среда, 03. јун 2015.

May favorites


-Jesam pomenula koliko mi se maj smučio? Napišem i ovaj post i onda konačno mogu da krenem novo poglavlje 'Jun'. Ovog puta sam probala da slikam fotoaparatom, ali mi se više sviđa kvalitet slika kada slikam telefonom, a i ispadne svetlije, ovako samo moram više da editujem, a to mi nije namera.

 -Kada sam bila na ekskurziji u Novom Sadu, svratila sam do DM-a i konačno ugrabila priliku da kupim još jedan Balea balzam, ali ovog puta sa mirisom karamele. Ljudi, ovo miriše P.R.E.D.I.V.N.O! Rekla sam da ću raditi recenziju, li može i u okviru ovog posta. Ne ostavlja trag na usnama, samo blagi sjaj, a neguje savršeno. Opet kažem, miris je preprelep. Košta oko 100 dinara.


-Ovo sam, ustvari, kupila mami za rođendan, ali, normalno, to posle pripadne meni, jer se kod mene skladište svi lakovi, ali mažemo obe. Na noktima se vidi prava boja laka i vide se ove sitne, svetlucave stvarčice, šta god da je. Ovaj, tačno, je broj 42.


-I kako sam navikla da su Balea proizvodi predobri, kada sam videla ove nove gelove za tuširanje odmah sam zgrabila jedan. Koliko sam ja videla ima ih u tri različita mirisa/pakovanja. Išla sam redom, ali po meni najlepše miriše Tropical Sunshine, ovaj na slici. Kada se kupam zamiriše celo kupatilo, šteta što je pri samom kraju, ali to mi daje šansu da isprobam neki od ostala dva. Da ne zaboravimo preslatku letnju ambalažu.


-Kada sam poslednji put bila u NewYorker-u nisam mogla da sklonim oči sa ovog crop topa. Bilo ga je i u rozoj i sivoj boji, ali se meni najviše sviđao ovaj tirkizni. Koštao je 1200 dinara, ali je tada bila neka akcija, pa sam ga platila nešto manje. Prvenstveno mi se svideo jer pre nisam nikada nosila bilo šta ovog tipa. Uskoro ću uraditi jedan outfit post za blog.


-Ovaj kačket sam kupila prvenstveno zbog ekskurzije, jer baš i ne volim kačkete, ali sam kasnije počela rado da ga nosim, udarilo mi Sunce u glavu. Kasnije sam se malo pokajala kada sam videla neke lepše kačkete u NewYorker-u za istu cenu, ali šta je tu je.


-Arizonu sam već od pre obožavala, ali je nije bilo kod mene u gradu, pa se sada otvorila radnja zdrave hrane, pa ujedno prodaju i Arizonu. Nisam probala sve, ali mi je omiljeni ukus, definitivno, borovnica. Počela sam da skupljam kolekciju Arizoninih flaša ☺


-Od kako je počelo veće Sunce, kad god negde idem ove naočare ne skidam. Pokušavam da pronađem negde iste ovakve, ali obične crne, ali sve imaju veće okvire, a ove su sa nekim manjim, pa mi bolje stoje.


-Jeste li gledali Taylor-in spot za Bad Blood? Meni je prekul, a najžešći je onaj deo pri kraju.


-I samo ću se zahvaliti Angelini što me je 'navukla' na pesmu 'Hey Mama', pa ja obožavam da repujem, plus Niki Minaž....


-Ukoliko želite da me vidite kao učesnicu Teen Talk-a u Nišu glasajte za mene na OVOM LINKU.


14 коментара:

  1. Obavezno ću kupiti ovaj Balein gel za tuširanje, deluje savršeno :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajni favoriti. Probala sam ovaj arizona sok i mnogo mi se dopada, Lak ya nokte je savrsen.<3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš je hvaljen ovaj balzam za usne, moram ga kupitiiii. I ja baš volim AriZonu. :D

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман03. јун 2015. 14:41

    Ti ne pricas s Tijanom? Sta je to Arizona,napitak i kakvog je ukusa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pričam, odakle ti to? Povremeno se dopisujemo :)
      To je kao neki ledeni čaj. Meni je najlepša ova borovnica, ima lep ukus. :)

      Избриши
  5. Divne slike, imam istu takvu majicu. :) ♥ Spot za Bad Blood je savrsenstvo.

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Moram da kupim Balea labelo i ovaj gel.Izgleda presavrseno *-*.
    Odličan post!

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar post!! Obožavam ovakve postove, a ti ih imaš dosta, pa mi se tvoj blog veoma sviđa!! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlični favoriti.. Kačket ti je prelep! :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Boja laka je divna, nije ni čudo što si ga prisvojila. :)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Majica i kačket su preslatki. :) Planiram da probam Arizonu, ta je prva na listi. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Balein gel za tuširanje miriši predivnoo. Odličan post :*

    http://sbeauty14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ja vec duze vreme hocu da pim Arizonu i nikako haah :) Pakovanje ovog gela za tusiranje je preslaatkooo *-*

    Pogledaj moj blog ako ti nije tesko - ima novi post

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post
    Arizonu ne volim
    Ovaj crop top je preee isti samo narandżast ima youtuberka mamamiamakeup pa bih zato da ga imam
    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!