петак, 07. август 2015.

Back to school with Teodora: DIY decor/organization ideas (collab)


-Za danas vam donosim prvi zvanični post iz ovogodišnje serije postova za školu, a to je ujedno i collab post sa Katarinom. Katarina vam daje ideje za ukrašavanje školskog pribora, a ja za neki vid dekoracije/organizacije (nije namerno rimovano). Obavezno pogledajte Kaćin post.


-Za prvu ideju će vam trebati malo veći ram za slike, makaze, lepljiva traka i stranice iz nekog časopisa ili novina. Prvo ćete rasklopiti ram, staklo i okvir odložite, staklo obavezno odložite na neko bezbedno mesto, nemojte da sednete na njega kao ja ☺, treći deo uzmite i oblepite ga jednom stranicom časopisa, ali na ivicama isecite kockice (kao na slici) da biste ga iza lepo zalepili, bez gužvanja, lepljivom trakom. Sada uzmite dva manja izrezana dela druge stranice u obliku pravougaonika  i jednu stranicu dužu stranicu presavijte na otprilike jedan centimetar, a zatim je lepljivom trakom zalepite za obmotan deo rama, da bude kao mali džep. Sve što je višak zalepite iza lepljivom trakom, ali nemojte previše zatezati, ako želite nešto da stavite unutra. Isto uradite i sa drugim, samo ga zalepite niže. Vratite u okvir i to je to!


-Za držač za magazine ili knjige vam treba neka kutija, poželjna je kutija od žitarica, ali ja sam imala ovu koja je malo šira, ali nije smetalo, lenjir, marker, lepljiva traka, skalpel, makaze i neki ukrasan papir. Prvo isecite sve što je višak sa kutije, a zatim lenjirom i markerom nacrtajte linije po kojima ćete seći, kao na slici. Isecite skalpelom i ako imate neke nepravilnosti popravite ih makazama. Sada počnite da oblepljujete ukrasnim papirom svaku stranu. Nisam mogla da slikam ceo postupak jer nije bilo baš lako slikati i lepiti. Lepljivom trakom pričvrstite u unutrašnjem delu kutije i to je to! Možete da držite knjige ili časopise, svejedno.


-Ovo je manje-više DIY ideja, ali 'ajde. Dakle, skoro sam dobila ovaj koferčić koji je pripadao mojoj mami i ona ga je dobila sa 5-6 godina. Dosta je oštećen, ali je mnogo sladak. Prvo sam mislila da ga oblepim unutra, ali sam se predomislila, pa sam samo naređala teglice sa flomasterima, olovkama, priborom za školu, uglavnom, osim što imam jednu teglicu sa balzamima i ubacila sam termo čašu, čisto da ne bude prazno. Gore sam okačila cvetiće i ova kutijica uživo izgleda dosta vintaž.

-Novi tekst za PurityBox je objavljen. Lajkujte ga, šerujte i tvitujte ovde


22 коментара:

  1. Super ideje Tea, kao i ceo post! Jako mi je drago i srećna sam što sam imala prilike da sarađujem s tobom. ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Najviše mi se dopada drugi DIY, možda ga napravim. Stvarno mi treba nešto da stavim sve ove magazine koje imam, hihi.. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tekst sa p boxsa sam jutros pročitala fenomenalan jee! Baš kao i ovi DIY projekti, ne znam ali prvi mi je nekako najbolji ♥
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post Teodora, sve ideje, slike su vrh. Obe ste super odgovorile na temu. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post! Kada sam videla ovu prvu sliku (kao bannerr) znala sam da je nešto zanimljivo i jako kreativno, što se od ztebe i moglo očekivati. Svaka čast! ♥

    Pogledaj moj blog -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Najviše mi se dopao ovaj koferčić,odličan način da se sav pribor drži na jednom mjestu☺♥
    http://fashionbeautyandme1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super ideje, sigurno ću probati :). Najviše mi se sviđa 1. ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Divne ideje.Najviše mi se dopada treća ideja i stvarno preslatko izgleda,pogotovo sa ovim cvećem.Ostale ideje su takođe lepe.Inače,prelepa ti je uvodna sličica. ♥ ☺

    ОдговориИзбриши
  9. Najvise mi se dopada prva ideja, mada su sve odlicne. Pogledala sam i Kacin post, fantastican je ��
    Radujem se seriji postova ��
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  10. Ideje su odlične i originalne. Ova druga mi je trenutno neophodna i verovatno ću napraviri to. :) Bravo!

    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post,kao i ideje....Koferčić je presladak :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Koferčić je presladak :) Inače mi se sve ideje dopadaju, posebno prva jer je baš interesantna i originalna. ❤️

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Kofer je presladak,odlicne ideje.


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Jojj ja sam ovakav koferčić dobila uz bombone kada sam bila mala i toga se odlično sećam (u pitanju je bilo limititrano izdanje gde je koferčić bukvalno bio pakovanje za bombone), inače da ne dužim puno o ovome, sjajne su ideje. :)

    Novi post je na blogu:
    shineperfection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ideje su vrlo originalne, meni se bas svidja ova druga tako da cu je isprobati <3

    girl-hashtag.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Obozavam ovakve postove! Bas divno i inspirativno. Stvarno svaka cast! Sve mi se svidja i nista nije komplikovano napraviti. ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Ova ideja sa ramom je bas dobra. A i kofercic je presladak.♥

    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Ideje su odlične. ☺ Sviđa mi se druga ideja za magazine jer su meni naređani na polici,a ovako je lepo dekorisano. ♥

    ОдговориИзбриши
  19. Super smisljena organizacija Teodora. Najvise mi se svidja prva ideja i mnogo je kul :)

    - Jovana

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Druga ideja mi se jako sviđa, jer su mi magazini svuda pobacani, then: Problem solved.

    Usput, nominovala sam te na blogu, nadam se da to nije problem. ☺
    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!