaj proizvod. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Jeste da je pakovanje balzama mozda malo neprakgicno, ali ja sam ivek bilazaludjena izgledom EOSa kog nazalost nema kod nast, tako da bih volela da probam ovaj, kao zamenu ako nista drugo.♥:-)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, nedostajale su mi recenzije. Balzam izgleda jako slatko. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam iskreno probala ni jedno ni drugo :)
    Tako da mi je ovaj post koristan, pozz

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!