четвртак, 13. август 2015.

The Throwback TAG


-Mila sa bloga My life as Mila me je nominovala za ovaj tag i mislim da je baš zanimljiv, a i sama ideja taga mi se sviđa. Taman da se i ja malo podsetim dana kada sam bila manja, a i vi da saznate nešto o meni. I da, na ovoj prvoj slici smo moj brat i ja, možda ste je već videli na instagramu.

1. Koje godine si rođena?
- Davne 2001.

2. Da li imaš neke slike sebe kada si bila mlađa? Ako da, pokaži.
-Imam na 100 slika, a evo vam jedna slika bejbi Teodore i njenog brata, pošto ste onu gore već videli.


3. Sa kojim TV serijama/emisijama si odrasla?
-Uvek sam volela da gledam serije, a i crtaće. Od serija je to bila 'Čari', koju i dan danas gledam, a od crataća sve što ste mogli da zamislite. Sunđer Bob, Miki Mauseva radionica. Fića&Feđa, Štrumpfovi....

4. Šta si želela da budeš kad porasteš, i da li to još uvek želiš?
-Želela sam da budem glumica i nastavnica engleskog, ali sada više to ne želim.

5. Pokaži video sebe kad si bila mala.
-A nema pitanja je l' ga imam? Imala sam samo jedan video, ali sam ga negde zagubila.

6. Koje igračke su ti bile omiljene?
-Sad se očekuje da kažem Barbike, ali ne, omiljene igračke su mi bili kamioni, pištolji i tako te stvarčice koje sam otimala od brata. ☺

7. Najsramotnija stvar koje se sećaš da si uradila kada si bila mala?
-Uhhh, ne sećam se baš.... Ne mogu da se setim. Sto posto sam sigurna da je nečega bilo, ali ne mogu da se setim.

8. Pročitaj nešto što si napisala u vrtiću.
-Ček. Ljudi, ja to ne mogu da nađem.

9. Tri pesme koje si volela kad si bila mala?
-Ono: 'Žaba sedi sama...', Mama voli bebu i neka Cecina pesma, ahaha. Kad se setim da sam slušala sve što je slušala i moja mama...

10. Smešna priča iz prošlosti.
-Imam ih dosta... al' ne mogu da se setim. Znam, sada ćete reći da mi je pola posta 'ne mogu da se setim', ali 'ajde čisto nešto da vam dam. Kao mala sam se sa društvom skupljala na sokak, tako smo zvali taj deo ulice, svako veče. Igrali smo žmurke, našu igru 'Ratatatata', pogađajte šta je to, mi smo je tako zvali. Jednom prilikom, kada smo se igrali žmurki, sakrila sam se pored jednog drveta i stavila jedan listić na glavu, a oni bi me gledali, ali sam se toliko dobro zakamuflirala da su me prepoznali tek posle deset puta zaobilaženja. Nije smešno, ali eto nešto što sam volela da radim.

11. Da li si sačuvala nešto specijalno iz detinjstva?
-Pored slika imam dosta igračaka, nekih stvarčica koje su mi davale drugarice, mama i slično.

12. Nešto čudno što si radila kad si bila mala?
-Ovo nije baš i čudno, ali ja sam bila toliki nasilnik, ne mogu opisati. Stalno sam tukla dečake, hehe.


13. Najstrašnija stvar koja ti se desila kad si bila mala?
-E ovako, postoji nešto što je tada bilo veoma strašno i to nikada neću zaboraviti. Išla sam kod babe u posetu i njihova kapija je bila otvorena, a sa druge strane puta je neka veoma strma nizbrdica. Moj brat, sestra od ujaka i ja smo se igrali u kolima, i ja sam sedela napred, moj brat je vozio, a sestra pozadi i moj brat i ja smo se vezali. Moj brat je slučajno nekako pokrenuo kola i pošla su unazad, ka nizbrdici. Od sve te panike nisam mogla ni da se odvežem, vrištale smo, ali nas niko nije čuo, jer su svi bili u kući, a moja sestra je iskočila iz kola i otišla da zove pomoć. Tada nismo znali ni gde je kočnica, ništa, pa je moj brat samo malo uspeo da zarotira auto i zaustaviili smo se na samoj ivici kod jednom malog panja, ali je veoma malo držao, pa je došao moj otac koji nas je izvadio iz auta i vratio auto. To je bilo užasno, ne može se dočarati rečima.

14. Da li se tebi, ili uopšte svetu, nešto promenilo tokom života?
-Ako uporedimo tadašnju mene i sadašnju mene ne mogu da nađem nijednu sličnost. Dosta sam se promenila, sve se promenilo, totalno. 

-Eto. Neću nnominovati nikoga posebno, ako želite uradite i kažite da sam vas ja nominovala. Inače, objavljen je novi tekst na Famozi ovde, a i počela sam da snimam novi video, kao i da pravim novi back to school post, a evo i da vam otkrijem da će to biti giveaway i DIY post



7 коментара:

  1. Jako zanimljivi odgovori i bas si me nasmejala. Hahah ' Koje su ti bile omiljene igracke ' i sada logicno, svim curama bile barbike, mislim ' skoro svim ' i od sve cure se ocekuje da ce da kazu ' ma barbike '. A ti kamioni, pistolji haha. Bas si bila luda mala ♥

    Novi post ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Znači odgovori su ti odlični :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicni odgovori. Ja bas volim ovaj tag i jako mi je zanimljivo da ga citam. Slicica je preslatka!♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Baš zanimljiv tag! Odlični odgovori zaista. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo si bila slatka kad si bila mala! Super post!

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!