недеља, 13. септембар 2015.

Perfection doesn't exist!

-Prvo želim da vam kažem da sam vas ostavila da malo sačekate ovaj post zato što nisam mogla da ne napravim slane mafine po Anjinom receptu. Ostaviću i vama link ovde. Ja sam ih pravila za pečenicom, čajnom i kulenom i preukusno su ispali, pa preporučujem i vama da probate Anjin recept. Jedan predlog. Ukoliko imate kačkavalj, pri samom kraju pečenja odozgo možete da stavite listiće i onda bi se to istopilo i bilo bi preprepredivno, nešto najlepše na svetu.


-Da se vratimo na temu. Današnja tema je malo ozbiljnija, ako mogu tako da kažem. Na samu ideju za ovaj post sam došla na času likovnog, dok sam crtala ovo sa slike gore. Prvo sam pronašla ovaj citat, koji je potpuno istinit, i koliko god sam se trudila da ga napišem perfektno, nije ispalo. Baš zato, ništa nije savršeno. Mislim da sada i opravdava svoje značenje, ali je tako ispalo sasvim slučajno, ma koliko se ja bila trudila.


-Svi ljudi, sva živa bića imaju svoje mane, ali i vrline. Neko je spolja prelep, a neko nije, ali to je spolja! Meni lično, spoljašnja lepota uopšte nije važna, to je samo slika, bitno je ono iznutra. Nije bitno da li neko nosi markiranu odeću, a neko odeću od Kineza.

-Dobro, gore sam možda malo skrenula na temu o unutrašnjoj lepoti, ali da se vratimo na temu ovog posta. Nikome život nije savršen i niko nije savršen, kao što sam gore napomenula. Uzimam za primer poznate YouTubere. Na snimcima im život izgleda kao iz bajke, ma predivan, nema mane, ali sve je to, ustvari, dobro editovanje i snimanje. Oni izgledaju kao da nemaju problema, ali možda imaju deset puta više problema od vas i mene. Mislim da je jedina YouTuberka koja je to pokazala, da niko nije savršen, ispravite me ako grešim, Zoella. Ona je uradila jedan video u kom nam je pokazala šta proživljava svakog dana, mislim, ko bi rekao, savršena u videima, a u stvarnom životu pati od anksioznosti (napadi panike).


-Ili što se tiče blogovanja, na slikama sve izgleda ekstra, ali svako ima svoje probleme. Svako ima porodičnih problema, zdravstvenih, finansijskih, ma sve što može da vam padne na pamet. Znate kako ćete znati da ste shvatili da savršenost ne postoji, da niko nije savršen? Kada ustanete ujutru, pogledate se u ogledalo i vidite bubuljicu, osmehnite se, jer je ona deo vas, ma kakva bila. Svi ljudi imaju sve što ste pomislili da imate samo vi ili da se nešto samo vama dešava, samo što se trude da to sakriju.

-Ne trudite se da budete savršeni, jer niko nije, najbolje je da budete to što jeste i važno je da budete srećni. Biti srećan ne znači da je sve savršeno, to znači da ste odlučili da pogledate iza nesavršenosti.



16 коментара:

  1. Jako inspirativan i lepo napisan post!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno napisano ! Uživala sam dok sam čitala ! Slažemo se u potpunosti u vezi svega :) ♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Jako inspirativan post,veoma si lepo napisala.Niko nije savrsen niti ce biti.Evo naprimer ja.Ja znam da nisam savrsena,ali uvek sebe podsticem da nisu ni drugi i da zbog toga ne budem tuzna. :) Drago mi je sto si napisala ovaj post. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Jako, jako dobar post! Sve si veoma dobro objasnila i upotpunosti se slažem sa onim što si rekla. Ja jako ne volim one ljude koji zato što lepo izgledaju odmah misle da su savršeni, a upošte ne shvataju da je najvažniji to kakav si iznutra.
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na ovom postu.
    Inspirisala si mene,a verujem i ostale :)♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Nažalost, ima mnogo ljudi koji vređaju druge ljude time što su nesavršeni i opet nažalost, ti ljudi ne vide sebe koliko su nesavršeni samim tim što vređaju druge ljude..

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajno, zaista, malo je reci da me je post odusevio. Veoma si lepo napisala i moram da pohvalim tvoj crtez jer je zaista nenamerno ispao bas onako kako treba.♥ Slazem se sa tobom u svemu. Pogledala sam Zoellein video na tu temu i zaista sam se malo potresla. :/

    ОдговориИзбриши
  8. Baš mi je drago što su ti se svideli mafini, super su ti ispali koliko mogu da vidim preko slike :) A ovaj post je predivan, stvarno volim ove poučne, inspirativne postove i apsolutno se slažem da niko od nas nije savršen, daleko od toga. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Slažem se da svi imaju neke probleme i da sreća nije u tome da sve bude savršeno. Post je odličan. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Novi izgled je prelep.
    Što se tiče posta,u pravu si.Niko nije savršen,a mi trebamo da se trudimo da život učinimo lepšim. :)
    justbeyourself31.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Post je divan, crtez ti je bas lepo ispao. Nazalost vecina ljudi vidi samo spoljasni izgled, i to nikako ne mogu da podnesem. Ali ja se trudim da volim sebe takvu kakva sam, i trenutno sam jako zadovoljna svojim izgledm, kako spolja, tako i iznutra. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post, svaka cast. Vidi se da si se bas potrudila. :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!