четвртак, 02. јул 2015.

Double Trouble?!



-Pa, ovo je došlo totalno neočekivano, ali već sam vam rekla da sam potpuno nepredvidiva i puna iznenađenja, a ovo je jedno od njih. Moja drugarica i ja smo odlučile da napravimo zajednički blog za kreativce i one koji vole da stvaraju, ali ne brinite, neću zapostaviti ovaj blog. Taj blog je namenjen isključivo za kreativne stvari, tako da neće biti fashion ili make-up postova, ali ostavljam vam da sve ostalo pročitate na našem blogu, kao i da upoznate Milicu!

OVDE POSETITE NAŠ NOVI BLOG!


13 коментара:

  1. Sretno sa novim blogom, nadam se da će uspjeti. Učlanila sam se :)

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/ posjetite, novi post :)

    ОдговориИзбриши
  2. Srecno sa blogom,moram se uclaniti!
    Ni slucajno ne zapostavljaj ovaj blog!
    Kad se zavrsava Giveaway?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam!
      Ni za šta ne bih zapostavila ovaj blog. :) Završava se za tri dana :)

      Избриши
    2. Nema na cemu,tu smo za tebe. <3 Nemoj da gledas one anonimce sto su te hejtovali na Giveaway,ti si mnogo vrednija i bolja od njih!Nagrade su super,i jaako mi je bilo zao sto ne mogu ucestvovati... :/ Ali bice valjda drugih giveaway-a,pogotovo kad imas dva bloga. ^_^ Mnogo srece,jos jednom,ti zelim!
      Inace,ovo zelim dugo da te pitam,ali uvek zaboravim.Zasto si obrisala post '#MojStav o popularnosti'?

      Избриши
    3. Hvala na podršci, ne obazirem se. :)
      Shvatila sam da mom problemu nije mesto u javnosti. :)

      Избриши
    4. Okej,izvini ako je bilo pomalo privatno pitanje. <33 Svidja mi se novi izgled bloga,super je!

      Избриши
  3. Divno je sto ste napravile zajednicki blog! Znam da ce biti bobar jer si ti sjajna blogerka! Zelim vam punoo srece!! ☺☺
    Inace, na mom blogu je giveaway >>> anasviewoftheworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sretno sa novim i blogom! Drago mi je sto ste napravile zajednicki. :)
    Novi post na mome blogu:

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jedva cekam da pocnete da pisete te zajednicke postove, posto znam da si ti jako kreativna, a verujem i da je tvoja drugarica pa ce to sigurno biti super.♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Zelim ti punoo srece! ♥♥
    Nadam se da ce tvoj blog uspeti kao sto je i ovaj

    Novi post, ako zelis procitaj ga; http://miljana-saveti.blogspot.com/ ♥
    Ako ti se svidja blog uclani se.

    ОдговориИзбриши
  7. Jedca čekam da krenete sa tim blogom i srećno. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super! Jedva cekam da vidim kako cete raditi i to. :* Mnogo mi se svidja novi dizajn bloga, bas sam juce razmisljala kad ces ga promeniti, i evo ga! Ovako je bolje, svetlije i simpaticnije, veruj mi! Puno srece na blogu, uclanicu se! <33

    ОдговориИзбриши
  9. Inace, zovem se Elena, da znas. :D Da ne bude da komentarisem skroz anonimno. :DDD

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...