субота, 13. јун 2015.

Summer outfit ideas

-Raspust je konačno i zvanično počeo, mada od ovog vikenda imam neki čudan osećaj i još uvek mislim da ću u ponedeljak opet ići u školu. Meni raspust počne tek kada se okupam u bazenu, tako da ću morati što pre da odem na bazen, kako bih izbacila taj čudan osećaj iz sebe.

-Well, evo ga i nastavak letnje serije postova. Prošlog meseca sam pisala o nekim kombinacijama za proleće i leto, pa možete i tamo da pogledate još koje ideje (ovde). E sad, ove kombinacije su namenjene za dnevni izlazak, ali ako dodate neki detalj, a nešto izbacite mogu biti i za noćni izlazak. Nisam stavljala logo, jer sam prestala da stavljam logo i na slike bloga, ali su sve kombinacije moje, još neke možete videti na mom Polyvore nalogu ovde.


-Što se ove kombinacije tiče vrlo je jednostavna, a izgleda lepo bez previše truda. Dakle, tu prvo imamo ovaj crni top sa motivom cveća, a dole imamo plavu suknjicu. Što se tiče nakita ništa ne bih preterivala već samo midi prstenčići, a od obuće sandale sa tribal motivima. Namerno sam staviila ovu pozadinu iza zato što mi je ova kombinacija nekako baš za luna park, šta ja znam već...


-Ova kombinacija je jedan od mojih omiljenih. Dakle, gore sam stavila  beli crop top sa Jin-jang motivom, ali sa cvećem, a dole ovaj predivan ombre šorc. Dole bih izabrala neke bele starke ili mint, možda, a od modnih detalja sam stavila ovu maskicu za telefon koja se pomalo slaže sa šorcom i zlatno-bele slušalice.

-I ova treća i najjednostavnija kombinacija, koja može biti i za plažu, a i za svakodnevnicu je ova majica na bretele, a meni se baš svideo način na koji je izrađena, a i natpis, dole neki šorc sa čipkom i tirkizne japanke, a ovde sam jedino stavila frizuru zato što izgleda preslatko ova riblja kost na stranu.


-U stvari, ispada da sam ove tri kombbinacije samo dodala uz onaj prošli post koji sam pomenula gore, a čiim budem mogla slikaću neke outfite za leto. Well, bay...



10 коментара:

  1. A great combubastion.. I'm new and I'd like to sign up to my blog if you like..

    fashioncorner194.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sorc na drugoj kombinaciji, i majca na trecoj. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Super kompbinacije. <3
    - meni je najbolja treca , ali kod druge mi se mnogoo svidja majica. ^___^ ♥

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve su prelepe, ali ja biram prvu. Obožavam takve suknjice! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Kombinacije su savršenee,obožaavam tvooj blog.. <3

    prettyprincess6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prva kombinacija je najljepša, mada mi se sviđa top kod druge kombinacije.

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Prva kombinacija je totalno po mom ukusu,ali su i ostale super! <3 Imas mnogo dobro 'modno oko' koje nemaju bas sve blogerke!
    P.S. Da li mi se cini ili je na ovoj drugoj slici ova u roze kosi Perrie Edwards (Verenica Zayna Malika,bivseg clana 1D-a)?

    ОдговориИзбриши
  8. Sve kombinacije su prelepe. Meni se najvise dopada prva, bas je nekako lagana, letnja.♥:-)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!