четвртак, 09. јул 2015.

Summer night routine 2015


-Dugo sam čekala da uradim jutarnju rutinu za leto ove godine. Bilo bi poprilično glupo, zato što se budim oko 11h i mogu da navedem samo dve stvari koje ujutru uradim, a da su korektne. Obučem se i izađem napolje ili sam na kompjuteru. Za doručak je već kasno, tako da čekam ručak. No dobro, zanimljiviji deo mog letnjeg dana je svakako veče. Ove slike sam slikala sinoć, pa je možda kvalitet malo lošiji.


-Ako računamo da 'veče' počinje od 6, 7 sedam sati onda je to ustvari još uvek dan, ali smo se sigurno navikli na zimsko računjanje. Pošto tada već počinje da postaje malo svežije i Sunce počinje da prolazi svoje vreme za vežbanje sam odredila tada. Nije vrućina, malo njih izlazi napolje, tako da je savršeno. Ako hoćete da snimim workout routine ostavite u komentarima. ☺


-Kada završim sa treniranjem uvek sam sva znojava i izmorena, pa se istuširam da se malo osvežim. Trenutno za tuširanje koristim Dove purely pampering nourishing shower gel koji je predivan. Predivno miriše, a još bolje hidrira kožu i neguje. Zube, ustvari, perem tek posle večere ili kad krenem na spavanje, a trenutno isprobavam ovu  Colgate pastu čije sam mini size pakovanje dobila.


-Tokom treniranja se dosta izgladnim, pa odmah trčim u kuhinju da pitam šta ima za jelo, a ponekad i pomognem mami oko večere. Večeras, tj sinoć, smo pravile slane palačinke. Ja ne volim previše sastojaka da stavljam unutra, obično stavim samo šunku i pavlaku, a kako mi je to uvek malo, obavezno dodam još odozgo. Pošto nam je recept za sve palačinke isti, samo je pitanje onoga što ćete staviti unutra, jedna palačinka sa Nutelom je sasvim dobrodošla.


-Pošto oko 8, 9 moj brat obično na kompjuteru, ja za to vreme ubijam dosadu u svojoj sobi. Uvek se nađe nešto zanimljivo. Slušalice ne ispustam. Obično čitam neku knjigu, kad-tad pišem svoj dnevnik (nikada se nisam uspela navići da pišem redovno). Imam dovoljno vremena da i malo sredim, a i da nalazim nove ideje i bavim se nekim korisnim stvarčicama. Sinoć sam pakovala poklon za Elenu, pobednicu giveaway-a. Ponekad izađem sa drugaricom tako da ostajem do 11h, a nekada i manje.


-Naravno, nakon toga ja pruzimam kompjuter. Pošto trenutno pratim seriju 'Čari' obično nju gledam, ali sam takođe počela da pratim jednu seriju sa bratom, pa ponekad i to gledamo. Dok gledam uvek malo ogladnim ili mi se prijede nešto slatko, a Nutela uvek reši stvar.


-Uvek obiđem i sve društvene mreže na kojima sam registrovana, proverim mejl, odgovaram na neke vaše porukice na FB-u,, ali najviše vremena definitivno provedem na Instagramu. Posle toga operem zube, kao što sam već pomenula, i legnem da spavam.

-Inače, skratila sam kosu, sada mi je malo ispod ramena, ali mi se baš sviđa, bilo je i vreme. Možete da vidite kako sada izgledam OVDE. Malopre sam probala da bojim kosu kredom za kosu, ali mi nije uspelo, pa sam odustala. Napišite mi i o čemu biste voleli da pišem i uskoro očekujte novi post na blogu Double Trouble. ☺


20 коментара:

  1. Ja sam takođe vežbala svaki dan u 18h, ali sam odustala. Mislim da ti kraća kosa mnogo bolje stoji. ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je frizurica. :) Ja obožavam slane palačinke, mnogo više nego slatke, a Nutella je bez razmišljanja moj omiljeni slatkiš na svetu. Sličice su super, odlično si odradila ovaj post. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pa sta,super ti je frizura.
    Jaoo,ima taj telefon i moja drugaricaaa.Kako mu je puno ime,i jel dobar??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. LG Optimus L3. Iskreno, bila sam mlađa i bilo mi je bitno samo što je roze boje, ali nisam zadovoljna. Ne ispunjava ono što meni trenutno treba, ima dosta jeftinijih telefona koji su bolji :)

      Избриши
  4. Odlican post, inace obozavam tvoj blog, ali imam jednu zamerku, moja pozadina bloga je jedno vreme bila ista kao tvoja sada i stvarno mi je bilo krivo kada sam videla da si je sada ti stavila. Mozda je slucajnost, ali bi mogla da u buduce budes malo pazljivija da ne bude kao da kopiras drugew ljude. Opet, nemam nista protiv tebe i ne verujem da si imala nameru da kopiras mene, ali nije bas rvi put da sam primetila da imas nesto isto kao i drugi blogeri.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Milena, hvala ti što si me obavestila. Sledeći put ću svakako više paziti, ali ja ne ulazim stalno u vaše blogove, pa da znam kakva vam je svima pozadina. :9

      Избриши
  5. Super post! :)
    Ja sam Cari danas zavrsila , i serija mi je super, kad zavrsim Vampirske Dnevnike ponovo cu je gledati. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je noćna rutina skroz drugačija. Potpuno!
    Joj, frizura ti je preslatka. Ja sam prošlog meseca skratila kosu kao i ti, do ramena.Twinssss ♥
    Nutella, one love! ♥ Inače, početna slika je prelepa!
    Sviđa mi se tvoja rutina iako je moja skroooz drugačija. :)
    Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno snimi Workout routine. Takodje, i ja sam skratila kosu !

    ОдговориИзбриши
  8. Imamo istu četkicu za zube hahaha ☺ Ja obično popodne čitam knjigu i gledam seriju,a uveče idem u šetnju sa drugaricama. ☺☺ Mislila sam da ćeš snimiti video,mada ovako je super. :D

    ОдговориИзбриши
  9. Moj tata je imao ovakav mobitel, crni. I nakon godinu i pol korištenja je počeo (mobitel) sam zvati kontakte, sam uključivati internet, tako da je nedugo nakon toga bačen xD Snimi Workout routine, obavezno i odličan post ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Imamo sličnu večernju rutinu :). Kratka kosa ti preslatko stoji :).
    P.S. Ako nije tajna, koji editor koristiš, pošto sam primetila da si promenila :D?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za uređivanje videa? Nisam promenila, još uvek koristim Movie Maker, ali malo i kombinujem sa VideoPad-om :)

      Избриши
    2. Ne, mislila sam na naslovne slike :)

      Избриши
    3. Izvini, pogrešno sam razumela. Za sve slike koristim Fotor.com :)

      Избриши
  11. Odličan post. Sviđaju mi se sličice. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična rutina, baš mi se sviđa. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post.♥
    Slicne smo,samo sto ja ne treniram i ne gledam serije. xd
    Inace lepe su ti patike.☺
    Kakva je serija ' Cari ' i ta koju ti i tvoj brat pratite? :D
    Iskreno,meni je lepsa duza kosa,ali si i ovako presweet.<3

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Serija 'Ćari' je jedna od mojih omiljenih i ako voliš magiju i tako te stvarčice onda je obavezno pogledaj. Moj brat i ja pratimo seriju 'Robin Hood', ali neku noviju verziju, tako da mislim da ne moram baš puno da objašnjavam :)

      Избриши
  14. Odlican post.♥ Uclani se na moj blog ako ti se svidi, ja na tvoj jesam.
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/this-or-that-beauty-tag_11.html

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!