уторак, 22. септембар 2015.

Essence noviteti-kolekcija jesen/zima 2015/2016


-U petak mi je stigla poruka od Essence kompanije sa željom da mi pošalju par proizvoda iz nove kolekcije za jesen/zimu ove godine. Pošto je ovo drugi beauty post zaredom, postaraću se da sledeći bude drugačiji, jednostavno, odjednom se sve sjurilo, pa je tako ispalo. Ovo je samo nekoliko prozvoda, pa se nadam da vas naslov nije malo zbunio. 




-Kad je paket stigao bukvalno sam rasporila kutiju, jer me je baš zanimalo šta su mi poslali, a pošiljku sam, nažalost, preuzela tek sledećeg dana od prispeća, to jest danas.  Prva je ova paleta senki 'All about NUDES'. Slične palete sam viđala i bila sam presrećna kad sam je dobila. Pre svega, ova paleta je za neki totalno no makeup look, pa me to oduševljava. Ove palete su još dostupne u kombinacijama: BRONZE, ROSES, VINTAGE i GREYS. U svakoj paleti se nalazi osam različitih tonova senki.

-Pokušala sam da slikam kako izgledaju na koži, ali moja kamera nije dobra, pa su sve ispale istih boja.




-Mada mislim da se rumenilo ovde malo bolje vidi. Matt touch blush, koje ide majci btw, je, kao što i sam naziv kaže, mat. Puderaste je teksture i ima ga u dve nijanse: 10 peach me up i 20 berry me up, a moje je 20. Namenjeno je svim tipovima kože. Uopšte nije potrebno puno ga nanositi. Ovo što vi vidite na mojoj ruci je u tri sloja, jer na kameri nije lepo bilo prikazano, kada ga namžem jednom, što je uživo sasvim dovoljno.



-I zadnja dva proizvoda koje sam dobila su ova dva laka za nokte sa gel sjajom i pruža noktima dugotrajan manikir. Na slici ova dva poizvoda izgledaju veoma tamnije nego što su uživo, ali evo prvog laka i drugog laka. Prvi lak je mat, takođe, i jedva čekam da ih isprobam oba. 

-Gore sam napomenula da moja kamera nije nešto, pa evo jednog lepog obaveštenja, za mene, a nadam se i za vas. Uskoro kupujem novi telefon sa mnoooogo boljom kamerom, pa će i slike biti kvalitetnije i bolje, samo se još malcki strpite. Takođe, juče sam kupovala stvarčice koje su mi potrebne za DIY projekte za jesenju seriju postova, pa se nadam da će sledeći post biti baš o tome, a i uskoro collab post sa jednom blogerkom. ♥

p.s. Ovo je bilo samo predstavljanje Essence proizvoda, radiću recenziju uskoro.



14 коментара:

  1. Odličan post :) Ja sam baš danas kupila ovu paletu senki samo u bronze nijansama,mada sam se dvoumila između nude i bronze,ipak sam uzela ovu drugu :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post.Mnogo mi se sviđa nude paleta.:-)

    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Uu vrh! Sve je predivno, moram probati ovu paleticu, super izgleda. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe su stvarcice. Paleta mi se posebno dopada. I super sto uskoro kupujes novi telefon, to znaci i kvalitetnije slike. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas sam proslog vikenda gledala noviteti po parfimerijama i drogerijama i kupila All about paletu, pa cu verovatno pisati o njoj, izmedjuostalog :)

    ОдговориИзбриши
  6. Paleta ima super boje! Drago mi je zbog saradnje i, naravno, novog telefona!

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Već skorije vreme čujem da su Essence lakovi predobri,a i boja im je dobra.Paleta ima prirodne boje,sto je veliki plus.Rumenilo je okej. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe proizvode si dobila :). Najviše mi se sviđa paleta, boje su savršene ♥ :). A i lakovi su prelepi, takođe :)!

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe slike! Planiram da kupim ovu paleticu :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Probala sam to rumenilo ekstra je!!! Paleta senki izgleda jako slatko♥ A lakovi za nokte su pobedili dve najlepse nijanse!
    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ne mogu prestati gledati paleticu,predivne su boje♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...