субота, 20. јун 2015.

Workout tips


-Treniranje nije samo za one koji žele da smršaju, već je dobro i za zdravlje. Možete vežbati kada vam je dosadno, ujedno ćete učiniti nešto i za svoje zdravlje, a i osetićete se mnogo bolje. Vaš je izbor da li ćete vežbati sami ili u pratnji nekog. Ja sam danas imala svoj prvi trening i mogu da kažem da ko još uvek nije počeo da odmah krene, ali prvo pročitajte ovaj post do kraja. ☺


-Mislim da je jedna od najvažnijih stvari odeća. Sigurno nećete obući farmerke i neku usku majcu. Možete da obučete neke tanke helanke, trenerke, tri četvrt helanke, a gore majicu na bretele ili neki top za vežbanje. Morate da pazite i od kog je materijala odeća pravljena. Nemojte ni slučajno da uzmete nešto što je napravljeno od nekog materijala koji pali, radije izaberite nešto pamučno. Za malo svežije dane trenerka je uvek dobrodošla, a i možete je uvek imati oko struka, ako zahladni, a vi ste znojavi. Oko obuće nema diskusije jer su patike najbolje za vežbanje, a i jedina opcija.


-Ako vam je fizičko jedno od gorih predmeta, sigurno nemate kondiciju, kao i ja, ali se to da rešiti. Nemojte prvog dana da preterujete sa vežbama, jedan dan vam ništa ne znači, a sigurno ne želite upalu mišića. Postepeno ubacujte nove vežbe i povećavajte broj. Na primer, za prvi dan je sasvim dovoljno 15-20 minuta trčanja, 15 trbušnjaka i 15 leđnjaka (sad kada gledam cifre izgleda veoma puno za prvi dan, ali nije baš toliko). Što se tiče trčanja mislim da znate da ne trčite kros, već slobodno polako trčkarajte, a vežbe radite pravilno, jer ako ne radite pravilno ne vredi ništa, a i možete da istegnete neki mišić. Svakog dana dodajte vežbe, a možete dosta njih naći na internetu. Odredite vreme od kada do kada vežbate i poštujte svoj tajming.


-E, evo jednog 'recepta' za osveženje i za dodatnu energiju. Skoro sam saznala za ovu vitaminsku vodu i vrlo je lepo došla tokom prvog treninga. Sve što vam je potrebno je voće, bilo koje. Ja sam stavila ono što sam trenutno našla u svom dvorištu. Ribizle, višnje, trešnje, breskve, limun, a vi možete da dodate bukvalno bilo koje voće. Stavite u neku flašicu, ja sam uzela ovu sa cuclom da se ne bih zadavila voćem i delovima. Sve to lepo iseckate, ako je veliko, i stavite u flašicu, pa napunite vodom. Promućkate i ostavite da prenoći u frižideru, da bi voće ispustilo sve svoje vitamine, a sledećeg dana malo pre nego što krenete izvadite da se malo opusti. I umesto obične vode eto ga dodatno osveženje dok trenirate. Moja je ispala malo više kisela, zbog limuna, ali ja volim kisele stvari, tako da mi to nije prestavljalo problem. A i morate da priznate, igleda preslatko i lepo dekorisano.

-Pa šta čekate? Bacite se na planiranje treninga, a onda i na sam trening. Volela bih da vidim koje ste sve voće stavili u vašu vitaminsku vodu, pošaljite mi slike na mejl: onajesve@gmail.com , ili me tagujte na twitter-u ili instagram-u kao @loppy231 .


p.s. Sutra vaš očekujem na Blogerskoj večeri ☺

23 коментара:

  1. AAAAA kako super post ! Uzivala sam citajuci :)

    Molim te ,poseti moj blog i uclani se ako zelis :)
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ove vitaminske vode sam viđala na internetu, a sad kad si i ti pisala o tome, moraću da probam :).

    ОдговориИзбриши
  3. Lep je post,ali imam jednu zamerku!
    Imala si prvi trening i odmah s delila nekom savete...Savete mozete deliti ako ste iskusni u tome...
    Znam da si pod utiskom tog treninga,ali kvalitetan trening moze da budu samo vezbe i trcanje bez vode ili halanki...Sve u uprnosti!!
    Jednostavno,da si imala preko 15 treninga tvoji saveti bi bili drugaciji! Veruj mi!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Hvala ti na fantastičnim savetima! Ovo moram da uradim i da probam! ♥ Savršena organizacija!

