петак, 21. август 2015.

ORGANIZATION IDEA: AGENDA (my agenda+DIY)



-Oduvek sam volela agende, sve vrste planera, notese, samo nikada nisam imala jedan koji ću voditi. Kupim, pa ga upropastim nečim drugim i nikako da se naviknem da svake večeri pred spavanje popunjavam listu obaveza za sutra i organizujem se. Ovog sam puta uspela, sama sam napravila svoju agendu i ukrasila je kako se meni sviđa. Za inspiraciju su mi poslužili videi Belinde Selene , pa ako i vi želite da napravite svoju agendu definitivno pogledajte. Kroz ovaj post ću vam pokazati kako sam otprilike rasporedila rubrike u svojoj agendi i jedan mali DIY projekat. Naravno, moj planer je tek u početnoj fazi i ovo mi je prvi put da pravim ovako nešto, pa nije sve savršeno.


-Planer sam napravila od jedne sveske koja ima ovaj povez, a dobila sam je kod Ive u giveaway-u, pa sam je prvo nažvrljala nekim glupostima, ali sam je sinoć spasila. Prelepila sam prednju stranu washi trakama i to je to. Inače, na slici je jedan deo, donji, kako stvarno izgleda, svetluca.


-Kada se otvori sa leve strane imam jedan mali džep u kom držim stikere za agendu i neke papiriće i stvarčice, a na drugu stranu ima lepljive papirić gde će ih biti puno, ali dok ih još ne kupim imam samo ove sa mašnicama, a ovi ostali koje vidite su posebno od agende, ali ih koristim za agendu, takođe.



-Svaki mesec mi je odvojen obeleživačima i tek sam počela da pravim sve, pa sam napravila samo za dva meseca, trenutno. Pošto agendu aktivno počinjem da pišem od septembra to je i prvi deo, a svaki deo ima iste stvari samo drugačije dekorisane. Prva je TO DO lista, a sve strane koje ostaju bele ću izlepiti nekim ukrasnim kartonom, čisto da znate. Tu ću nekad ubacivati i šoping listu.


-Odavde počinju dani zasebno po stranicama. Svaki dan sam podelila na tri dela: jutro, dan i noć, a i u svakoj 'kockici' sam pri dnu zalepila parče washi trake i u ću pisati šta sam imala za ručak, večeru i doručak, najverovatnije. Sa strane sam stavila delić 'Extra notes', za neke dodatne zabeleške. Tek sam zapisala nešto malo, a dodavaću s vremenom, naravno.




-Na kraju imam deo za ideje, a ova mašnica označava deo za beleške. Svaki mesec sam podelila drugačijom washi trakom, pa ih trebam još pošto ih imam malo. 


-Ukoliko neko pravi svoju agendu evo ideje za napraviti obeleživač. Treba vam kartonski krug i washi trake, a potrebno je samo da oblepite krug washi trakom i onda isecite višak, pa samo zalepite u svesku.

-Tek sam sada shvatila da mi za desetak dana krećemo u školu, i ako odlučite da napravite agendu mogu samo da kažem da nećete zažaliti i veoma će vam pomoći oko organizovanja i planiranja.

Prijavite se za giveaway ovde!


17 коментара:

  1. Tvoja agenda je prelepa. Ja ću pokušati da napravim, ali ću verovatno samo upropastiti. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Aa predivan post,svida mi se kak si uredila i dobila sam inspiracije,a i deff cu pogledati onu youtuberku :D♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Dobrodosla u svet planner-addicta.Ja obozavam Belindu,ona mi je omiljena jutjuberke posle Bethany,i ona me uvek inspirise.Lepo si ukrasila planer :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista odlična organizacija ♥. Ovo mi je dosad najlepša agenda koju sam videla da je neko napravio ☺!

    http://janaslookontheworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. I ja tako uvek kupim, pa iskoristim za nesto drugo. Verovatno bih trebalo sad da probam ponovo, potrudim se i budem odgovornija.

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep post, agenda ti je veoma lepa. Ja vec imam svoju, ali ne svesku vec kao filofax planer, koji za sada jako dobro sluzi!

    ОдговориИзбриши
  7. Jaooj, ovo je preslatkoo!!!♥ Mnogo mi se dopada kako si ukrasila prednju stranu jer ne strci previse i jako je svedeno, stvarno bas lepo.:-*
    Nego, gde si nabavila washi trake?♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Agenda je prelepa! Mnogo mi se sviđa kako si je dekorisala :). I ja uvek imam isti problem i nikad ne uspevam da istrajem u pravljenju planova svaki dan. Pokušaću da napravim nešto slično ovih dana i nadam se da će mi pomoći u planiranju nove školske godine :).

    ОдговориИзбриши
  9. Super ti je agenda!! Ja imam svoj planer kao, ali u njemu pišem kada mi je kontrolni i sl. takođe je spreman i čeka 1. septembar!
    :)

    Novi post :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Jako lepo i kreativno, sviđa mi se :) Ja volim da planiram i organizujem, stalno nešto piskaram, ali se nikada nisam previše trudila oko ukrašavanja egende :) Nemam naviku da je ukrašavam, da lepim sličice, Washi trake itd., ali je apsolutno prelepo kako si to odradila i dala si mi motivaciju da se ove godine možda malo više potrudim :)

    ОдговориИзбриши
  11. Ti si jako kreaticna devojka i mislim da si odlicna u DIY postovima, sve pohvale imas od mene.Pridruzi se na moj blog ako zelis ja na tvoj jesam.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ja sam radila nešto slično tokom školske godine, ali oduzima mnogo vremena veruj mi i nema nikakve šanse da ga redovno ispisuješ. Probala sam. Nije išlo baš najbolje. I ja se mučim sa ispisivanjem tih listi od večeras za sutra. Post je inače odličan, a agenda za pravog početnika savršena. Moja je bila oličenje užasa. Htela sam da u nekih 90 strana strpam sve moguće vrste organizacije koje mi nisu ni trebale!! Tako da svaka ti čast. Evo ti jedan savet: ne preteruj. Razradi viziju savršenog planera u potpunosti i onda se baci na posao. Srećno!!

    Ps. Slike su odlične!!

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepa je ♥! Ja cu definitivno ovako da napravim svoju agendu! Sveska je lepa a ti si je jos lepse ukrasila ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Super si ukrasila tvoju agendu ! I ja volim da upisujem razne stvari, pisem, crtam, ali zapravo nikada nisam imala neku ultra giga mega ukrasenu prelepo. Potrudicu se da je napravim ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post :) Agenda je ekstra :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. UUU super.Treba imati strpljenja za ovo..
    Zaista kreativno.. <3

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...