понедељак, 07. септембар 2015.

Na kafi kod Teodore- Teen Talk, škola, Double Trouble...


-Znam, trebala bih da promenim naslovnu sliku ovih postova, ali mi je ova baš slatka, pa da je iskoristim dok mogu. Nisam pisala, ali sam primetila da ste se veoma uželeli DIY postova i recenzija. Jedan DIY post sam juče spremila, ali, nažalost, neću objaviti taj post, je mi se ne sviđa kako su ispale slike i celokupan projekat, ali ne brinite, uskoro ću slikati neki drugi projekat. Što se tiče recenzija, u skorije vreme baš nešto i nisam kupovala neke proizvode, pa ako nešto uzmem svakako ću uraditi recenziju.


-Već sam objavljivala na blogu, ali evo za one koji ne znaju. BRAVO časopis me je pozvao na Teen Talk konferenciju, zahvaljujući vašim glasovima, i ja sam rekla da ću doći. Konferencija će se održati 9. septembra u Nišu, u sredu. Panel za blogere i YouTubere, panel u kome ja učestvujem, počinje tek od 13.20h. Ukoliko ste iz Niša ili okoline, i ako ste u mogućnosti, obavezno dođite da se upoznamo i malo popričamo. Pošto će sigurno neko od vas u to vreme završavati školu, možete da dođete bilo kada, možete da zakasnite. Stvarno bih volela da vas upoznam i nadam se da će što više vas moći da dođe. Inače, Teen Talk konferencija će se održati u biskopu 'Kupina' u Nišu (logično ☺). Očekujem vas! Više detalja ovde


-Ljudi, ja ne znam za vas, ali meni je ova slika mnogo slatka (ne zato što sam je ja pravila), a to je i razlog što je opet stavljam.Ok, da se vratimo. Neću sa onim da smo pošli u školi, svima je to veoma jasno i mislim da niko nije srećan zbog toga. Iskreno, više sam razmišljala o prvom danu svog brata, koji je krenuo u srednju, nego o svom. Ja nemam nijedan razlog zbog kog volim da idem u školu, u stvari imam, a to je edukacija. Ne mogu baš da kažem da je to zbog društva ili slično. Ok, imam dosta toga da učim, već sam i krenula, a mislim da nema potrebe da ponavljam milion puta da ću manje pisati? Rešeno.


-Ljudi, znam. Svi vi koji pratite DT znate da smo odvano obećale novi post, ali izgleda do toga neće doći. Mislile smo da može ići, ali ne ide. Pre svega jer je Milica krenula u srednju, a i ja imam dosta obaveza, što sam joj pomenula kada me je pitala da započnemo blog i rekla sam da ću, ako me to bude preopteretilo, morati da odustanem od našeg zajedničkog bloga, što se i desilo, a i Milica nije želela da nastavi. Blog najverovatnije nećemo obrisati, a možda i hoćemo, ne znam, nismo se još dogovorile.

-Ja nikako da napišem u nekom postu o novom, sad već ne, portalu za mlade. Reč je o Famozi. Napravio ga je bivši urednik bravo.rs portala, a ja sam dobila priliku, sa još tri devojke, da imam posebnu kolumnu na njihovom portalu. Portal je jedan od mojih omiljenih samo nam je potrebna vaša podrška, jer je još uvek 'nov'. Posetite ga ovde

-Dugo vremena sam želela da vas pitam šta najviše volite kod mog blog ili mene?



p.s. Uskoro kreće jesenja serija postova, ipak je septembrar počeo :)

4 коментара:

  1. Znam da učestvuješ na Teen Talk-u ali nažalost ne mogu doći.Žao mi je što je blog propao,ali možda kasnije bude ponovo otvoren.Što se tiče pitanja šta volim kod tebe i tvog bloga.Pa kratko rečeno zato što si svoja,na videima vidim da se mnogo ne trudiš da budeš kao ove poznate već svoja na svoj način sve kažeš.

    ОдговориИзбриши
  2. Kao prvo, moram reći da mi je jako žao što blog Double Trouble više nije u funkciji :/ Kod tebe mi se sviđa tvoja originalnost, tvoja volja za pisanjem, fotografski duh, ideje za YT videe. Stvarno si super :D

    ОдговориИзбриши
  3. Aaa bas sam volela da citam DT, ali dobro, razumem da imate dosta obaveza. Bas zanimljiv post, cestitam ti za Teen Talk, Famozu i ostalo. I za pitanje - ti si super osoba sto se vidi, trudis se oko fotografisanja i snimanja do savrsenstva, imas stvarno "svetski" kanal i odlicne postove. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja cu da vidim da li cu da dođem doza Teen Talk, ali verujem da hoću. Žao mi je što blog više neće raditi, jer mi je stvarno bio drag, iako nije mnogo postojao.Molim te nemoj da ga izbrises, želim da ostane. ♥:( Znam kako ti je zbog škole. Ja sam se ubila već prve nedelje, a tek kasnije...Slika je preslatka, nemoj da je menjaš, ♥

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!