петак, 25. септембар 2015.

Fall DIY: Pumpkin made from recycled book


-Dugo sam planirala DIY projekte za ovu jesenju seriju postova, jer želim da ih ima dosta, a uz to da budu što originalnije ideje i lepše napravljene. Juče sam stigla da napravim jedan projekat, pa nisam želela da vas ostavim da čekate na ostale. Ne zamerite mojim noktima ☺


-Potrebna vam je neka stara knjiga i da ima oko 150 strana, može i više, ali ništa preterano, zatim makaze ili skalpel, lepak, sprej u narandžastoj boji (ima ih u prodavnicama boja i lakova), parče papira isečeno kao ovo moje na slici, mala stabiljka, možete polomiti jedan deo obične grane, i ovaj štapić koji je napravljen tako što sam ga namotala oko stabilje, potrebno je da bude njene širine, pa na kraju zalepila, i za kraj možete da koristite ovaj tanak kanap.


-Najpre skinite koricu knjizi, pa negde po sredini precrtajte oblik parčeta papira pomenutog gore pomoću istog. U stvari, tako ćemo dobiti oblik bundeve.



-Kasnije počnite da sečete strane po liniji. Ako sečete makazama možete uzeti po petnaestak stranica odjednom, pa posle samo po onim prethodno isečenim secite druge i to je to. Ne predlažem baš skalpel zato što će, u većini slučajeva, početi da cepa stranice, a to ne želimo.


-Bukvalno, morate iskasapiti knjigu da izgleda ovako.


-Da strane ne bi ostale slepljene, ne želimo slepljenu bundevu, svaku stranu pojedinačno lagano preklopite prstom. Ukoliko malo slegnu i na kraju možete malo da ih razdvojite tako što ćete pritiskati dno stranice ka strani na koju želite da ide.


-Zatim uzmite 'štapić' pa ga zalepite u udubljenje na rubu knjige, ako radite kako sam vam rekla trebalo bi da pasuje. Sa obe strane stavite lepak, pa sa druge spojite dve stranice, gde je preklop i njih zalepite, da bi držale. Ukoliko me niste baš shvatili na slikama dole ćete videti kako bi trebalo izgledati i shvatiti šta trebate raditi.


-U šupljinu štapića stavite stabiljku i dobro je zalepite, ali sam ja gore zaboravila da pomenem da vam trebaju i neki veštački listovi, morala sam da ponavljam ovaj postupak. Videćete dole kako sam uradila.


-Moj omiljeni deo. Sprejem počnite da bojite IVICE stranica. Ciljajte na ivice, a ovo ostalo će samo doći. slučajno, a ispašće super. Ako prvi put koristite sprej znajte da trebate da stavite neke rukavice i da pazite u kom pravcu duva vetar da ne biste udisali sprej.


-Dakle, ja sam od neke veštačke ruže uzela ove listove i bila su tri koja su imala rupicu u sredini, taman dovoljno veliku da bih tu ubacila stabiljku, pa je ispalo ovako, a i vezala sma jednu mašnicu čisto da ne bude prazno.


-Možda nekome i ne liči na bundevu, ali ja mislim da mi je ovo jedan od najuspešnijih DIY projekata i veoma sam zadovoljna. Kada se sve osuši možete je staviti bilo gde, a ja sam već počela da pravim još jednu za dnevnu sobu. A opet, jedan odličan način da se iskoriste stare knjige.

-Juče sam počela da radim i na novom videu, tako da, očekujte ga uskoro i nadam se da će ispasti kako sam se nadala i da ću ga brzo završiti. ☺


22 коментара:

  1. Bundeva je SAVRŠENA!!! Ovaj diy je predivan i stvarno kreativan i slažem se da ti je najbolji do sada :). Sad me izvini, odoh da pravim :).

    ОдговориИзбриши
  2. Baš originalna ideja, nigde ovo ranije nisam videla. :)
    Radujem se još nekim DIY idejama koje nam spremaš :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  3. Jako simpatično i neobično. Jedva čekam ostale fall postove. ;)

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ideja je odlična,baš mi se sviđa.Mislim da ću je probati :)
    justbeyourself31.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jako lepo.Mnogo mi se dopada kako je ispalo,a i boja.

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajna ideja! Svaka cast!
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. super.♥
    - možeš pratiti moj blog? Bila bih ti zahvalna.*O*

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je stvarno prelepo! Prvi put vidim ovako nešto i baš mi se sviđa. Odlično Teodora. :*

    Posetite moj blog --> shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Predobro! Definitivno cu to isprobati!!
    http://dragabolonja.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Kako je ovo kreativno,stvarno je super,imas predobre ideje♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno odlicna ideja!Nikada se ne bih ovoga setila..Definitivno cu pokusati da napravim :)

    fabworld1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super ti je post, sviđa mi se kako pišeš i želim ti sreću u daljnjem radu :) :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Nove smo! Možeš pogledati naš?♥
    Puno bi mi značilo da se učlaniš kod mene :) uzvraćam svima.
    Jako dobar post sviđa mi se!♥

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kombinacije-za-skolu.html

    ОдговориИзбриши
  14. Obožavam kada vidim te bundevice od knjiga. Ja bih je napravila, ali mi žao knjige. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!