петак, 14. август 2015.

DIY school supplies + GIVEAWAY!


-8. put ubacujem slike, jedva sam uspela! Dakle, današnji post je o DIY priboru za školu i PRVI BACK TO SCHOOL GIVEAWAY, da prvi. Planiram da do kraja meseca održim bar još jedan, nadam se da će mi sve ići po planu. Dakle, možete odmah ako želite da skrolujete na kraj posta i da se prijavite za giveaway, ali bih više volela da pročitate i sve ostale, zato što će samo jedan osvojiti nagrade, a ako to ne budete vi, možete i sami napraviti!

-Oduvek sam htela neku ovakvu pernicu. Da objasnim, pljosnatu i veliku, heh. Dakle, za ovu preslatku pernicu će vam trebati dva parčeta tkanine, moji su bili dimenzija 32x19,5cm , s tim što sam ostavila po dva centimetara, a koristite iste te ako želite pernicu normalne veličine, rajfešlus i konac i igla. Dakle, prvo odredite koja će vam strana biti spolja, a koja unutra, ukoliko već nemate određeno, pa ih preklopite, tako da unutrašnje strane budu okrenute ka spolja. Počnite da šijete, a naravno ostavite gornju stranu i nemojte da šijete od samog početka, već ostavite po 1,5cm odozgo. Rajfešlus ćete u početku malo teže staviti, ali je posle već lakše. Ja sam po rubu preklopila po pola centimetara, zato što lepše izgleda. 


-Kada šijete drugi deo rajfešlusa moraćete ga otvoriti i okrenuti na spoljnu stranu. Kada sve završite ivice rajfešlusa samo gurnite u unutrašnjost kroz otvore koje ste ostavili kada ste počeli da šijete. Ako vam je rajfešlus malo veći bez problema će ući i neće vam stvarati probleme da se izvlači, a ako je manji, možete da prišijete uz unutrašnjost. To je to! Zar nije preslatko? Inače, moj rajfešlus ima cvetić. ♥


-Moj omiljeni DIY iz ovog posta. Trebaće vam neki svetao (preporučljivo) ukrasan papir, isečci iz časopisa, sveska, lepak, lepljiva trak i makaze. Za početak sam oblepila svesku, ali sam prvo isekla ivice kako bih bez problema zalepila. Nisam želela da za to lepljenje koristim lepak, već sam samo na ivicu gde se preklapa stavila malo lepka, jer znam da mnogo puta hoće da ostane izmazano na papiru, pa sam lepo pričvrstila lepljivom trakom, tako da možete i da ga skinete kada želite. Isečke sam prvo poređala, pa sam ih zalepila na svesku. Pošto sam želela da imamo iste sveske, a neke isečke nisam imala duplo, prekopirala sam neke stari, a samo su Baby Lips balzami različiti i neki cvet.


-Ovo nije baš najuspešnije ispalo, ali izgleda baš neobično. Trebaju vam tempere, sveska, krompir i sunđer. Prvo obojite svesku iz nekoliko slojeva, ja sam koristila zelenu, a zatim krompir isecite kao ja na slici, ali samo do pola, a zatim odsecite sve delove oko trougla i oljuštite koru na tom delu krompira. Sada uzmite drugu boju i umočite vaš 'pečat' u nju, pa lepo ostavite trag na svesci, ja sam koristila crvenu.


-A sada giveaway. Dobijate sve ovo što sam vam prikazala u postu, a ja imam isto takvo. Vi dobijate ove stvari sa slike.

Pravila:
1.Učlanite se u blog i lajkujte FB stranicu bloga (ovde)
2. U komentar ostavite FB ime i mejl koji trenutno koristite.

GIVEAWAY JE INTERNACIONALAN!

-Giveaway traje do 24.avgusta, znači 23. je zadnji dan za prijave, a 24. objavljujem pobednika. ☺ SREĆNO SVIMA!

33 коментара:

  1. Odličan post, jako mi se dopadaju pokloni, ali se ovog puta nazalost necu prijaviti :)

    ОдговориИзбриши
  2. I meni se najvise dopada diy sa sveskom, druga slika. Za giweaway se necu prijaviti zato sto 22 idem na more i da pobedim a nisam te srece necu moci da vidim , jedino ti da javis preko gmaila a i ako stigne paketic nisam kod kuce tako da nema veze. Divni su pokloni, jeste da druga sveska nije bas nesto kreativno ispala ali nije ni previse losa. ♥

    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti možeš da se prijaviš, pa ako se desi da pobediš, ne moram odmah da ti pošaljem poklon već tek kada se vratiš sa mora. :)

      Избриши
  3. Jaoo,kako bih volela da dobijem ove poklone!
    Nemam e-mail,nazalost,mozes me kontaktirati preko FB-a?
    Inč,ja ti komentarišem preko name opcije.
    Like sam str odavno
    FB:Bogdana Petrović
    Nadam se da ima neke šanse da osvojim poklončiće!

