уторак, 21. јул 2015.

Stvari koje me nerviraju kod blogovanja

-Volim da blogujem, obožavam, ali tu ima toliko stvari koje morate istrpeti i koje me užasno nerviraju, a o tome sam rešila da pišem danas. Kada sam otvorila blog nisam znala o čemu se tu radi i mislila sam da će sve ići glatko i bez problema, ali nije, kao što ništa u životu ne ide kao podmazano.

-Prva i najgora stvar je to što se Blogger pretvorio u ratno polje. Svi se svađaju i psuju. Blog sam otvorila da bih stekla nove prijatelje, a ne da bih gledala kako se neko svađa ili da i sama budem uključena u svađu. Najgori su ovi četovi na blogu, kao i Hangouts-i. Skoro se desiloda je neko pod mojim imenom pisao uvrede na četu na MBK-u, a to se takođe desilo i Tijani. Malo je onih koji su još uvek tu da bi održali ovo mesto.

-Užasno me nervira kada napišem neki post i onda mi stigne komentar tipa 'Ona je radila ovo, a ti si sad isto/slično'. Ljudi, isti naslov, ista tema, pa šta? Nije to kopiranje. Svako to iznosi na svoj način. Svidelo mi se o čemu je neko pisao i želim da napišem post na istu temu, to je okej. Takođe, dajem primer jutjuba, ali ima toga i ovde, svi brane Bethany, svi ostali kopiraju Bethany. Volim je i ja, ali nije ona jedina jutjuberka, a ovi ostale ne smeju da rade ništa slično. Nema smisla.



-Sada ću vam pojasniti šta je kopiranje, a to je i sledeća stavka. Skoro sam videla da je jedna devojčica uradila Desk Tour i prvi deo, uvodni deo, joj je OD REČI DO REČI ISTI KAO MOJ. Ništa joj nisam niti rekla, niti uradila, ako ona misli da je to ekstra neka joj, ja znam da je to MOJ TEKST i to mi je najbitnije. Ako ne može sama da smisli svoj tekst ne želim da je brukam, samo je sažaljevam. To je samo 'copy, paste'. E, to je kopiranje. Ako to nekada uradim slobodno me optužujte, a za ostale stvari ću se samo nasmejati. I znate šta još, kod mene je bilo dosta situacija da sam se dopisivala sa nekom blogerkom i napišem joj šta planiram kao sledeći post i ona odmah ode i napiše to na svom blogu, i posle je ona originalna. Nikada nikog nemojte osuđivati ako ne znate i drugu stranu priče!



-A znate kad stigne komentar dve reči o postu i naredne dve rečenice kako da posetimo njen blog? Neko se trudi oko tog posta, želi da joj sve bude lepo i želi da čuje reakcije, a takve osobe sve to unište u sekundi. Ono 'follow for follow' je još gore. To je znak da osoba nije ni pročitala post. Evo primera, kada sam pravila giveaway jedna osoba mi je napisala kako mi je post super i stavila link bloga, na GIVEAWAY. Obrisala sam komentar i zapamtila tu osobu i sada svaki njen komentar, pošto joj je svaki isti, kao na giveaway-u, brišem. To je stvarno nekulturno. Reklamirala sam se kada mi je blog tek počeo sa radom, ali sam onda prestala, jer sam shvatila da je glupo i videla sam kako se ja osećam kada neko drugi to uradi.

-Kada neko počne da osuđuje neku blogerku, ili mene, kako nisu redovne, ne pišu stalno... Ja sam ovaj blog otvorila i postao je moj hobi, ono što radim u slobodno vreme i kada sam inspirisana, kao i većina blogerka. Svi se trudimo da nam blog ne postane obaveza, već da i dalje osećamo ono isto kao na početku, ali kada neka blogerka malo zapostavi pisanje, to ne radi namerno. Ja jednostavno ne želim da mi to postane posao i obaveza i veoma je teško to postići kada vam neko svakog dana priča da napišete novi post i govori vam neke možda čak i uvredljive stvari, a vi samo želite da ostavite dobar utisak.

