петак, 24. јул 2015.

Teodora & Jelena: summer treats 2015


-Jelena me je odavno pitala da uradimo jedan zajednički post, ali nikako nismo znale o čemu bi moglo da se radi. Predložila je da uradimo ovakav post, a ja sam ga već planirala, tako da to nije bio problem, iako je u sred leta. ☺ Ja sam se stvarno potrudila, a ako ne znate o kojoj Jeleni pričam, reč je o Jeleni Rogić i proverite njen post na njenom blogu OVDE.


-Svi ste barem jednom čuli za ovakav način pravljena sladoleda, ali ovo je moj recept. Biće vam potrebne višnje, jagode, neki sladoled, ja sam imala umućen sladoled od vanile, plastična čaša i štapić. Prvo izblendirajte višnje, pa sipite u čašu, tako da popunite malo manje od jedne trećine, pa ostavite da se zamrzne jedno sat vremena, a zatim samo odozgo dodajte sladoled da popunite drugu trećinu čaše i zamrznete. Na kraju izblendirajte jagode i sipajte do kraja čaše, a pritom zabodite štapić. Najbolje je da ga ostavite da prenoći u zamrzivaču, ali može i da odstoji samo nekoliko sati. Za one koji vole kiselije stvari je prvi deo, za one koji su više za slatke ukuse je drugi, a treći je za one između, mada je najlepše kada se jede sve odjednom. Sladoled je malo velik, pa ja nisam mogla sve odmah, već sam ga vratila u zamrzivač i završila kasnije.


-Ovu voćnu salatu, tako nekako, obožavam! Trebaće vam razne vrste voća, ja sam koristila kupine, borovnicu i nektarine, koje sam prethodno iseckala na komadiće, neki grči jogurt i činijica. Prvo stavite jogurt, pa prvi sloj voća, pa prekrijete, pa sledeće, i tako sve dok ne dođete do vrha. Ja mislim da je preukusno.


-Treća je trebala da ispadne sladoled, ali je ispala smoothie. Ja ću vam pričati meru po kojoj sam ja pravila, a ako želite samo za jednu porciju, sve to upola. Dakle, trebaće vam četiri nektarine srednje veličine, 1,5 ili 2 supene kašike meda, 2 trećine čaše od 2dc jogurta i jedna supena kašika limunovog soka. Sve to izblendirajte i ako uspete da dobijete sladoled, kažite mi šta bih trebala da promenim, ali je i kao smoothie veoma lepo.

Ukoliko pokušate pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com , FB stranicu ili me tagujte na instagramu ili twitteru kao @loppy231 .



17 коментара:

  1. Super!! Obožavam da pravim tako nešto!! Možda nešto i probam! Odličan post! :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš bi mi prijalo nešto od ovoga sada. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sve izgleda taakooo ukusnoo :) Moram da probam ovaj sladoled sa čašom kao i voćnu salatu, smuti sam već probala :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako primamljivo.Ide mi voda na usta. ♥☺
    Jako su lepe poslastice,kao i Jelenine.
    Baš ste kreativne!

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je jako ukusan post xD Sviđa mi se ideja sa sladoledom i smutijem. Osvježavajuće :)

    GIWEAWAY:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Mmmm......izgleda jako ukusno,sve cu morati da probammm

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! ♥ Sve izgleda jako ukusno i sigurno ću probati onaj sladoled da napravim.☺

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, sve mi se sviđa i prvo što ću napaviti je ovaj sladoled. Izgleda super, jednostavan je za pravljenje, a ne sumnjam da je ukusan. Mada mi se i druga dva recepta jako dopadaju, super ideje! <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post Tea! Sve izgleda preukusno, ponajviše me privlači prvi recept i moram probati to. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Onu prvo mi se najviše sviđa.:)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Sve toliko lepo izgleda da je neverovatno. Ovaj sladoled sam vec vidjala i verovatno cu ga napraviti.☺

    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan blog♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/kylie-jenner-style.html

    ОдговориИзбриши
  13. Mmm. Ovaj post me je odusevio, uzgred, dajes sjajna objasnjenja kako nesto napraviti. Sve izgleda izvrsno i sigurno cu napraviti ovaj sladoled.:)♥

    ОдговориИзбриши
  14. Ajme meni kako preslatke ideje! Cine se JAKO primamljive! 100% pravim nesto od tog, garantiram! Kako si me sada privukla..

    ---> Moj novi blog Ivana's Adventureland (link : ivanasadventureland.blogspot.com), posjeti ga! Ako ti se svidi, zaprati ga, citaj i komentiraj postove! Hvala <3 <---

    ОдговориИзбриши
  15. Auu koliko sve ovo ukusno izgleda. *-* Posebnu pažnju mi privlači popsicle sladoled. :)

    Vratila sam se pisanju, posetite moj blog:
    shineperfection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!