четвртак, 11. јун 2015.

Q&A-June 2015

-Bilo je dovoljno pitanja za ovaj Q&A, pa sam rešila da vam odgovorim. Neću odgovarati na pitanja koja se ponavljaju, jer bi bilo besmisleno.

Q: Nosiš li protezu?
A: Ne više. Pre jedno dve, tri godine sam nosila mobilnu protezu, ali sada za to više nema potrebe.

Q: Imaš li simpatiju?
A: Hehe, ne. Ima onog 'sladak je', ali ne simpatiju. 

Q: Sa koliko godina si počela da pišeš blog?
A: Prošle godine, znači sa trinaest godina.


Q: Omiljeni predmet u školi?
A: E sad.. Da ste me to pitali pre jedno dva meseca, sigurno bih rekla da je to srpski, ali sada stvarrno ne znam. 

Q: Omiljene blogerke su ti...
A: Andrijana, Anja Minić, Alex, Angelina... One su najomiljenije, a ima još dosta njih koje su super. 

Q: Omiljeni blogovi su ti...
A: Najomiljeniji je Anja's diary, pa Kapege's life moments, Glam&glitter, Shine perfection...

Q: Zašto si odlučila otvoriti blog?
A: Pre svega jer mi se svidelo pisanje i želela sam da podelim svoje ideje sa nekim, a i u to vreme nisam imala prave prijatelje uz sebe i osećala sam da ne pripadam u njihov svet, pa sam pomislila da bih možda mogla da upoznam nekog sa sličnim interesovanjima.

Q: Je l' gledaš Vampire Diaries?
A: Gledala sam nekada, kad je tek počela da se emituje na TV-u, ali sam onda prestala, pa sam pogubila epizode i nisam shvatila o čemu se radi, pa sam na kraju prestala. Možda počnem da je gledam preko interneta, ali tek kad odgledam seriju koju trenutno pratim.

Q: Kako bi opisala sebe u tri reči?
A: Radoznala, maštovita, emotivna.

Q: Voliš li školu?
A: Neee. Nikada neću da zaboravim da sam pre bila luda za školom, sada mi se smučila.

Q: Šta misliš o 'nepravdi' na ovogodišnjoj Evroviziji sa poenima?
A: Ni u najmanju ruku nisam razumela zbog čega su nam oduzeli poene, ali svakako ne bismo mogli da pobedimo, pošto se sada Evrovizija svela samo na politiku.

Q: Šta te najpre privuče na nekom blogu?
A: Prva stvar koja me natera da ostanem na tom blogu je izgled, nikako ne volim tamne pozadine, sa takvih blogova odmah 'bežim'. A ono što me privuče da se učlanim je svakako tekst.

Q: Šta, sem blogovanja, najviše voliš da radiš u slobodno vreme?
A: Fotografišem,igram se sa svojim ljubimcima, pinujem, jedem...


Q: Koju knjigu si poslednju pročitala?
A: Uhh... čekaj da se setim... knjigu 'Lemurova ljubav' Ivane Kuzmanović. Nisam baš imala prilike da čitam, ali od sutra krećem, imam dve knjige već pripremljene, jednu sam samo počela.

Q: Šta planiraš da upišeš posle osnovne škole?
A: Mislim da ću Treću beogradsku gimnaziju, a možda i gimnaziju kod mene u gradu. Moram da sačekam da vidim kako će brat da uradi prijemni, moja sudbina zavisi od njega.

Q: Da li voliš zajedničke postove sa blogerkama, ili ipak više voliš da pišeš sama za sebe?
A: Svakako volim da sarađujem sa blogerkama jer je veoma zanimljivo, sve zavisi od vrste posta. Možda malcki više volim da pišem sama.

Q: Kakvu vrstu knjiga voliš da čitaš?
A:Obožavam naučnu fantastiku, ali volim i ljubavne romane.

Q: Narukvica ili ogrlica?
A: Više volim da nosim ogrlice, samo ih malo ređe nosim od narukvica.

Q: Omiljeni crtać koji si gledala?
A: 'Fića i Feđa' definitivno! Ja sam se tad toliko smejala, neverovatno...

Q: Koji telefon imaš?
A: LG Optimus L3, rozi, hehe ☺

Q: Omiljena aplikaciju na telefonu?
A: Nemam baš puno aplikacija, imam dve,tri, a jedna od njih je Instagram, koja mi je i omiljena.