-Hejteri me ne nerviraju, jer sam navikla, ali imam nešto i za to da kažem. Hejteri su tu da bi hejtovali i ko zna da se izbori sa njima neće mu predstavljati problem, ali i mi blogeri smo ljudska bića i mi imamo srce i osećanja, uvek će nas bar malo zaboleti sve što napišete. Zamislite kako je onima koji su tek na početku, ja znam kako mi je bilo na početku, ali sam se sad navikla. Neću sad i ja da stavljam onaj citat od Zoelle, ali u pravu je.

-Nisam želela nikog da uvredim, ali postoje još stvari koje me nerviraju, ali ćutim, zato što je reč o nekim drugim blogerkama sa kojima sam prijateljica, ili bar ja tako mislim, pa ne želim da to uništim.


23 коментара:

  1. Slazem se u svemu s tobom. Pogotovo ovo o kopiranju. Jedno je copy-paste, a jedno slicna tema posta. Izvrsno napisano! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. U potpuno se slazem sa tobom i sve je onako kako si napisala.Znam tu osobu koja te je iskopirala,znam je uzivo ona je sestra od moje bivse BFF.Ona je i moj ceo post iskopirala,i slike i pitanja i odgovore.Sve! Bila sam uzasno ljuta na nju.Inace,samo me zanima ovo zadnje kod prijatelja sto te nervira,jel se to nesto odnosi na mene? ☺ Slobodno mi reci,necu se ljutiti.

    ОдговориИзбриши
  3. Dobro si napisala post i obuhvatila i sve što mene nervira kod blogova. Blog služi za pisanje i druženje, a ne za svađe, kopiranje i vređanje. Stvarno ne razumem osobe koje to rade, ali blogerke će vremenom navići na to i naučiti kako da se brane, i šta su onda postigli? Da li im stvarno predstavlja zadovoljstvo da nekoga povrede? Pa ne, stvarno :/.

    ОдговориИзбриши
  4. Teodora, ovaj post kao da sam ja pisala. U svemu si u pravu, ne mogu da verujem koliko su jadne te devojcice koje su se pretstavljale kao ti i Tijana. I ono za Bethany je potpuno tacno. Odlican post ♥

    ОдговориИзбриши
  5. U potpunosti se slažem sa tobom.Blogovanje je stvoreno da bi se sticala prijateljstva,a ne da se svi vređaju i svađaju.Ja mrzim te chatove na Hangoutsu,jer svi samo reklamiraju svoje blogove i ne pričaju ničem drugom.Što se tiče hejtera,njih će uvek biti i verujem da,ako bi nas hejter u stvarnosti upoznao,ne bi mogao da se suoči sa nama tj. ne bi mogao da nam govori u lice.Njima je uvek lakše da to napišu ovako u komentaru anonimno.Drago mi je što si podelila svoje mišljenje sa nama.I te blogerke isto nisu uredu što te kopiraju i pre nego da napišeš post.

    ОдговориИзбриши
  6. Genijalna si,Stvarno svaka cast.Mnogo si lepo objasnila sve....<333

    ОдговориИзбриши
  7. I sama znas da je sve ovo napisano zaista tako. Takodje sam blog otvorila iz hobija i kako bih upoznala neke neke nove ljude. Da mi je do svadja ne bih ulazila u celu ovu prica. Svima su svadje dovoljne u okolini,pa zar jos i na internetu. Stvarno treba da se stide osobe koje su se predstavljale kao Tijana i ti. Ali zapravo tako pokazuju da nemaju svoj zivot,moraju da unistavaju tudje.
    Po meni to su neke prepreke.koje nam se postavljaju kako bi smo ojacali..

    ОдговориИзбриши
  8. Zaprati me i ja sam tebe.



    Salim se. U svemu se slazem. Pogotovo ovo za Giveaway, imala sam istu taku sizuaciju i ako nisam neko ko ima puno citaoca. Naisla sam na situaciju da mi neko napise "zaprati me i ja sam tebe", a zapravo me nije zapratio.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Jao, ja ne mogu da opisem koliko me nerviraju takvi komentari koje si opisala. Prosto je znas da li da ih objavis ili obrises. Najjace mi je ono "novi post je na mom blogu" a ono post od pre 3 dana! Kad mi neko samo tako stavi adresu bloga uz 'super post' ja namerno ne gledam taj blog! Ranije nisam mnogo obracala paznju na to, ali sada me stvarno nervira!

