уторак, 04. август 2015.

FIRST BLOG ANNIVERSARY!



-Stigao je i taj dan!! Užasno sam uzbuđena! Pa mogu svom blogu da čestitam rođendan! Pre 2-3 meseca sam počela da snimam kratke skečeve, tokom pravljenja nečeg ili snimanja, sve što je imalo veze sa internetom, i sve to sam stavila u jedan video, tačnije u 3 minuta. Još od tada sam počela da radim na tom videu i baš sam se potrudila, a nadam se da će se i vama svideti. Gledajte u HD-u!



-Nikada neću moći da vam se zahvalim dovoljno, na svemu! Na podršci, što pratite moj blog i svakodnevno me obradujete svojim komentarima i porukama. E ovako, juče sam vam pomenula o čemu se radi ovde. Volela bih da se čujem sa nekima od vas i ako neko hoće da mu pošaljem pismo. Ako želite da malo pričamo, možete ostaviti svoj broj telefona u komentaru ili mi pošaljite na mejl: onajesve@gmail.com . Komentare NE OBJAVLJUJEM i vaši lični podaci neće biti zloupotrebljeni, Ako želite pismo ostavite mi adresu, te komentare takođe NE OBJAVLJUJEM, i ostavite mi pitanje, ako vas nešto zanima oko blogovanja ili slično. Potrudiću se da pozovem što više vas, a svakog kog ne pozovem, ako ostavite adresu, poslaću vam pismo. Obavezno ostavite pitanje. Ako ima nekog ko želi da razgovara sa mnom preko Skajpa neka ostavi svoje ime u komentar. Ako vas bude bilo više, razgovaraću SAMO SA JEDNIM; A BIRAĆU NASUMIČNO JEDNOG.

-Da rezimiramo. Ko želi da razgovara ili ako želi pismo neka ostavi broj telefona, adresu i pitanje u komentar ili neka pošalje na mejl: onajesve@gmail.com , a ja te komentare ne objavljujem. Ako želite da razgovarate preko Skajpa ostavite Skajp ime u komentar. Ako ostavite i broj i adresu, svako kog ne pozovem, dobija pismo, ali pitanje obavezno. I da! Zvaću sa skrivenog, tako da znate ako vas neko pozove :)

-Moguće je da će i Milica biti sa mnom, pa vam to dođe kao Double Trouble paket, haha. Jedva čekam da malo razgovaram sa vama, nadam se da ste pričljivi. Ako vas ne pozovem do kraja dana, dobićete pismo. Nadam se da ste sve shvatili, a ako imate nešto nejasno pitajte u komentar. Pisma ću slati za jedno dva-tri dana, otprilike  :)


19 коментара:

  1. Predobar video zaistaaaa! Srećan blogorođendan. Čestitam♥☺ Odlična si samo tako nastavi!
    Volela bih da mi napišeš pismo ili da pričamo malo preko skajpa. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan video i srećan blogorođendan! Čestitam ti na postignutom uspjehu i želim ti da budeš još bolja i bolja. ♥

    Pogledaj moj blog ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Video je fenomenalan, prelepo si ga napravila i uredila, pravi rezime onoga što si radila tokom godine. Stvarno sam uživala gledajući ga. Još jednom ti želim puno sreće u nastavku blogovanja! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Fenomenalna ideja za video, oduvana sam, zaista ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Aaaa ja sam odusevljena!Stvarno mi je drago da tvoj blog postoji vec godinu dana,jer ga naprosto obozavam.Video je AMAZING i ja sam stvarno odusevljena kako si ga obradila.Neverovatno! :) Inace ja sam tvoj citalac od oktobra ili novembra i pratim te od tada pa sveee do sada. ☺
    Cestitam na 1-godisnjici. 💖

    ОдговориИзбриши
  6. Kada bi trebalo da stignu pisma??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sutra pocinjem da pisem, a poslacu prekosutra, za jedno 4-5 dana :)

      Избриши
    2. Ja tad nisam u srbiji i necu biti narednih desed dana :(( pa nema veze,procitacu 21. kad se vratim...

      Избриши
  7. Srećan rođendaaaan blogu! :) Ideje su odlične i volela bih pismo da dobijem. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Srecan rodjendan blogu!
    Teodora, ja sam zapocela novi blog i sada ne bih da ga reklamiram ispod tvog posta, ali bih zelela da te kontaktiram preko mail-a ili facebooka o tome kako si ti dobila citaoce i ostalo... 😄
    Molim te odgovori na ovaj komentar 💋

    ОдговориИзбриши
  9. Predobar video covece haha ♥ Srecan rodjendan bloga, medju najboljima si !! ♥♥ Cestitam na ovolikom broju citaoca

    Novi post http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Cestitam, video je super. Svaka cast, redovno citam tvoj blog i zaista postavljas divne stvari. Sve pohvale :)

    ОдговориИзбриши
  11. Cestitaaam :)
    I ja zelim redovno pisati svoj blog i jedbog dana si ovako cestitati rodendan :)
    Samo nastavi pisati :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Cestitam! Samo tako nastavi! Video je odlican, vidi se da napredujes i sto se tice snimanja i editovanja i engleski ti je dosta bolji. Samo tako nastavi, odlicno ti ide!

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!