    ОдговориИзбриши
  4. A bas su preslatki DIY ♥
    Na fb se zovem Jelena Milic
    email: jelena.milic16@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Branka Knežević
    branka.370833@gmail.com
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Najvise mi se svidja ova prva sveska, ali i ostalo je super.
    Fejs: Ana Radaković
    Mejl: anci.radakovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja ne mogu ucestvovati. Učlani se u moj blog ja sam se učlanila u tvoj, samo ti nikada se nisi učlanila u moj.

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se dopadaju pokloni, pogotovo prvi:))
    Iako 2 sveska nije ispala baš kako treba, i ona je lepa na neki svoj način.
    Ne nadam se pobedi, ali evo, bar da pokušam. :)

    djuric.katarina50@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini, samo sam zaboravila da napomenem da sam na facebooku prijavljena sa imenom na ćirilici.
      Eto, toliko. Da ne dodje do neke zabune.

      Избриши
  9. Pernica je prelepa možda napravim jednu.Prva sveska mi se jako dopada,druga je takođe lepa iako nije ispalo kako treba.Sve sam davno uradila
    fb:Jelena Nikolic
    email:henonhoso23452@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Pokloni su bas lepi.
    Facebook:Jovana Vukicevic
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super je sve! Jako mi se dopada pernica!
    Mislim da znas moj e mail i fb ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Baš je slatka pernica,a i sveske su lepe,sećam se da smo nešto slično sa krompirom radili u školi :)
    Fb: Jana Borojević
    imejl : janamusalena@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Facebook:Milana Jurkovic (cirilica)
    E-mail: milanajurkovic206@gmail.com
    Sve je jako lepo.. :-) Ne nadam se pobedi,ali vredi pokusati :-)

    ОдговориИзбриши
  14. Stvari su preslatke, posebno prva sveska, baš si je lepo ukrasila. :)

    Facebook: Ања Ми
    E-mail: anjasaveti@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Meni su najbolji prvi i drugi DIY , ovaj treci je bez uvrede ispao malo lose. xd Inace ova pernica je meni prepreslatka , najvise onaj bedz. ♥ Na fbu sam Tasic Ines. :) email; inesnis2004gmail.com :)

    ОдговориИзбриши
  16. Pernica je preslatka, jako mi se sviđaju karirane šare :). Prva sveska je prelepa, a i druga, koja je veoma originalna :).

    Fb: Sonja Stojiljkovic
    E-mail: sonjastojiljkovic123@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Preslatkoo je svee :-)
    FB: Jovana Kurep ( na cirilici)
    Mail: jovanaabeauty@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post, super idejice. Ucestvujem u darivanju i moje podatke znas. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  19. Sve je preslatko! Svaka čast na ideji! ♥

    Fb: Amina Bahović
    E-mail: becreativea23@gmail.com

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Jako mi se dopada pernica. :)
    Facebook: Aleksandra Ristić
    E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Preslatko, srećno svima ☺!
    FB: Jana Stoilković
    G-mail: jana.stoilkovic@gmail.com
    Htela sam da te pitam koliko se plaća postarina za masnice :)?

    ОдговориИзбриши
  22. Super post,prelepa mi je ova sveska sto je sa Baby Lipsovima,Macarunsima i stiklama.I meni je to omiljeni DIY u tvom postu ☺

    Fb znas,necu ovde ☺
    A gmail : kolacicjelena@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Odlican post :)
    Gmail: teofil.1997@gmail.com
    Facebook: Teodora Mladenovic

    ОдговориИзбриши
  24. Ne znam da li sam se već prijavila,ali evo za svaki slučaj opet ću napisati.
    Preslatki DIY-evi,najviše mi se dopada pernica i taj njen dizajn. :) I druga sveska je preslatka,a treća takođe nije loša.Baš je simpatična. ♥ Srećno svima!

    elenajovic2004@gmail.com
    Elena Jović

    ОдговориИзбриши
  25. Anđeli nije htelo da pošalje komentar, pa me je zamolila da je ubacim.
    -Ime:Andjela Gagic
    -G-Mail:agagic03@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  26. FB: Jana Nikolic
    E-mail: jananikolic659@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  27. Pernica je prelepa! Ova ideja sa krompiom je baš zanimljiva!

    FB: Milica Mitrović
    milivlasi@gmail.com

    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!