Q: Omiljena prodavnica?
A: Što se odeće tiče, to je NewYorker, a tih beauty proizvoda i stvarčica je svakako DM.

Q: Omiljena knjiga?
A: Trenutno je to 'Nefertiti-kraljica Egipta kći večnosti'.

Q:  Tvoje omiljeno godišnje doba?
A: To se stalno menja. Ono što je tenutno je leto. Možda to i ostane. Leti je raspust, bazeni, sunce, izlasci, ma sve..



Q: 3 stvari bez kojih nigde ne ideš?
A: Telefon, novac (nikad ne znaš za šta će ti zatrebati) i osmeh ☺


Q: Koliko dugo planiraš da se baviš blogovanjem?
A: Sve dok ne osetim da mi je postalo obaveza, a ne hobi, mada neće to biti brzo.

Q: Kako dobijaš ideje i inspiraciju za postove?
A: Ideje najčešće sa drugih sajtova, a nekad dođe samo od sebe, a inspiraciju pronalazim na raznim sajtovima kao Pinterest, Tumblr, ali u svakodnevnom životu najviše.

Q: Da li bi volela da jednom dana budeš poznata?
A: To je ono što smo svi želeli kao deca, ali sada je drugačije. Najiskrenije, ne bih želela da budem poznata kao starleta i šta ja znam, nego po nekom mom delu. 

Q: Da li te je neko ismevao za blog?
A: Uopšte. U prvo vreme samo je moja porodica znala, a u skorije vreme su počele polako i drugarice da saznaju, pa i cela škola, ali mi se niko nikada nije podsmevao, valjda zato što im se sviđa. 


Q: Da li si opsednuta rokovnicima?
A: Ne. Nikako ne mogu da se naviknem da ih koristim redovno i poštujem napisano, tako da je sve to propalo u vodu.

Q: Da li često kupuješ online?
A: Pre nedelju dana sam prvi put kupila nešto online i to je bilo sa sajta Vulkan knjižare. Sigurno ću u budućnosti kupovati online malo više.

Q: Koji post sa svog bloga najviše voliš?
A: Najteže pitanje do sada postavljeno. Svaki post sa mog bloga mi je drag jer znam da sam svaki pisala s ljubavlju i posvećenom pažnjom,tako da ne mogu da se odlučim. 


p.s. Sad sam primetila da su mi sve omiljene blogerke na A. ☺



16 коментара:

  1. Odlican Q&A Tea. ♥ Bas ias extra odgovore. ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan Q&A, bukvalno si mi jedna od uzora u blogovanju i ako sam starija godinu dana, nekako nikada moj blog neće biti dobar kao tvoj, najbolja si! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je sto si uradila Q&A i tako lepo odgovorila na nasa pitanja.
    I da, sto se tice trece Beogradske gimnazije, puno mojih drugarica je to upisalo i ovako je skola ispricana jer ipak tu idu deca bogatasa, a inace nije toliko jaka. Takodje tu se i vise gleda da li nosis markiranu odecu nego znanje. :(

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!! Sviđa mi se što si odgovorila, ili se bat potrudila da odgovoriš na sva pitanja!! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super odgovori,drago mi je sto su moja pitanja u postu i prvaaa. ^-------^
    - hvala ti puno Tea. :D
    I da , i ja sam primetila da su sve blogerke na A,hahaha. xD

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. ^^ ♥
    Posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/ novi post je na blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajan post, drago mi je sto si odgovorila na sva pitanja. Ja inace imam neke drugarice koje se kaju sto su upisale Trecu. Kazu da je drustvo mnogo lose jer su tamo sve samo deca bogatih, pa su samim tim i izleti i ekskurzije mnogo skupi. Ne znam, kazu da je i Prva odlicna. :* :)♥

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti ♥ Haha, i ja volim 'Fiću i Feđu', do pre par godina sam stalno pratila taj crtani, sećam se da je bio subotom i nedeljom ujutru na RTS-u. :D

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan Q & A!
    Odgovori su veoma simpatični. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Super G&A. Obozavam tvoje postove, jer se zaista vidi da pises jer to volis i iz ljubavi. :D

    ОдговориИзбриши
  11. Super post,Teodora!Jesi li ti sada maturirala?

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!