    Poseti moj blog. Ako ti se svidi, učlani se -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su jako lepe. I saveti su korisni. Slazem se da je sve u odeci. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Aaa, post je tako divan. Mnogo mj se dopada. Ja kad sam videla slike, pala sam u nesvest. Stvarno, predivne su. Svaka cast!♥

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/06/blog-post.html

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/06/blog-post.html

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je veliki problem težina iako mi kažu da je za moju visinu imama dovoljan broj kilograma.Ja nisam ubeđena baš u to.Volela bih da smrđam bar još 4 kg.Čitala sam da treba da se trči oko pola sata 4 puta dnevno od 50 do 80 trbušnjaka i da se pije oko 5 l vode. Sad problem je što je mene sramota da trčim a znam da će se moje salo stalno mrdati,ali i nemam s kim da trčim.Imam još jedan problem ja sam osoba koja jedva popije jednu čašu vode za ceo dan .Pa ako bi mogla da mi pomogneš kako da rešim dva prethodno rečena problema

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako već ti sama misliš da trebaš da smršaš i želiš da kreneš da vežbaš, počni postepeno. Nemoj sve ovo odjednom već svakodnevno dodaj malo više, ali mislim da je trčanje četiri puta dnevno puno. Što se tiče vode, mislim da je kraj svake granice ovo sa 5 l dnevno. Dnevno bi trebalo da se unosi od 1,5-2 l, ja ti savetujem da uopšte ne pokušavaš da teraš sebe da unosiš 5 l dnevno. Pre nekog vremena sam i ja imala problem sa premalim unosom tečnosti u organizam. Rekla sam svoj problem mami i zamolila je da kada se god seti podseti me da popijem čašu vode, a i sama sam to zapisala, pa sam se naviknula. Uradi i ti isto, jer to može biti veliki problem. Možeš da dehidriraš, posebno sada kada je leto, a i koža ti se smežuri. Nemoj da preteruješ ni u čemu, sa vežbama umereno i svakodnevnim lakšim treningom ćeš postići svoj cilj, ništa na silu. :)

      Избриши
    2. Анониман21. јун 2015. 09:53

      Teodora,ako si se naviknula,onda ok. -_- Pazi na pravopis!
      Jelena,imala sam isti problem,kao i Teodora i ti,jer nisam pila vodu toliko cesto.Rodjaka mi je na fon skinula neku aplikaciju.Na svakih 15 min. cuje se kao neko suskanje,to je zapravo voda,i podseca me da treba da popijem vodu.Zar nije kul?Ako zelis,mogu ti reci kako se zove aplikacija,pa je skini na telefon!

      Избриши
  10. Post je super.Slike su prelepe,a saveti su odlični i veoma korisni.

    http://tijanaworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Bas mi se dopada, ja ne trcim svaki dan, jer imam obaveza, ali svakako treniram :)

    ОдговориИзбриши
  12. Odlician post :)
    Ja cu definitivno poceti trenirati sad kad je poceo sapust
    milicas-worldofnarnia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! Ja sam planirala da ovog raspusta budem fizički aktivna i upravo si me motivisala da to stvarno i uradim! Obavezno ću napuniti flašicu voćem i isprobati vitaminski napitak. Čim se malo uvežbam i steknem rutinu, obavezno i od mene sledi jedan post. :D <3

    ОдговориИзбриши
  14. Super post Teodora. ♥ Lepe sličice.

    Moj blog na novom linku
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super post draga Teodora. Kako nikada nisam bila neko ko voli da vezba van kondicije sam vec dugo tvoj post je dobrodosao.

    Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Pogledajte nas blog kada ste u mogucnosti i uclanite se.Pozdrav lepotice <3333
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post, baš mi se sviđa.. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман21. јун 2015. 09:56

    Teodora,ti prosto ne bi bila ti kad ne bi nekog iskopirala u postu.Ja pratim youtuberku 'Sara Beauty Corner' i ona je u poslednjem videu,Morning Routine,prikazala istu ovakvu flasicu sa vocem!Zasto nisi mogla da smislis neku salatu ili neko jelo,za posle treninga?Ali,ne,ti moras da iskopiras,naravno!
    I slazem se gore sa Janom!Ne mozes tako olako da delis savete a imala si samo jedan trening!Misljenja bi ti se mozda promenila posle 7 treninga,i jos bi,da si tada,posle vise treninga,napisala ovaj post,jos vise prosirila nase znanje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo i prvo, to što ti pratiš neku youtuberku ne znači da je i ja pratim, a drugo, za ovu vodu sam saznala na Pinterestu i svako ko ima problem sa tim ne znam šta još uvek traži ovde.
      Uzgred, planirala sam dva dela ovog posta, ovaj, sa prvim utiscima, i jedan koji će doći malo kasnije. I da, mogla bih da spremim neku salatu, hvala na ideji ♥

      Избриши
    2. Анониман21. јун 2015. 13:28

      Nema veze iako ne pratis tu youtuberku,opet si iskopirala sa Pinteresta,ista stvar.
      Napravi nesto sama,i mi,citaoci,cemo te mnogo vise ceniti.
      Nema na cemu,i drugi put. :* <3

      Избриши
  18. Ovo sa vodom je sjajna ideja, sam apravim razne kombinacije, probaj jagode, limun i krastavac, meni je ta kombinacija idealna i bas osvezavajuca. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...