среда, 24. јун 2015.

VIDEO: Summer Expectations VS Reality


-Puna sam ja iznenađenja, imam ih još! I sad mislite da sam opet počela YT kanal, što i nije tačno, na neki način. Postoje stvari koje se na blogu ne mogu dočarati i lepo objasniti i onda je sav trud uzaludan, zato sam rešila da kada tako nešto postoji snimim video.

-Ja obožavam 'očekivanja vs realnost' videe. Pre jedno mesec dana su mi na pamet pale neke situacije za jedan ovakav post, ali sam onda shavtila da koliko god pokušavam neću uspeti to lepo da objasnim i dočaram. Mogu da napišem par rečenica i da stavim sliku, ali tu  nije bitan jedan momenat, bitan je SVAKI momenat i onda bi to bilo glupo. I tako ja već dve nedelje teram brata, kad god uspem, da me snima. Ovo je, ustvari, jedan deo letnje serije postova.

-Izvinite zbog ovakve rezolucije. Imala sam problem sa editorom i morala sam da snimim sve Bandicamom, pa ima i njihov logo, ali ću se potruditi da kako god mogu popravm to. Nadam se da to neće baš puno pokvariti vaš utisak o video snimku, koji očekujem u komentar, videa ili ovde, kako god.

-Ne pričam na srpskom zato što zvučim užasno smešno na snimku. Ukoliko vam se video sviđa lajkujte ga, subajte i komentarišite neku ideju za sledeći video, ali da ne bude nešto što mogu sasvim lepo prikazati i na blogu.



PRIJAVITE SE ZA GIVEAWAY OVDE!



22 коментара:

  1. Zasto snimas na engleskom?
    Drago mi je sto si opet pocela da snimas.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I to sam zaboravila da napišem. Na srpskom zvučim užasno na kameri. :)

      Избриши
  2. Jao kraljice! Toliko sam se nasmejala da je to strasno. Stvarno trebas cesce da snimas. A sto se tice editora, moramo napraviti neku grupu pokvareni editori lol :D :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odgledala sam video! Supeer je, baš si me nasmejala i, naravno, jedva čekam sledeći! :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Teodora, video je stvarno sjajan. Odgledala sam ga od pocetka do kraja, a da nisam ni trepnula. Osecala sam se kao da gledam video neke slave youtuberke,ali stvarno. Svaka cast!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam pisala post na ovu temu, na mom blogu. Video je odlican, omah subam. ♥♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Tebi bas lezi snimanje videa :) radi ovo cesce molim teee !

    Molim te,poseti moj blog ------> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Video je odličan. Samo tako nastavi. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Video je super, jako si lepa i zanimljiva. Više bih volela da snimaš na srpskom, ali svejedno si odlična! <3

    ОдговориИзбриши
  9. Oduševila sam se, mnogo je dobar i interesantan video. :) <3

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka ti cast lepotice ! Samo tako nastavi! Vidi se da ti snimanje videa bas pase. Mislim da bi trebalo da snimas na maternjem jeziku jer vecina , da ne kazem svi, tvoji pratioci govore srpski. Kao da je bitno kako zvucis bitno je da se ti zabavis <333 Pozdrav

    Novi post na mom blogu:
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Samo kad sam videla naslov odusevila si me,zato sto i ja takodje obozavam ovakve videe.Inace video je odlican i bas je zabavan. :)

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Video je super,bas si me iznenadila <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман25. јун 2015. 13:05

    Kul,smesno,simpaticno,istinito,...ma ekstra!
    Samo da ti je kamera maaaaalo bistrija,ali okej je,ne smeta previse. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala svima ♥ Video bi bio u HD-u, ali sam imala problema sa editorom, pa sam morala da snimam ekran, popraviću to za sledeći put :)

      Избриши
  14. Odličan posti i videoo! ♥ Zaista dobro vladaš engleskim jezikom! Svaka čast! Sigurna sam da ćeš ti popraviti to što nije bilo u redu, ali sve u svemu, savršeno jee. *-----*

    Pogledaj moj blog, ako ti se svidi učlani se -------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post, tj video. Stvarno si simpatična i smješna, ali ja mislim da bi bilo bolje da snimaš na sprskom... :)

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/-novi post

    ОдговориИзбриши
  16. Drago mi je sto postoje devojke iz Srbije koje pronalaze vremena za youtube. Još samo kad bi prestale da koriste tuđi jezik. Mi živimo u Srbiji i moramo da naučimo čari sopstvenog jezika.

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  17. Super video stvarnoo:-)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Prva pesmaaa, 'Love me like you do'. Obozavam te! Bas si simpaticna i tvoj blog mi se jako svidja!
    Elena. <3

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!