уторак, 30. јун 2015.

#MojStav o bubuljicama u tinejdžerskom periodu

-Jutros sam se probudila i na svom licu ugledala tri bubuljice za koje sam sigurna da ih prethodnog dana nisam imala. Rešila sam da vam dam neke savete kojih se i sama pridržavam, vezanih za bubuljice u tinejdžerskom dobu, jer o onim kasnijim ne znam baš ništa.



-Na početku puberteta sam počela da mažem razne kremice na lice i po ostalim predelima gde sam videla da su bubuljice počele da se pojavljuju. Tada su najkritičniji deo bile noge, pa lice, pomalo na rukama i to je to. Kod svakog je drugačije. Na primer, neke moje drugarice imaju na leđima, neke na stomaku... U suštini, mazanjem svih tih kremica sam vremenom počela da primećujem da ma koliko one budu hvaljene, ne pomažu, bubuljice mi se samo sve više pojavljuju. Ne znam da li je kod svih tako, ali pišem vam o mom ličnom iskustvu. Mama mi je medicinska sestra i od samog početka mi je pričala da ne mažem ništa na svoju kožu, ali ja sam bila tvrdoglava, pa sam tek skoro uvidela koliko je u pravu.


-Na sve te kremice, za koje još uvek niste spremni, koža odraguje i bubuljice se sve više pojavljuju. Ja već neko vreme NE KORISTIM NIJEDAN PREPARAT ZA BUBULJICE. Ništa ne stavljam na lice, samo labelo ponekad. Na noge sam stavljala neke losione i svašta i prestala sam. Bubuljice nestaju i izlaze, ali sve je to zbog puberteta. Nemojte da mislite da ste ružne zbog bubuljica, ipak je važna unutrašnja lepota. Takođe. Za umivanje ne koristim nikakve sapune, već se umivam samo čistom vodom.

-Meni sve više bubuljica počinje da nestaje, kad-tad izađu neke nove, ali prođe 4-5 dana i onda same od sebe nestaju, što se nije dešavalo dok sam koristila kremice. Pubertet je period kada se u našoj glavi, na našoj koži, organizmu dešavaju promene i ne bismo trebali da pokušavamo to da potisnemo.



-I ishrana je veoma bitna za bubuljice. Poznajem jednu devojku koja je cela u bubuljicama zbog toga što stalno jede brzu i masnu hranu, slatkiše, nema granicu. Ne kažem da je to skroz zabranjeno, dozvoljeno je ako lepo rasporedite, ali vaša ishrana mora da se sadrži i od prirodnih proizvoda. Moja mama nam stalno sprema povrće, čorbice, salate, posebno sada kada je sezona. Naravno, kad-tad je tu i neko masnije jelo, ali ne stalno. Slatkiše rapoređujem, ne pojedem sve za jedan dan.



-Dosta mojih drugarica se šminka SVAKOG DANA ZA ŠKOLU. Ja se nikada nisam šminkala za školu i možda sam stavila samo maskaru 4-5 puta nevezano za školu. Labelo ne računamo u šminku. Jedna moja drugarica svakoga dana stavlja puder, maskaru i svašta još i ona ima prepuno čelo sa bubuljicama, a da ne pričamo za ostale delove tela. Nemojte to raditi!

-I još jedna stavka jeste svrab. Pre neki dan mi se drugarica požalila da je bubuljice užasno svrbe i onda ona ne može da izdrži da se ne počeša. Mene samo ponekad bubuljice svrbe, ali je to pre bilo češće. Videla sam da mi postaje gore i odlučila sam da na bilo koji način prestanem to raditi. Pre nego sam se svaki put počešala setila sam se u sebi da ne smem to da radim i navela razloge. Na jedan papir sam napisala listu 'ZA i PROTIV' i možda sam navela jedan 'ZA' razlog, i to sam okačila na zid sobe, pa sam vremenom prestala. Izdržim i posle malo dana bubuljica nestaje.



-Svi volimo Sunce, ali preterano izlaganje uzrokuje pojavu bubuljica, a ako želite da imate manje bubuljica, važno je da što manje vremena provodite izloženi Suncu. Naravno, ne mislim da potpuno izbegavate Sunce, ali kačket ili šešir će biti dovoljan da zaštiti vaše lice.
-Možda neko i mora da koristi preparate protiv bubuljica, ali ja sam pisala o svom ličnom mišljenu i dala vam neke savete za koje se nadam da će nekima od vas pomoći. I naravno, nipošto ne cedite bubuljice, ne želite ožiljke.



19 коментара:

  1. Ja sam ih bila pustila,ali i dalje sve nisu nestale..
    Mislim da si potpuno u pravu za sminkanje,kod nas su za slikanje dve devojcice stavile kilo pudera.. Izgledale su ko kosturi, cak je i gomilu bobuljica izledalo lepse od toga... ja koristim rastvor za bobuljice :)!
    Volim postove #MojStav

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post. I ja imam 2-3 skroz sitne bubuljice na celu. A sigurno su zbog siska jer se znojim pa zato. Dosta si mi pomogla, hvala ti. ♥

    P.S na mome blogu je novi post, pa ako zelis procitaj ga.