    ОдговориИзбриши
  10. Za sve se slažem.Mislim da znam ko je ta koja te je iskopirala sa desk tourom,ta osoba za koju mislim da je ona,je iskopirala,tj copy pastovala deo Tijaninog posta,a onda kao ,,Ja ne znam ko je Tijana''..Sure,sure..

    ОдговориИзбриши
  11. U potpunosti se slažem sa tobom. Neki uopšte ne shvataju sta je kopiranje.Ovim postom si to lepo objasnila. Da,uzasno me nervira kada neko napise 'super post' a dole ispise bibliju da ga followujes. Ajde lepo napiši iskreno mišljenje o postu pa dole napisi sta zelis. Ali sada za neke samo radi copy paste i lepe gde stignu.A hejteri su smešni.

    Novi post kod mene. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Bravo,u svemu se slazem s tobom. Mene od ovih stvari najvise nervira kad neko kaze da ga ' kopiram '. To mi se jednom desilo,znam osecaj.. Videla sam post koji si ' ti ' , tj. neki tamo ljubomorni hejter objavio , to je stvarno dno dna i ne verujem kako su neki ljudi pokvareni i bezobrazni. Sto se tice hejtera , kada vidim neki negativni komentar [ nisam ih jos uvek dobila na blogu ] ja samo iskuliram , bas me briga... Pre neki dan sam citala neki tvoj post i ide komentar ' Previse kopiras Bethany,ne porici. ' To nije istina,sta imas da en porices?! Vidim kakav si ti pametan komentar dala , bravo. :-))

    Da li imas neki savet [ nije vezano za temu posta , izvini ] kako da se malo ugojim do nedelje/ponedeljka jer tada idem na more , a previse sam mrsava?

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман21. јул 2015. 21:01

    super post,slazem se sa svime nabrojanim, ja (tj. mi jer nas dvije bff vodimo blog,Anna i Emma) se jos nismo suocile sa hejterima jer smo na samom početku...ali to sam uzela kao savjet da se ne bocnem na hejtere,jer kada razmislis to su najvjerovatnije samo ljudi ljubomorni na uspjehe drugih ljudi. Slazem se i sa ostalim navedenim stvarima kao za kopiranje :). Već sam rekla mi smo dvije početnice ovo je nas link-theworldoftwoteenagegirls.blogspot.com ,posjeti nas, a ako ti se svidi zaprati nas. -Emma...

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман21. јул 2015. 21:03

    super post,slazem se sa svime nabrojanim, ja (tj. mi jer nas dvije bff vodimo blog,Anna i Emma) se jos nismo suocile sa hejterima jer smo na samom početku...ali to sam uzela kao savjet da se ne bocnem na hejtere,jer kada razmislis to su najvjerovatnije samo ljudi ljubomorni na uspjehe drugih ljudi. Slazem se i sa ostalim navedenim stvarima kao za kopiranje :). Već sam rekla mi smo dvije početnice ovo je nas link-theworldoftwoteenagegirls.blogspot.com ,posjeti nas, a ako ti se svidi zaprati nas. -Emma...

    ОдговориИзбриши
  15. Ovaj post je fantastičan! Celog sam ga pročitala. Slažem se da nema ništa gore od kopiranja. Znam kada neko uradi copy-paste i to je grozno! Iskreno, to dokazuje da ne moze da misli svojm glavom vec misli tudjom! :( Hejteri mi ne predstavljaju problem jer sam već dobila nekoliko hejtova. Pa sta? Nastavila sam dalje bez obzira na njih. Jednom mi je jedna osoba na postu ostavila samo link blogga. To me je iznerviralo, ali nisam obrisala. Sada su se i grupe na mail-u pretvorile u reklame. Nekoliko puta: ''hej, hej, hej'' i gotovo! :/ Secam se kada su me 2 devojke ubacile u grupu ''only for bloggers''. Bila sam presrecna! Svi smo raygovarali i lepo se druzili. Okej, bilo je reklamiranja ali je sve bilo u redu. Komentarisali smo jedni drugima postove. Sada, iskreno, vise mi se ne dopisuje zbog silnih reklama i malo osoba koje se dopisuju. Videla sam komentar gde osodjuju bloggerku kada je zadnji put napisala post. U potpunosti si sve lepo napisala! ♥♥♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Slažem se sa svim što si napisala, nemam šta da dodam ili oduzmem. Ne dobijam hejt komentare, ali me vrlo često pogodi nešto što napišu tebi, Tijani ili drugim blogerkama, jer prosto znam da se trudite, menjate i ponašate onako kako želite, a drugi su tu da traže mane. Najvažnije je truditi se i ne dozvoljavati da bilo ko taj trud nipodištava.

