понедељак, 31. август 2015.

SUMMER FAVORITES 2015!


-Prva stvar koju želim da vama kažem je da zahvaljujući vašim glasovima idem na Teen Talk u Niš! Hvala vam do neba, jer bez vas to ne bi bilo moguće! ♥ Konferencija će se održati 9. septembra u bisoksopu 'Kupina', a detaljnije informacije možete dobiti na ovom linku. Ide i Alex, tako da, ukoiko ste u mogućnosti dođite obavezno da se upoznamo.

-Nemam puno letnjih favorita za ovu godinu, ali ovi koje ću prikazati u postu su stvarno to i zaslužili. Nego dobro, da krenemo.


-Ne znam koliko sam vam tačno puta pisala o ovom laku. Moj najomiljeniji lak ikada, definitivno. Prvo što ima veoma široku četkicu i dovoljan je jedan potez da pokrijem ceo nokat, a drugo jer je moje omiljene boje. Ne skidam ga već preko dva meseca i mislim da će ući i u favorite 2015. godine.


-Ljudi, promenila sam mišljenje o Batisti jer je sada počeo da radi. Baš danas je trebalo da idem negde, a kosa mi je bila masna, pa rekoh da ga naprskam jer je svoj posao obavio uspešno. Moja dva omiljena Baby Lips-a. Čim su ovi electro Baby Lips-evi stigli kod nas kupila sam ovaj ljubičasti i mada sam očekivala jaku ljubičastu boju mislim da je okej i da se može nositi i u školu, a što se plavog Baby Lips-a tiče, o njemu da ne govorim. Najbolji Baby Lips i jedini koji sto posto hidrira usne.


-Prvo nisam nigde mogla da nađem ove čuvene tetovaže, pa sam ih ugledala kod Kineza i naravno kupila. Oduševljena sam. Traju mi po više od sedam dana, a pritom su prelepe i savršene za plažu.



-Sinoć sam završila ovu knjigu i reč je o knjizi 'Trinaest razloga' Džeja Ašera. Kada sam je završavala imala sam neki čudan osećaj u grlu, kao kada nešto ne možete da izgovorite, a želite. Mislim da je ovo definitivno najbolja knjiga koju sam pročitala ikada, moja nova omiljena. Toliko je realno opisao kako potpuno nesvesno, šalama, možete da uništite nečiji život. Inače, knjiga je iz biblioteke, ali je ima i u Laguni. Nekoliko puta sam se vraćala na njene poslednje reči i izgovarala ih na glas. Obavezno pročitajte. Evo vam zadnji deo knjige da vas malo uvede u priču.


-Ljudi, ja sam vas možda s ovim i smorila, ali ovo je savršeno, nešto najsavršenije. Obavezno probajte.


-Ne znam za vas, ali ja uz ovu pesmu umirem. Dosad sam je odslušala bar hiljadu puta, sve dok nisam našla verziju od jednog sata. ☺

-Ja još uvek ne verujem da škola sutra počinje, i evo sad kad kažem to nekako mi je čudno. Prvo što ustvari krećem u osmi razred (mada bih ja odmah da ga preskočim i idem u gimnaziju), a drugo što je raspust tako brzo prošao i sad mi je već malo žao. Mislim da ću sutra objaviti 'School essentials' post i još par iz ovogodišnje serije postova za povratak u školu, pa nam predstoji jesen. ☺ SREĆAN POVRATAK U ŠKOLU!


12 коментара:

  1. Sviđaju mi se proizvodi koje si stavila u favorite, i ja sam ih sve isprobala.
    Što se tiče škole, srećno i tebi!

    ОдговориИзбриши
  2. Srecno takodje u skoli :D ,moracu da poslusam pesmu :D


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam. :)
    Ja bih bas volela da probam batiste sampon, ali kod nas ga nema. Srecno u skoli i tebi. :) A meni je sad tek pocetak srednje. :'(

    Novi DIY post je na blogu --> shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Oba baby lips mi se jako svidjaju i toliko bih ih htjela kupiti ali ih ovdje nazalost nema. Da li bi mogla napraviti recenziju tog ljubicastog?
    Kod nas bi ''pravi'' skolski casovi trebali poceti sutra ali ovdje je strajk tako da nista od toga. :(

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :) Od electro Baby Lips-eva ima samo rozi i mnogo mi se sviđa boja :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Svi favoriti su sjajni , boja ovog ' Golden Rose ' laka za nokte je prosto prelepa.
    I usput , čestitam ti za Teen Talk ! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! I meni se jako dopada Cica Maca haha, kao i Baby Lips.. Čestitam ti za Teen Talk! ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pravi izbor pesme i ja je stalno slušam. ☺☺ Srećan početak nove školske godine. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Jooj, ja moram da kupim ove tetovazice.♥ Inace sam cula za ovu knjigu od drugarice i ona je bila jako, jako zatecena kada ju je procitala. A dok mi je prepricavala radnju, ona se rasplakala. Verovatno cu je procitati.♥
    Jos nisam probala baby lips electro, ali nameravam.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Jednako sam oduševljena plavim lakom, ne skidam ga celog leta :D Što se knjige tiče, čula sam da je sjajna i tražila sam je, ali za sada je nisam našla u biblioteci. Mislim da ću je potražiti kada odem na Sajam knjiga u oktobru, kao i neke druge knjige pored nje :)

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Mnogo mi se sviđa boja laka i kako ga ti hvališ verovatno ću ga kupiti da probam.♥

    http://placewheremagichappens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...