понедељак, 03. август 2015.

Na kafi kod Teodore-ROĐENDAN BLOGA, BACK TO SCHOOL...


-Za jul sam imala razne planove i veđ unapred predviđala zabavu, ali sam se baš razočarala. Ostao je još samo avgust, a ne verujem da će se išta popraviti, pošto je to mesec kada ja počinjem da se spremam za novu školsku godinu. Favorite ovog puta nisam radila jer mi je glupo da radim favorite baš za svaki mesec. Radiću, samo ne baš stalno i redovno.


-DAAAAAAAA! Prošle godine, 4. avgusta, sam započela blog i promenila svoj život iz korena. Rođendan bloga je sutra i ne mogu da opišem koliko sam uzbuđena!! Želim da vam zahvalim do neba! Na početku blogovanja nisam ni sanjala da ću ovoliko dugo pisati, to je za mene prilično dugo, ali ništa se to ne bi ostvarilo bez vas! Vi ste me podržavali i nikada neću moći dovoljno da vam zahvalim. Kada god sam nešto počela da radim, bilo da je to vođenje dnevnika, agende, ili nešto treće, uvek je trajalo po mesec dana, a ovo. Moju ljubav prema blogovanju ne mogu da opišem, a vi ste mi ostvarili jedan od snova, vi ste to omogućili!

-To je i jedan razlog zašto nije bilo postova nekoliko dana. Nešto sam spremala, kao neki mali projekat, pa sam radila na tome. Sve što planiram ćete videti sutra. 'Ajde nešto da vam otkrijem, samo delić. Planirala sam da neke od vas zovem, a nekima da napišem pisma, a sa jednim da malo pričam preko Skajpa. Detaljnije ću sve objansiti sutra. Ne znam da li ima lepšeg poklona za mene za godišnjicu bloga nego da se čujem sa ljudima koji ga čitaju. Giveaway neću organizovati jer će ga svakako biti pred polazak u školu. I mene bi zanimalo šta biste vi voleli da dobijete od poklona?


-Ne znam koliko je blogerki već najavilo ovakvu seriju postova, ali šta je tu je. Dakle, uskoro krećemo za školu i jedini deo zbog kog sam srećna i koji volim su pripreme. Dobro, ima još malcki manje od mesec dana, ali bolje je početi na vreme. Moja serija postova se zove 'Back to school with Teodora' i potrudiću se da bude što opširnija, tačnije, da obuhvatim što više tema, a vi takođe možete napisati o čemu biste voleli da čitate u ovoj seriji postova. Da se razumemo, DIY postova, outfita i onih 'normalnih' stvari će biti, a vi možete da napišete ako želite da čitate o onim malo ređe pominjanim temama. Inače, imam jedan već dogovoren collab post.


13 коментара:

  1. Baš divno! ♥ Da bloguješ još godinama i srećaaan rođendan blogu (iako je sutra)! :D
    Ja bih volela pismo. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Lepo je što si ostvarila svoj san, i što ti tako lepo ide u blogovanju. Želim da ti čestitam unapred rođendan bloga! Da još duugo budeš ovde i da broj čitalaca raste i raste! :D
    Jooj, divna je ideja to za priču, skajp, pismo. Mada, ja bih najradije volela pismo da dobijem, iako je to gotovo nemoguće pošto nemaš ni moju adresu ni ništa, hahah :D
    Što se tiče poklona, to je na tebi da izabereš. Što se mene lično tiče, neka sveska koju si sama napravila bi bila super :)
    Radujem se tvojoj Back to school seriji postova :)

    Novi post na blogu :)
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam ♥! Jedva čekam Back To School postove!

    ОдговориИзбриши
  4. Srecan rodjendan! Ja vec neko vreme pratim tvoj blog i uzivam u svim postovima, pa se nadam da ce tako ostati i u buducnosti.:) Mislim da bih bila najsrecnija na svetu kada bih razgovarala sa tobom preko telefona.♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rođendan unapre! :)
    Zaista si odlična blogerka!! Verujem da će se tvoje ime još dugo zadržati na internetu!!
    Jedva čekam 'Back to school with Teodora' postove i ja spremam slično! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Srecan rodjendan bloga! Ti si mi jedna od omiljenih blogerki :) Jedva cekam Back to School postove!

    ОдговориИзбриши
  7. Srećan blogorođendan! :) Čestitam na postignutim uspesima u ovoj prvoj godini, a ne sumnjam da će ih do sledećeg, drugog rođendana, biti i mnogo više. Radujem se narednim postovima. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Pocetna slika je odlicna! Mozes li mene da pozoves za par dana :)? Jao srecan rodjendan!!!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Sretan rođendan blogu! :D Čestitam ti na velikom uspjehu u prvoj godini i vjerujem da ćeš još iviše ostvariti u slijedećim godinama. Jedva čekam slijedeće postove. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  10. Srecan rođendan bloga.Ti si mi medju omiljenim blogericama
    Imas novi post kod mene :)

    ОдговориИзбриши
  11. Srecan rodjendan bloga. Jedva cekam skolske postove. I meni je jul prosao bezveze. ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...