субота, 18. јул 2015.

How to style short/medium hair in summer!


-Juče sam radila na novom videu i celo jutro sam editovala, ali sam opet imala nekih problemčića sa editorom, mada mislim da se to sada uopšte ne primećuje. Dakle, znate da sam skratila kosu i želela sam da uradim jedan video na temu frizura za leto, ali pošto mi je sada kosa srednje dužine radila sam za kratku i kosu srednje dužine, očito. Mislim da ove frizure može da napravi i neko sa dugom kosom, možda ne može samo jednu, ali vi procenite. Kažite mi koja vam je omiljena u komentaru ispod videa i naravno lajkujte i, ako niste, pretplatite se na moj kanal. I da, ako želite bolji kvalitet, obavezno gledajte u HD-u! ☺






20 коментара:

  1. Meni tokom videa se pojavljuje i tvoj drugi glas,pa natrenutak priča ovaj drugi pa se ne čuje...

    http://marequeens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda je samo do tvog interneta, prilično sam sigurna da ne idu dva glasa istovremeno :)

      Избриши
  2. Lep video. Lepo ti stoji kraća kosa. Koji editor koristiš?

    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe frizure Tea ! Video ti je odlično urađen ! <3 <3


    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18. јул 2015. 17:17

    Lepo ali dosadna si sa choker ogrlicom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista nije lepo da kažeš da je neko dosadan zato što je ta osoba veoma srećna i uzbuđena zbog te stvarčice. Jako je srećna zato što je napokon dobila ono što je već dugo želela i odlučila je da podeli to uzbuđenje sa ljudima koji su joj dragi, a ona zbog toga dobija anon hate. Nije lepo seći krila drugima. Zaista nije.

      Избриши
  5. Анониман18. јул 2015. 17:52


    Zasto snimas videe na engleskom? Naglasak ti je stvarno jako los,bolje bi bilo da sninas na srpskom

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja lično mislim da je Teodori bolje što snima na engleskom. Time popravlja svoje znanje engleskog jezika (još uvek je na tarzan nivou, no offense, ali ga popravlja) i više ljudi vidi video, samim tim što je na engleskom. Ne ograničava se samo na ljude sa Balkana, nego i na ljude u celom svetu. Naglasak se popravlja samo sa pričanjem engleskog, a ja lično znam da ga je u poslednjih godinu dana dosta popravila. So, no hate, buddy? :)

      Избриши
  6. Анониман18. јул 2015. 17:55

    Kopiras Bethany Motuuuu
    Ne porici to,vidi se da pokusavas da budes kao ona u svojim videimaa
    Jadno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da nije problem ako nekoga kopira, jer, eto, time 'pokupi' nešto dobro od osobe koju kopira a onda doda nešto svoje. Tako se pravi veći kvalitet rada.

      Избриши
  7. Анониман18. јул 2015. 18:53

    Odlican video.Uvek nas pitas da li imamo neku zelju za postove pa bih te zamolila da uskoro napises post kako na najlaksi najbrzi nacin nauciti engleski bez kursa,viidim da ga jako dobro znas pa bih ti bila jako zahvalna.Hvala unapred.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Uff, volela bih da pišem o tome, ali bojim se da to neće biti moguće, zato što ne znam koji je najbrži način bez kurseva, jer ja engleski učim već godinama i nikada se nisam forsirala.

      Избриши
  8. Meni se najvise dopada ona kao pundja.Baš je slatka.Inače koju pesmu si koristila u videu i da ne zaboravim kad snimaš jel imaš već pripremljen tekst na engleskom koji naučiš ili pričaš ovako.Ja doduše znam engleski ali bih htela još više da naučim,pa ako imaš neke metode za učenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ona koja ide kroz ceo video je Hypnotic-Zella Day. Naravno da ne, pričam ovako. Ja sam ponajviše naučila gledajući videe stranih jutjuberki, probaj tako :)

      Избриши
  9. Prelepe frizure, pratim svaki tvoj video. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican video. Ne znam sta misle ovi hejteri, ali meni se tvoj naglasak dopada, samo tako nastavi! ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Ja imam kosu duzine kao i tvoju i isto imam probleme sa pronalazenjem frizura, tako da si mi puno, puno pomogla.♥
    Na mom blogu su vlogovi pa pogledaj http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...