    ОдговориИзбриши
  17. Mnogo si dobro napisala i svaka ti čast. :)

    ОдговориИзбриши
  18. Tea , ako ćemo iskreno , sve što si napisala stoji. Nekulturno je reklamirati se , a ne ni pročitati post , bezobrazno je hejtovati , i veoma je drsko kopirati. Da , drsko , zato što osoba koja kopira uopšte ne poštuje osobu koja je sama napravila to što je napravila. Ali (uvek postoji ALI) , sve što si navela je posledica uspeha. Tvoj blog je uspešan , popularna si , zaradila si to , ali takav je internet. Nisu svi dobri i pošteni prema tebi kao porodica , prijatelji , nastavnici itd. Svet je pun ljubomornih , smorenih , ne-kreativnih , ali to je u redu. Zamisli kako bi bilo da smo svi isti. Kao što si navela , copy-paste. Ne bi bilo lepo. Nije sve lako. Ne kažem da je ovo lepo što si navela , naprotiv , ali to je normalno. Sve što si navela je sastavni deo bloga , YT-a , sveta uopšte. I ti si uspela da se izboriš sa time , ti si uzor drugima , ali internet je internet.

    ОдговориИзбриши
  19. Planirala sam da i ja napišem post na ovu temu, ali sam se na kraju predomislila i shvatila da je bolje ovo napisati za poslednji post. Možda jednom napišem nešto kratko, manje opširno nego ti, ali mi je generalno bolje da svoje mišljenje o čitavom blogovanju ostavim trenutno za sebe, a da ga napišem kada čvrsto odlučim da više ne blogujem. :) Ti si ovo super napisala i nemoj da bedačiš jer to sa hejterima i kopirantima se svim blogerkama dešava. Ako neka još nije iskusila ovo, hoće, uskoro. I da, znam ko je ta blogerka koja ti je iskopirala ceo post, takođe je kopirala i od ostalih blogerki, verovatno će je neka prijaviti, ti nemoj, dobiće ona zasluženu kaznu za to. :) Mnogo mi se sviđa post!

    ОдговориИзбриши
  20. Potpuno se slazem za redovno pisanje. Nikad ne bih zeljela da to bude obaveza pored svih ostalih stvari koje treba uraditi.

    Novi post katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Sve sam pročitala od početka do kraja i zaista si me oduševila ovim postom. Svaka čast! Slažem se sa svim što si napisala , pogotovo sa onim followanjem i kopiranjem. Došla sam u mnoge slične situacije tvojim i zaista su neprijatne i ljudi koji to rade očigledno nemaju svoju kreativnost da smišljaju ideje za postove, kao i da se reklamiraju na drugi način ili da jednostavno daju iskren komentar na tvom postu. Redovno pisanje, ah, ne znam ... ja pišem redovno , ali opt mi to nije obaveza i niko me ne tjera to da radim pa mi nije ni mrsko. Ali, zato ja uvijek pripremam jedno 10-tak ideja unaprijed i zapišem ih u planer, i onda nemam problema oko toga. Zato redovno pisanje tvojom voljom ne mora biti loše, ali kada te neko drugi tjera na to i vrši ti pritisak, onda jeste loše. To što te je neko lagano iskopirao (taj kome si rekla koji ćeš post pisati unaprijed), može biti samo lekcija da ne treba to nikome govoriti. Ukooliko ti je ta osoba bila jako draga i dobra, sada znaj kakva je. Možda je to i dobro za upoznavanje ljudi! Za upoznavanje njihovih pravih osobina i svega... Ti samo guraj dalje i ne obaziri se na to! ♥

    ОдговориИзбриши
  22. Slazem se potpuno za sve sto si navela!Svaka cast na ovakvom postu :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!