понедељак, 06. јул 2015.

Na kafi kod Teodore-leto, pobednik giveaway-a, PurityBox tekst..


-Koliko smo svi čekali taj famozni jun i on prođe, kao da ga nije ni bilo. Mada, bilo je dosta stvarčica koje su ga obeležile. Neću vas držati do kraja posta da saznate ko je pobedio u giveaway-u, već ću vam reći odmah sada. Pobednika sam birala preko Random.org tako da nema prevare ni nameštanja. Bilo vas je 38 korektno prijavljenih i sajt je izabrao broj 36!


-Pobednica je Elena Jović! Elena, tebi čestitam i kažem ti da mi se javiš na mejl onajesve@gmail.com da se dogovorimo oko preuzimanja nagrade, a vama ostalima kažem da ne gubite nadu jer će biti još puuunooo giveaway-a na blogu, samo me pratite!


-Početkom meseca su mi se javili iz PurityBox-a i zadali nam prvu temu o kojoj ćemo pisati. Koliko sam videla, na stranici su objavili da mogu i oni koji nisu izabrani da šalju tekstove, a najbolje će objaviti uz naše. Iskreno, nisam uopšte zamišljala da će biti toliko zabavno. Ja sam se totalno uživela. Istraživala sam na internnetu, ispitivala mamu, vadila iz svoje glave... Uskoro će objaviti te tekstove, a staviću vam link mog, pa ćete mi reći vaše mišljenje.


-Sigurno ste već pročitali da sam napravila zajednički blog sa svojom drugaricom Milicom. Ona je to predložila, a ja sam prihvatila. Za sada sam zadovoljna kako nam je krenulo, a nadam se da ona neće odustati. Sa njom sam već raspravila stvari da ću ako počnem da zapostavljam ovaj blog odustati od tog sa njom, ipak je ovde sve počelo. Inače, ako ne znate, Double Trouble je blog za kreativce i ljude koji vole da stvaraju.


-Na Vidovdan, 28. juna, se u mom selu održavao neki kulturno-umetnički program, kao i svake godine, ali ove godine je bilo najbolje. Priredbu skoro pa nisam ni gledala, pošto sam sa druge strane imala prilike da gledam viteške veštine i oružje, većina su bile verne replike, ali je bilo i pravog. Ja sam vam kao Ketnis iz 'Hunger games', obožavam da gađam lukom i strelom. Kada sam bila manja brat mi je stalno pravio lukove i strele od drveta, čak sam želela da ih pitam da ja probam da gađam, pošto su još neki probali, kada su oni gađali, ali nisam. Naravno, ne može da prođe, a da se ja ne napunim lizalicama i kokicama.


-Ja sam totalni fanatik serija. Ne može da prođe nijedan dan, a da ne nađem neku seriju za gledanje. Trenutno gledam seriju 'Čari', koja mi je jedna od omiljenih, možete primetiti da volim sve u vezi magije. Ova serija se prvi put emtitovala kada sam imala 5-6 godina i sada sam se setila. Nikada je nisam gledala celu, ima epizoda koje nikada nisam ogledala, pa želim to sada da nadoknadim.


10 коментара:

  1. Čestitam Eleni :) Nadam se da nećeš zapostaviti ovaj blog radi drugog, koji je također odličan ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam Eleni! ♥ ☺ Festival je verovatno bio predobar,vec po slikama znam... ☺ Ova serija me bas privlaci,jel mozes samo da mi kazes o cemu se radi? ☺ Inace,ovo je bio predobar post! ♥


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam Eli! ♥ Mislim da sam se uclanila u drugi blog. ♥ Izglada da ti je bilo zabavno!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam Eleni! ♥ Baš me zanima ova serija, želela bih da je odgledam. Gde je gledaš/preko čega? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Cestitam pobednici. Nikad nisam gledala ovu seriju, mada i ja gledam serija slicnog tipa. I drugi blog vam je sjajan. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Jao,ja ne mogu da verujem!Kada sam videla,rekla san:'What?!' placuci i smejuci se.Joj,hvala ostalim na cestitkama! ♥Pogledala sam post na Double Trouble i ekstra je.Bas su mi trebali obelezivaci. :)
    Blago tebi.Dala bih sve da polizem te lizalice. :)
    Super post. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман24. јул 2015. 14:51

    Nemogu da verujem da je ta balavica pobedila. Mrzim je,mnogo je smornaaaa

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...