уторак, 14. јул 2015.

Jar coloured sand DIY project



-U poslednje vreme mi nije do pisanja, pa me zato nije bilo malo duže. Ipak, super je što sam ove slike već imala jer mi se želja za pisanjem odjednom vratila. Mislim da je na to dosta uticalo to što moj blog ima 50100+ pregleda. Več sam vam se zahvalila na fejsbuku, ali mislim da još jedan put neće ništa škoditi, HVALA VAM DO NEBA! Možda ste nešto ovako već videli, ali meni je bilo preslatko, pa sam rešila da napravim za svoju sobu, a ujedno ide i slikanje.



-Ovo ime u naslovu sam JEDVA sročila mada još uvek ne znam kako da nazovem 'ovo'. Pa za 'to' će vam trebati so, krede u raznim bojama, meni su se neke i polomile, ali ne mari, neko veštačko cveće, teglica i papir za podlogu.


-Prvo pospite so po papiru, pa uzmite boju koju želite da vam bude na dnu, meni je to bila plava, pa počnite da trljate. Dok malo krene moraćete da trljate jače, a posle će biti lakše i uopšte vam neće trebati puno kreda, meni je od svake boje jedna kreda bila puno. Kada sve istrljate naspite u teglicu. Vaš je izbor hoćete li da bude skroz ravno ili drugačije. Sad uradite isto i sa drugom bojom, meni je to bila neka svetlija crvena, ali je ispala na roze, pa naspite preko.


-Kao zadnju boju sam uzela tirkiznu kredu, koja je ispala svetlija, a nju sam stavila najviše, pošto mi je omiljena. Kada naspete i to, najbolje je da ispadne negde malo više od pola teglice, zavisi od cveta, zabodete cvet i lepo namestite listove, ukoliko ih ima.


-Zar nije preslatko? Vi možete da kombinujete više boja i drugačije da pospete so, sve je stvar izbora. Inače, objavili su moj prvi tekst za PurityBox, pročitajte ga ovde, pa bih volela da čujem vaše miljenje, reč je o proizvodima za zaštitu od Sunca. Volela bih da vidim vaše rekreacije ovog DIY projekta, pa ako napravite, pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com , u FB inbox ili me tagujte kao @loppy231 na instagramu ili twitteru. 


10 коментара:

  1. Premocan projekat, lagan je a divno izgleda, sigurno ću probatii! Super posttt


    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. јул 2015. 21:24

    Mnogo je lepo ispalo ali smo verovatno svi vec videli ovo.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ovako slicno pravila.Samo sto su meni nekako tamnije boje i skroz je do kraja napunjeno,pa onda zavezana neka masnica :) Stvarno lepo izgleda ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Nemas pojma koliko sam srecna sto sam naisla na ovaj post . Kod youtuberke SaraBeautyCorner sam videla ovakav projekat medjutim kako nisam najbolji poznavalac engleskog jezika nisam razumela bas sta mi je potrebno. Tako da je tvoj post dosao kao porucen i mnogo ti hvala na tome. Pozdrav lepotice <333

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatko je stvarno. Mislim da cu ga uraditi, kad vec imam kod kuce sav potreban materijal. Jako volim ovakve, jednostavne, a dekorativne projekte za sobu. Odlican post, kao i post o zastiti od Sunca. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Nedavno sam pravila ovo i baš mi se dopada kako je ispalo. I tebi je preslatko, i super ideja za ovaj cvet na vrhu. ♥☺

    Giveaway u toku : http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super je ispalo. Pravila sam ovo vec jednom i ako se setim da slikam poslacu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Vrlo kretivno , i post je izvanredan ! Svidja mi se ideja i jako je dekorativna <3


    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, kao i sama ideja! Ovo si odlicno uradila, pokusacu i ja, verovatno.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...