субота, 04. јул 2015.

June favorites


-Uspevam istovremeno da radim i na ovom i na drugom blogu. Inače, danas izlazi post na blogu Double Trouble, pa svakako budite tamo. Mislim da nisam jedina kojoj je jun proleteo, bukvalno. Kao da sam se juče raspustila. Ustvari, dok je škola niko ni ne shvata ozbiljno da je jun, zato što ga zamišljamo mesecom za odmaranje i leto. Ipak, po meni najlepši mesec je jul, tako da mi je na neki način i drago. Baš zbog toga i nemam puno favorita za ovaj mesec, ali dovoljno za jedan post.


-Kada sam u Lilly-ju vidella Batiste šampon za suvo pranje kose, odmah sam potrčala da uzmem i nije bilo nijednog drugog, već samo ovog za brinete, ali mi to nije bio problem, zato što sam brineta. Iskreno, nije me oduševio. Cena nije uopšte razumna za takav kvalitet. Samo malo pomaže krajevima kose, što je plus, ali ne i temenu glave, gde je najpotrebnije. Ovaj ostavlja malo i boju na kosi. Naravno, pomogao je kada su tu bili hitni slučajevi, a nisam mogla da operem kosu pravim šamponom. A kada smo kod šampona, svima bih preporučila Velnea anti-dandruff sensitive šampon. Za sve tipove kose je, protiv peruti, sa Aloe Vera sokom, pritom je kosa posle nekoliko dana veoma mekana, a moram da kažem i da jedno dva tri dana posle pranja, skoro pa nemam antene po glavi.


-Ovo je savršenstvo. Ova Cica Maca kranč čokolada je preukusna. Prvi put sam je probala i sada je stalno kupujem, jer je stvarno pre. Ona je savršena, a Nutella&Go je presavršena. Možda ste par puta videli slike na mom Instagramu, zato što je stalno jedem. Mislim, za Nutellu nemam reči, ali sa ovim štapićima je prelepa kombinacija.


-Prvom polovinom meseca sam stalno mazala ovaj SheBunny Aurin lak, jer je boja veoma svetla i baš za leto, a pritom i elegantna, a kada sam vam kupovala poklone za giveaway i ugledala ovaj lak sve je stalo! Prvo što je to moja omiljena boja, drugo što je to moja omiljena marka, a treće što će jedan od vas imati sreću da dobije ovaj lak i sam se uveri u njegovu prelepu boju i kvalitet.


-Ovo sam zaboravila da slikam, pa sam uzela sliku sa Instagrama. Mislim, Nutella je favorit svih meseci, ali ja sam želela da vam prikažem knjigu. Kupila sam je na sajtu Vulkan knjižare za samo 200 dinara, bila je na akciji. Veoma mi se sviđa način na koji je knjiga napisana, a i sama radnja. U CELOJ knjizi se opisuje samo jedna nedelja u kojoj se devojka Anđela, koja je pobegla u Njujork, vraća u London sa svojim verenikom i drugaricom, kod svojih roditelja, pa odjednom odluče da organizuju venčanje, do kojeg imaju samo nedelju dana, ali tu, naravno, ima i komplikacija. I evo vam mali spojler-neće se venčati tad, već tri meseca kasnije. Ako je neko pročitao knjigu neka obavezno napiše mišljenje, a ako niste toplo vam preporučujem.


-Dakle, kao što sam rekla, uskoro izlazi post na blogu Double Trouble, a vremena za prijavu za giveaway imate još samo danas, pa bolje požurite OVDE!

p.s. Kako vam se dopada nova pozadina? ☺


14 коментара:

  1. Opis knjige me podsetio na seriju 'Najgora nedelja mog života' ili kako se već zove i isto se radi o venčanju, ali umesto da sve bude bajno ono sve ide nizbrdo. :D Možda su je snimali po toj knjizi ako se radi o tome uopšte u knjizi. :) Lakovi izgledaju odlično, She Bunny lakovi su savršeni, a što se tiče Nutelle, tu nema šta da se priča. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Moram da kupim neki proizvod od Golden Rousa. Mnogo su hvaljeni.Što se tiče knjige, volela bih da je pročitam i sigurno cu da je kupim kad-tad.Pozadina me je oduševila! Najlepša pozadina do sada, definitivno! :) Nutella one love.♥
    Jedva čekam post na Double Trouble. ♥

    #Ely

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман04. јул 2015. 13:18

    Cica maca je savrsena i veoma se isplati kosta samo 60 dinara!

    ОдговориИзбриши
  4. Prekuul ti je post!

    Pogledaj moj novi post, i ako ti se sviđa zaprati me. <3
    http://myfdiaary.blogspot.com/2015/07/would-you-rather-tag.html#comment-for

    ОдговориИзбриши
  5. Ja imam lak od Golden Rouse i bas su extra! Verujem da je knjiga super. :) Zasto sam jedina koja nije jela nikada Nutelu? XD

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi jedina što je dobro. Znaš i sama koliko je Nutella puna šećera i ostalih veštačkih zaslađivača

      Избриши
  6. Nutella jao, upravo je jedem! Samo ne tu, nego ja budala uzmem kasiku i trpam u usta. :D U svakom slucaju odlican post, bas mi se svidja nijansa ovog plavog laka. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Lep post. Ja stalno koristim Flormar lakove, ali ću i te probati iako su marke veoma nekvalitetne i jeftine. Tu knjigu nisam čitala jer nije moj žanr. ALi Cica Maca ♥♥

    Novi post: milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični favoriti. Imam Batis šapon i stavrno je odličan. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Zaista mi se sviða post i favoriti su predivni ❤
    Knjiga mi se čini lepom pa ću je kupiti xD

    ОдговориИзбриши
  10. Meni je Batiste super, stvarno pomaze! Imam ovaj plavi lak, odusevljena sam. *_* Juce sam kupila ovu knjigu 'Volim London' i 'sazvakala' sam je za dva sata, bukvalno. Uzela sam je u Sapcu, u Vulkanu, za 250 din., jer je jos na akciji! Svidja mi se, super je. Pozadina je diivna. <3
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман05. јул 2015. 11:32

    Zasto nema vise Teodora'small shop?

    ОдговориИзбриши
  12. Knjiga izgleda veoma zanimljiva i lakovi su divni :-)
    katherinefashion24.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!