понедељак, 01. јун 2015.

Na kafi kod Teodore-ekskurzija, serije...


-Koliko sam srećna što se maj napokon završio. Toliko je sporo prošao, za mene, da mi se smučio. Uskoro nam i zvanično počinje leto, ja jedva čekam, pa raspust. Ovih poslednjih dana moram maksimalno da se potrudim u školi da bih zadržala svoje ocene, a sada više nemam neverice da je sedmi razred najteži tokom celog školovanja. Budući sedmaci, dobro se pripremite!


-Mom bratu je skoro bila i mala matura, a ja sam se osećala kao da je moja. Otpale su mi noge, iako sam bila u ravnoj obući, a ne smem ni da pomislim kako je bilo onim devojkama u štiklama. Ja ću sledeće godine definitivno da ponesem baletanke da se preobujem. U petak nam je bio i dan škole. Imali smo priredbu i moj razred je glumio Pokondirenu tikvu, koja, nažalost, nije dobro prošla. Moja drugarica je preskočila pola scene, a ja sam onda pomešala neka imena, ali mislim da nije puno njih primetilo. Kasnije smo i pevali jednu pesmu na engleskom, pa smo imali nekih tehničkih problema, pa smo pevali na suvo, ali su nam odjednom uključili pesmu i totalno smo ispali iz ritma.



-Znate ono kad sam pričala o saradnji sa PurityBox-om? Ja sam njih pitala za saradnju i pristali su, pa su kasnije objavili konkurs za pisanje za njih, a tu sam ja i još četiri izabranih. Rekli su mi da će nas kontaktirati u toku ove nedelje za detaljnije informacije. Oni imaju još neke planove, ali ništa ne mogu da govorim, još uvek.


-Već znate da sam bila na ekskurziji, ali do skoro nisam mogla da skupim utiske na jednom mestu. To je najlepša ekskurzija na koju sam do sada bila i već sam vam je predstavljala u OVOM i OVOM postu.


-I završila sam i osmu sezonu serije 'Doctor Who',  pa mi je to bio isuviše bolan rastanak (sad dramim), pa sam morala da nađem neku zamenu. Čula sam da mnogo vas hvali 'The Carrie Diaries', pa reših da je pogledam i sviđa mi se. Sebastian je presladak. Sutra izlazi prva epizoda šeste sezona Slatkih malih lažljivica!!! Ne mogu da dočekam. Druga epizoda izlazi posle desetak dana, ne znam tačno. Trejleri su baš zanimljivi, tako da odbrojavam. ☺


-Mislim da sam tokom maja jagode jela više nego ikada. Nisam se odvajala, bukvalno. Uzgred, jeste li znali da na sajtu Vulkan knjižare imate specijalnu akciju, određene knjige su po 200 dinara? Ja sam naručila, tebalo bi danas da mi stigne. Naručila sam knjigu 'Volim London', zato što ima veze sa Londonom, a i zvuči mi zanimljivo, jedva čekam da stigne ☺ Evo vam link, ako vas interesuje, OVDE. Dosta dobrih knjiga je već rasprodato, ali pri kraju možete naći još neke dobre, zavisi šta volite. Favorite za maj objavljujem tokom ove nedelje.  Bay...






17 коментара:

  1. Novi Sad je stvarno najlepsi grad i drago mi je sto imam prilikku da se tamo preselim,odlican post Teice <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post Tea! ♥

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi se dopada post <3
    P.S. Da li znas ko je sve odabran za P. box?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ti link, pa pogledaj :) http://www.puritybox.rs/kozmetika/19.html

      Избриши
  4. I meni je maj baš sporo prošao s obzirom da mi i nije najomiljeniji mesec u godini. ☺ Drago mi je što si izabrana da pišeš za Purity Box. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Ne ra zumem kako si dobila dozvolu da pises za njih, jel mogu ja to gde se prijavljuje? Inace predivan post i ovaj i ona dva sa ekskurzije, kao i svi ostali postovi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uđi u ovaj link koji sam dala Ivi, pa ćeš sve razumeti :)

      Избриши
  6. I ja jedva čekam PLL, da li svi mogu da se prijave za taj konkur pisanja za njih? Sad ću pogledati knjige nadam se da ima neka dobra.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj moracu i ja da narucim tu knjigu, jer sam opsednuta Londonom.♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe slike.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I ja sam izabrana za dopisnicu!!!! "KOLEGINICE" <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! Meni se sedmi razred uposte ne cini mnogo teskim i kroz njega sam definitivno prosla lakse nego kroz druge, ali svako ima drugacije vidjenje, naravno.♥:)

    ОдговориИзбриши
  11. Meni je sedmi bio najteži, tako da te potpuno razumem. Odličan post! :)

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. I meni je sedmi razred bio baš naporan, osmi je okej. Izdrži još malo. :) I ja sam odabrana za saradnju sa Purity Boxom, takođe očekujem da mi se jave sa nekim detaljnijim informacijama o tome. :) Oba posta sa ekskurzije su divna, Novi Sad je zaista najlepši grad. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Preko kog sajta si gledala The Carrie Diares?Baš me zanima,želim da je pogledam. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...