    ОдговориИзбриши
  3. Ja inače nemam toliko bubuljica, imam veoma čisto lice. Pojavljuju mi se jedino one hormonske, tako da kazem hah. Tada koristim samo jednu kremu i do sada nisam imala negativnih posljedica od nje. Ona mi stvarno pomaže. Što se tiče ovog sminkanja za školu ja stavljam samo jedan do dva sloja maskare i baby lips i to je to. Puder koristim samo kada imam neki poseban događaj, svadba i slično. Odličan post!

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/ posjetite :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam sad u pubertetu i srecom moje lice nema bubuljica, ponekad mi iskoci neka (kad treba da bude mc). Kod mene u kraju ima jedna devojcica kojoj je celo lice u bubuljicama, sve jedna do druge. Ona to ''zamaskira'' puderom i jos groznije izgleda, bubuljice se jos vide. ZAto devojke, pubertetske bubuljice nisu nista strasno !

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa tvojim mišljenjem,iako nemam bubuljice još uvek.Ja bih rekla da i pasta malo isušuje bubuljice pa bude lakše,no,još uvek nisam imala iskustva sa bubuljicama pa ne mogu da pričam :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja ih nemam na licu (osim nešto skroz malo), već jako puno na rukama. I mene to zna svrbjeti, pa onda se toliko češem po tome da mi se rade rane :/ Što se tiče preparata, čista voda je najbolji lijek. Koristim i neku kremicu, ali ju ne stavljam prečesto jer po meni ne pomaže nešto previše. Nakon ovog posta sam čvrsto odlučila da više neću dirati te bubuljice. Super post, zaista i puno hvala što si ga napisala jer si meni u potpunosti otvorila oči! ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja nemam previše bubuljica i stavljam samo Nivea kremu na lice i uopšte ne preterujem sa šminkom.Ovaj post će mi poslužiti i drago mi je što si podelila svoje iskustvo o bubuljicama.

    ОдговориИзбриши
  8. Ja nemam bubuljice, ali jedna moja drugarica ih ima po celom telu. Blog ti je super.

    Učlani se u moj blog.
    adagrejndzer.blogspot.com

    P.S. Ako možeš da mi odgovoriš na ovo pitanje?
    Koji šablon koristiš?

    ОдговориИзбриши
  9. Jako doro napisano! Slazem se sa tvojim misljenjemvo kremama! Ja nikad, ali bas nikad nisam koristila takve kreme i nemam problem sa bubuljicama. Trenutno imam par malih na celu i to je to. Ponekad se pojavi neka veca, i to je to. Mislim da je najbitnije da se ne diraju, i proci ce brze.
    A puder nikako be moze da prekrije bubuljice!

    ОдговориИзбриши
  10. Ja kada sam imala bubuljice stavlja sam Clearasil krema mi je stavrno dosta pomogla. Post ti je super. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Adorable. I really like. Keep in touch, pls. Wish you happy week! Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Bubuljice se pojavljuju zbog cokolade, gaziranog i prljave kose koja pada na lice. kao i zbog stresa ili naocara.

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicni saveti!Nemam neke velike probleme sa bubuljicama,a ishraa ima jako veliku ulogu u tome! <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super su saveti. Ja sam svasta radila sa bubuljicama, al isam sad to svela na minimum. Svako vece operem lice sa Eucerinom i ako imam neku bubuljicu samo namazem pastu za zube na nju i do jutra se isusi. Tako da sam se i toga resila. Bubuljica imam samo po celu po nekadA, mada brzo prodju, zahvaljujuci ovoj metodi. Imam po koju po ledjima i nogama, ali one budu tu 3-4 dana, mazem ih pa prodju. Post je jako koristan, nisam znala da hrana ima veliku ulogu otklanjivaca bubuljica. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Slazem se sa tobom u svemu sto si napisala. I ja sam primetila da te kremice nesto bas i ne deluju kako treba, tako da ih sve cesce zaobilazim. A sto se tice sminkanja i ja imam drugaricu kojoj su od sminke poiskakale bubuljice po celom licu. Kamo srece da je razumna, pa da shvati da njenoj kozi tolika sminka ne prija. Ali dobro, njena stvar.

    Nego, da li planiras uskoro da objavis neki video na yt-u? :)

    ОдговориИзбриши
  16. potpuno si upravu od 12 godine na licu imam gomilu bobuljica i svasta sam stavljala i bukvalno pare bacala na nesto sto ne pomaze i na kraju kada sam odustala same su prosle,eto super post posjeti i ti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. ja se slažem... No ja koristim neku kremicu protiv bubuljica i meni je odlična...


    KAKO NAPRAVITI TUMBLR SLIKE S BFF: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!