четвртак, 16. јул 2015.

Orange like summer!


-Sinoć, dok sam bila u svojoj sobi, palo mi je na pamet da napravim haljinicu na način koji sam videla u Evinom videu. Materijal je veoma lagan, baš za leto, a sviđa mi se i dizajn, za manje od 20 minuta sam je završila i bila je spremna za nošenje. Sa strane sam samo dodala dve trakice koje spajaju zadnji i prednji deo jer je onako bilo užasno, stavila sam kaišić oko struka i to je to. Ostaviću vam link videa dole, pa i vi možete da napravite ako vam se sviđa. I sad je ovo nešto slično kao outfit post, samo što se sve svodi na haljinicu (i tattoo choker ogrlicu ofc ♥).









Nekoliko sličica mesta gde je slikan ovaj post :)





12 коментара:

  1. Super post , haljinica mi se mnogo svidja. ☺
    - i ogrlica je mnogo kul. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Haljina je prekjut! ♥♥
    ⓓⓘⓥⓝⓞ!!

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina je predivna, mnogo mi se sviđaju boje :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Super je outfit, haljina je bas jendostavna za pravljenje. I ja jaako volim choker ogrlice. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatka je haljinica. I ja sam gledala evin video pre par dana medjutim nisam verovala da moze ispasti tako dobro i van videa. Mada sam ja dosta smotana za tako nesto , a tebi svaka cast kako sti t izvela. I da zelela bih da ti cestitam i na skoro 200 citalaca. Zaista veliki i zasluzeni uspeh. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Upravo sam odgledala vidwo. Inace imam istu ogrlicu koju sam htela da napomenem u mom prvom outfit postu. Prelepa je haljinica

    ОдговориИзбриши
  7. Haljinica je super, svaka ti cast. Odusevljena sam! :D

    ОдговориИзбриши
  8. Haljina je predivna. Uskoro idem na more pa ću potražiti sličnu tvojoj. :D

    Novi post : http://katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...