среда, 16. септембар 2015.

LolaBox UNBOXING!


-Danas mi je stigao LolaBox paket od PurityBox-a, pa sam rešila da odradim svoj prvi unboxing. Već znate da sa PurityBox-om sarađujem duže vreme, pa je to i razlog zbog kog sam dobila ovaj paket. Nikada nisam kupovala nešto slično ovome, ali mislim da ću ubuduće poručivati jer mi se veoma sviđa kada u jednoj kutiji dobijete razne proizvode i to samo jednim klikom, bez preteranog zamlaćivanja po prodavnicama.


-Ja sam dobila LolaBox. On je osmišljen posebno za negu tinejdžera i svi proizvodi su veoma kvalitetni, a PurityBox uopšteno ima veoma kvalitetne i raznovrsne brendove. Ove kutijice sam već viđala, ali samo preko slika, i kada je stigla baš sam se obradovala, pre svega, jer je praktična, a bila je uvezana sa dve trake.

Ovako izgleda kada se otvori


-Prvo što mi je zapalo za oko je svakako ova torbica. Naravno, prvo sam primetila ove crno-bele tribal printove sa strane. Veoma mi se svidelo ovo, ali sam u isto vreme bila iznenađena, prijatno, naravno,  jer je ovo jedna stvar koju nikako nisam očekivala. Na zadnjoj strani ovog kartonskog dela kojim je omotano ima dosta predloga šta i gde se može nositi.



-Dizajn me je oduševio jer se vidi da je urađeno sa dosta truda i prelepo je nacrtano. Najviše mi se sviđa ovaj gornji deo, jer je to, pre svega, nešto što ja nikada ne bih mogla da nacrtam, jer sam neumetnička duša. Na slici je ova torba baš bela, ali ovako je, ustvari, neke blage bež boje.


 -Već sam čula da su Nikel proizvodi veoma skupi, ali isto toliko i kvallitetni. Ružina kupka 2u1, za lice i telo, koju sam dobila, miriše veoma lepo, malo jače, ali opet kako ja volim. Napomenuto je da je napravljena od 100 posto prirodnih proizvoda i piše da odlično odstranjuje šminku, ne iritira oči i ne zateže kožu.


-Pro sam počela da je odvijam, ali sam onda skontala da ima onaj 'press' način otvaranja, pa mi je, naravno, pola izletelo napolje. Malo je ređa nego obične kupke, ali mislim da to nema nikakve veze sa kvalitetom. Gore sam zaboravila da napomenem da je uz kupku došlo i nešto malo više o Nikel kozmetici.


-Ovo sam videla u Lilly-ju i prvo sam mislila da su to EOS balzami, ali nisu. Slični su EOS balzamima samo po tome što imaju oblik loptice što me je odmah osvojilo jer su preslatki. Moj miriše na vanilu, mislim, logično predivno.


-Pakovanje je iste boje kao na slici. Čim sam ga otvorila odmah sam ga namazala, ali sam morala malo da ga skinem, pošto sam jela, i bez obzira na sve to, još uvek ga osećam i stoji mi više od dva sata. Do sada nisam primeila nikakvu specijalnu promenu, samo da su mi usne mekše.


-Sledeća stvar je takođe jedna koju duže vreme zagledam u Lilly-ju. Gore sam zaboravila da napomenem da je proizvođač BEAUTY MADE EASY, kao i ovde. Ovo su maramice za otklanjanje masnoće sa lica. U pakovanju se nalazi osamdeset maramica.



-Nisam očekivala uopšte da će izgledati ovako dobro. Dosta su tanke, možete videti da mi se prst bukvalno providi, a svoj posao rade odlično. Ionako sam tek stigla iz škole, pa sam ih odmah probala i bukvalno skupe SVU masnoću sa lica. Takođe, matiraju lice.


-LolaBox je, što se mene tiče, opravdao svoju cenu i oduševljena sam. Ukoliko želite da naručite svoj LolaBox možete to učiniti ovde, a na istom sajtu možete saznati malo više o ovim proizvodima, samo je potrebno da u polju za pretragu ukucate naziv. Takođe, mislim da ću uskoro uraditi i recenziju ovih proizvoda.


18 коментара:

  1. Odličan post :) Ovaj balzam mi se čini vrlo interesantno....Inače fenomenalan izgled bloga.... :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Paketić je odličan, proizvodi mi se baš dopadaju. :) Posebno balzam za usne koji podseća na Eos i ružina kupka. Piši kakva je kada je istestiraš. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se sviđaju proizvodi, odlično je što su prirodni :)! Posebno bih volela da probam ovaj balzam za usne, sigurno je odličan, a pritom miriše na vanilu *o*.

    ОдговориИзбриши
  4. Paketic je zaista presladak! Torbom sam apsolutno ocarana!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Maramice mi bas deluju dobro i ja ih gledam vec neko vreme, ali nikako da ih kupim. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da su svi lepi ali me posebno privukls ruzina kupja jer je to nesto sto bih i ja koristila. Veoma si dobro opisala proizvode.

    ОдговориИзбриши
  7. Vrlo zanimljivo. Gledala sam ove kutijice kod Brane na Brana's divine world, ali ova je čini mi se malo drugačija. Baš sam htela da čujem preporuke za ovaj balzam. U liliju sam opazila jedan ali roze i bas sam htela da znam kakav je. Hvala na toj recenziji. I ove maramice izgledaju zanimljivo jer moja koža je izuzetno masna i treba joj posebna nega svakako. Slike su prelepe kao i opis proizvoda. Odlično urađeno!

    svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam pomislila da je EOS i pomislila: ,,Jooj, blago njoj!" :D
    Kako god, i ovaj izgleda super, pa ti i na ovom zavidim! Super post! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Definitivno sam sada shvatila da je ovaj Lolabox bolji od Glambox-a. Sad ću da pogledam cenu. :) Inace ja sam kupila ovo labelo Beauty made easy I moj prvi utisak je bio negativan, jer kad sam ga otvorila labelo je bilo prevrnuto, no nebitno. :) Odličan paketić I obavezno napisi utiske kad sve isprobas. ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, lepo radis ovakve posotove. Ono labelo lsicno eosu je preslatko. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Pretpostavljam da ću poručiti zbog torbice i labela.

    ОдговориИзбриши
  12. Pakiranje je preslatko i sve stvarčice su divne. Super post. :)

    novi post - http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Svi proizvodi izgledaju kvalitetno.Po meni je najbolji EOS i ove maramice za masnocu. :)

    ОдговориИзбриши
  14. Sad zaista rzmisljam da ovo poricim, najvise zbog labela jer sam ga i ranije videla i bio mi je bas simpatican. Ali i ostali proizvodi izgldaju zaista korisno.☺

    Na mom blogu je novi post pa pogledaj ako mozes.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Super post! Svi proizvodi deluju odlično i volela bih da isprobam ove maramice. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  16. Labelo sam videla i kod Tijane u jednom postu, samo mislim da je bila roze kutijica. Torbica je isto preslatka, a dizajn majice me je očarao!

    Objavila sam svoj prvi, uvodni post na blogu, pa koga zanima, može da pogleda ;)
    bluebaby204@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Divan paketic.Izgled lip balma je presladak.U pravu si,mnogo podseca na eos ...

    Poseti moj bog ako zelis
    girlsstuffblogg.bogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Great box!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!