понедељак, 24. август 2015.

Back to school outfit ideas


-Danas sam saznala jednu vrlo lepu vest, a o tome ćete više saznati veoma uskoro, a do tada ću ćutati. Počela sam da brojim dane do povratka u školu, a nije ih puno, je l'? Uvek mislim da će posle osmog razreda sve biti laganica, ali znam da nije tako, štaviše, možda bude još teže, ali želim da promenim okolinu i da upoznam nove ljude. Nego dobro, da se vratimo mi na temu posta. 


-Hladno vreme je počelo, a ja ne izlazim iz dluzica i dukseva, ne verujem da će se stanje mnogo poboljšati, pa mi je za oko zapao ovaj lagani džemperić, a učinilo mi se da je malo providan, pa najobičnija bela majica svakako ne izostaje. Što se mene tiče, najviše volim u školu da nosim farmerke i patike, tako se osećam najudobnije, a ranac je tu da malo razbije monotoniju plavog, a od aksesoara je dovoljna diskretna ogrlica i sat. 


-Obožavam kardigane, videla sam jedan u NY-u i nameravam da ga kupim što pre. Crop top me je osvojio, a pritom je sasvim prostojan za školu, a da ne pominjem koliko volim boyfriend jeans. Dvoumila sam se između starki i martinki, ali su pobedile starke, mada mislim da bi i martinke izgledale lepo. Ranac sam stavila da malcki odudara, a tattoo choker jer je savršen.


-Treća kombinacija je najobičnija svakodnevna kombinacija. Majica mi se posebno svidela, a i ranac. Umesto starki mogu doći patike, ali i martinke, ma šta god želite. Narukvica je preslatka, a uklapa se u ovu kombinaciju.

-Nadam se da uradim još nekoliko postova do početka škole, a mislim da ću sledeće godine definitivno početi ranije sa ovom serijom postova.



14 коментара:

  1. Drugi outfit je definitivno najlepši. Da ja biram, stavila bih martinke jer ih obooožavam. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične kombinacije, a najviše mi se dopada prva. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Simpaticno! Prva i treca kombinacija su jednostavne, a opet lepe, i kod druge mi se sve dopada, mada ne i te pantalone, mislim da bi se bolje slagale neke druge :). Ali sve u svemu lepe kombinacije, primerene za skolu. ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :) Druga kombinacija mi je definitivno najlepša :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Prva i druga kombinacija su mi prelepe. U prvoj kombinaciji mi se mnogo dopadaju patikice koje su apsolutno savrsenee. A kod druge bih mogla da izdvojim choker jer mi se mnogoo dopada privezak u obliku jinga i janga.A i kardigan je fenomenalan.♥:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Aww kardigane obozavam, ali kada sam ga probala bio mi je ogroman, ma bilo da uzmem xs. Ali veoma lepo stoje na drugima.Takodje kako fenomenalno izgledaju farmerice iz trece kombinacije♥

    ОдговориИзбриши
  7. Sve su kombinacije prelepe, meni se prva najviše dopada. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi outfit se meni najviše sviđa! Jedva čekam da čujem iznenađenje! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divni outfiti! Prva mi je nekako najslađa, baš je u mom fazonu. :D♥

    allforyou23.blogpsot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, kombinacije su lepe, po meni najlepsa je prva!♡
    Giveaway je u toku:geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who
    was doing a little research on this. And he in fact ordered me dinner due to the fact that I stumbled upon it for him...
    lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanks for spending some time to talk
    about this matter here on your website.

    Feel free to surf to my web site: dien dan rao vat laptop

    ОдговориИзбриши
  12. Sve su prelepe ali prva mi je onako zapala za oci.☺♥ I naravno ranac na drugoj.. ☺♥

    ОдговориИзбриши
  13. Uu trecidefinitino :-)
    I ranac iz predhodnog :-)
    Iskreno vise cenim autfite koje sami slikate i nosite ali izbor je stvarno odlican..

    jananikolic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...