понедељак, 06. јул 2015.

The WHISPER challenge!


-Danas sam se odjednom odlučila da snimim Whisper challenge video sa drugaricom. Ustvari, možda znate o kome se radi. Double Trouble blog je zajednički blog baš sa njom. Zaboravila sam da napomenem jednu veoma važnu stvar u videu, a to je da skoro imam 100 pretplatnika i želela sam da vam se MNOGO zahvalim! Za mene je to i dalje velika cifra i mnogo me podstičete i na YouTube-u, kao i na blogu. Nadam se da će vam se video svideti, mi smo se zabavile, PREVIŠE! Lajkujte, subskrajbujte i komentarišite! ☺ Popravila sam editor, koliko sam mogla, a ako vam se pojavi opcija za HD, obavezno pustiite za bolju sliku!



8 коментара:

  1. Pogledacu video :* Sigurno je jako dobar i da blog vam je super :*
    I ja sam izbacila novi :*

    ОдговориИзбриши
  2. Idem da odgledam, mada verujem da je genijalno. Inače, drago mi je što ću videti Milicu, jer jednostavno kad čitam postove volim da zamišljam da ta osoba priča i govori to što je napisano (freaky). xD

    ОдговориИзбриши
  3. Sad cu da pogledam video. Odmah mi se cini zanimljivim. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super je bio video,smiješne ste,ii da,imaš lijep naglasak!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan video, obožavam ovaj challenge, a vas dve ste odlične! Baš mi je drago što lepo napreduješ kada su u pitanju pretplatnici na YT-u! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Slatko! Savetujem ti da pricas na srpskom, ovako vam je sigurno mnogo teze, ali okej. Izasla mi je opcija za HD i kliknula sam ali mi se nikako nije moglo ucitati! Dobro sam videla i ovako. I daaaa, ja znaam da sam vec to rekla, ali mnooooooooooooooooooooooogo mi se svidja novi izgled bloga, nekako mi je sarenije i bolje!
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
  7. Slatko sam se ismejala dok sam gledala video. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan video zaaaista, ali bih više volela da vas slušam na srpskom. :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!