субота, 13. јун 2015.

Make it colorful!

-U poslednje vreme mi veoma smeta sve tamno i jednobojno što vidim, može se reći da me od toga bole oči. Kada kažem reč leto prva asocijacija mi je šarenilo, svetlost i radost. Svetle i šarene boje nas čine radosnima, pa za one tamne zimske ponestaje prostora.

-Od skoro sam počela da unosim svetle boje u svoj život na svakom mestu, svakom predmetu, svemu što sam mogla da vidim. I kada ubacim još neku svetlu boju bilo gde, osećam se srećnije i svežije.



-Jednako srećnom me čini i biranje nove 'sveže' pozadine za monitor koja već dugo nije menjana sa motivom leta i ovog meseca, a nadam se da će me brat shvatiti i neće je promeniti, ili biranje nove cvetne pozadine za Google. Kada vidim  prelepe, šarene i svetle slike na Pinterestu ništa me ne može sprečiti da pinujem, još ako su stvari na slici stvarno dobro raspoređene, to je veliki plus. Na Instagramu pratim ljude samo sa svetlim slikama, a i sama se trudim da mi profil bude što šareniji i svetliji.


-Današnji zadatak je da odstranim svu tamnu odeću iz svog ormana, a ostavim samo onu svetlu i šarenu, a možda mogu i sam orman da oblepim nekim cvetnijim i šarenim papirom ili tapetama za nameštaj.


-Ono što preostaje je uređenje moje sobe. Kada smo prošle godine krečili greškom sam izabrala plavu boju, koja je kasnije ispala previše tamna, Sigurna sam da ću, kada se sledeći put bude krečila moja soba, izabrati belu ili bež boju. Trudim se da u svoju sobu ubacujem što više svetlijih i šarenih detalja, a kako je moj sto neke braon boje, mislim da ću se baš potruditi da nađem neki papir za preko, cvetnog ili nekog drugog dezena.

-Odjednom mi se pojavila želja da napišem ovaj post, iako je već drugi za danas, ali eto i vama motivacije da unesete malo sveižine i šarenih boja u svoje okruženje, a ujedno i u sebe. 


22 коментара:

  1. Extra post Tea. ☺ Svidja mi se tema hehehe. ♥ Ja treba da napravim jos neki DIY, i onako mi je soba roze-plava. XD :)

    sandrin-kutak.blogspot.com
    Novi post!

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se svidja post ali bi mogla malo da pises o slavnim zvezdama,kako da budemo popularni u drustvu i na drustvenim mrezama.....

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post. ♥ Potpuno se slazem oko svega, a pogotovo volim da kada udjem u neciji blog vidim da je sve colorful, moracu i moj uskoro da preuredim. :)

    ninaw123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I ja takođe mrzim monotono haha.

    http://teenagegirlsdiarydiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Vesele boje su uvek na meniju.Ja volim kad smo kod boja poruku LIVE YOUR LIFE IN COLORS

    ОдговориИзбриши
  6. Ceo post mi je nekako prazan... :/ Ne znam,mogla si da dodas recimo neki DIY ideju,koja ce nam pomoci da,recimo,dekorisemo sto,ili da nam kazes kako si ti napravila ovu pozadinu,pa da das neke ideje,svasta nesto.Mozda post nije bio na onom tvom nivou zato sto ti je drugi post danas,ali okej. :) Radujem se sledecem postu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U redu je,to je tvoje misljenje ali samo se ja ne slazem sa tobom jer je Teodora ovim poručila jednu važnu poruku svima nama,a to je da trebamo da živimo uz vesele boje,a mislim da je ti nisi pronasla.Eto,nije da te hejtujem nego samo kažem :D

      Избриши
    2. To jeste moje misljenje i imam pravo na njega. :) Inace,shvatila sam poruku i potpuno se slazem,samo kazem da mi je malo prazno i da je trebala nesto da doda,ali okej,sta sad? :D Inace,nasla sam tvoj blog,pogledala i svidja mi se. :D

      Избриши
  7. Proleće i leto su definitivno godišnja doba kada je najlepše na nekome ili nečemu videti cvetni dizajn.I meni se to jako dopada,čekam sledeći post❤

    ОдговориИзбриши
  8. I ja stvarno mnogo volim vesele boje. Kada vidim nekoga obucenog u tamno uopste nemam asocijaciju kako je leto pocelo i kako ce temperature biti sve vise. Lep motiv posta.:*♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Slažem se sa svim što si rekla! Svaka čast na idejama! ♥ Jedva čekam da vidim sljedeći post..

    Pogledaj moj blog..
    Ako ti se svidi učlani se, i ja sam se na tvoj --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Teodora,gde nadjes ovakve slike cvetova kao za pozadinu bloga i pozadinu monitora?Molim te odgovori.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za monitor sam našla na Google-u, a za blog na Pinterestu :)

      Избриши
    2. Hvala na odgovoru

      Избриши
  11. Ja takodje ne volim tamne boje leti.Slazem se sa svime sto si rekla :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com <------ Novi post !

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post, kao i uvek!! Svaka čast!! :)

    Ako želiš, prijavi se za reklamiranje na mom blogu! Više na: milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Ja uopšte ne volim tamne boje, a pogotovo leti, sve je kod mene šareno i sjajno! Super post. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Šareno je lijepo,veselo i ljetno. Sviđa mi se! :)

    ...Posjeti moj blog - novi post je objavljen. Planovi za ljeto 2015! Nadam se da će ti se svidjeti.. Ne zaboravi komentirati i učlaniti se ako već nisi. Hvalaa♥♥♥ - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Jedna sam od onih koja smatra da vedre boje unose i vedrinu u zivot koliko god to zvucalo preuvelicano. Inace videla sam i da ti je blog hakovan i saljem ti veliku podrsku ukoliko ti ona znaci

    Usput baci pogled na nas blog. Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Uostalom i sama si nekad bila na pocetku i znas kako to ide.
    Pozdrav lepoticeee.
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!