уторак, 28. јул 2015.

Summer lookbook 2015


-Poslednjih nekoliko dana sam radila na novom videu, koji je na kanalu. Uređivala sam celu noć, ali mislim da se isplatilo, a vaše mišljenje očekujem u komentarima ispod videa. Inače, rekli ste mi da mi video posle 'Whisper challenge' videa nije dostupan, ali je to u stvari neki live stream i nemam blage veze kako se on tu stvorio, a ja sam tražila kako da ga isključim i nisam našla, a ako neko zna zamolila bih ga da mi pošalje mejl na onajesve@gmail.com . Gledajte u HD-u za bojlu rezoluciju, lajkujte ga, komentarišite i ne zaboravite da se pretplatite na moj kanal ukoliko niste. ♥


p.s. Inače, Milica je napravila kanal o tutorialima za crtanje, imate link u videu :)

15 коментара:

  1. Prelepi outfit-i najviše mi se dopada drugi.

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan video, sve si bolja kada je uređivanje u pitanju. Najlepši outfit mi je prvi, mada su svi slatki na svoj način. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Predobro uređen video! Sve kombinacije su baš slatke. Pogotovo mi se dopao onaj šorts u trećem outfitu. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Kombinacije su preslatke,interesuje me gde si kupila ogrlicu?

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan video, jako mi se dopada! Milici, koja je tek otvorila youtube kanal, želim puno puno sreće! Reci joj da sam pogledala njen Instagram i da jako lepo crta. I da, kada ćete staviti novi post na blogu Double Trouble? Čekam ga duuže vreme.

    ОдговориИзбриши
  6. Super su outfiti, samo ne bih u svaku kombinaciju stavljala chocker :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Pogledala sam video. Svi outfiti su sjajni. I zaista, obozavam tvoj kanal, mnogo mi se svidja kako govoris engleski, hah. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Look book je savršen! 78 croptop sam tako dugo tražila jer prijateljica ima isti i nažalost ga nisam našla. To mi je najdraži predmet u cijelom look book-u.

    GIVEAWAY!
    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/07/100-readers-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odlično outfiti. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман29. јул 2015. 00:33

    Gde uređuješ klipove i zašto si tako savršena?

    ОдговориИзбриши
  11. Svidjaju mi se ove majce, pogotovo zato sto si ih ti pravila.☺

    ОдговориИзбриши
  12. Autfiti su ti kul...Samo kosa ti je malo...tralala <3
    Inace vidi se da se trudis oko engleskog i sve ti bolje ide! BRAVO!

    http://jananikolic.blogspot.com/ Moj blogicc

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман30. јул 2015. 17:42

    meni se ne svidja sto mnogo favorizujes ovu ogrlicu. okej, voliš je, ali je malo dosadno da stalno nosiš samo to. a i ne razumem zašto vam se sviđa da nosite običnu žicu oko vrata, koja košta 300 dinara,omg

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!