недеља, 21. јун 2015.

HUGE GIVEAWAY!!! (unannounced)


-Pa ja sam potpuno nepredvidiva! Odavno sam vam rekla da vam spremam giveaway, ali sam imala problema sa nagradama sponzora, tako da sam samo odjednom rešila da pokupujem još stvarčica i da vas malo nagradim, ništa nije sponzorisano, sve sam ja sama kupila. Nema neko posebnog razloga... ustvari ima! Želim da vam se zahvalim na tome što me svakim danom podržavate i bodrite da nastavim sa pisanjem. Imam blizu 200 čitalaca i želim da vam kažem jedno ogromno HVALA i da zagrlim svakoga od vas! Da pređemo na nagrade!


-Prvo što vam poklanjam jeste ovaj mini size BU Heart Beat dezodorans. Ja već imam i parfem i dezodorans i ima pravi ženski miris. Omiljena boja mi je tirkizna, a Golden Rose lakove obožavam, pa sam rešila da vam poklonim jedan baš takav, a ja, naravno, imam isti. Ovaj je Rich color 44 sa onom debljom četkicom. Sledeća nagrada je ovaj Essence sjaj za usne strawberry cheesecake, ovaj nemam, ali sam čula da su veoma dobri.


-Sledeća je ova VELNEA maska za kosu za sjaj sa ekstratom nara. Ovde sam napravila malu greškicu, jer sam tek kasnije pročitala da je za farbanu kosu, pa dobro dođe ukoliko neko farba kosu, a možete i da je poklonite nekome ko farba kosu, jer sigurno poznajete bar jednu osobu.


-I za kraj Teodora ne bi bila Teodora da ne ubaci neku mašnicu, a sada je to ova plava, i pitala sam vas da li želite da ubacim ovu ogrlicu koju sam pravila u OVOM postu i rekli ste da želite, pa eto je!


-Sve ove nagrade će osvojiti jedan od vas, a ono što trebate da uradite da biste se prijavili za ovaj giveaway je:

1. Učlanite se u ovaj blog.
2. Lajkujte FB stranicu bloga ovde (ukoliko nemate svoj profil možete da lajkujete preko nečijeg drugog, ali napišite)
3. Ukoliko imate Instagram zapratite me OVDE
4. U komentar napišite svoj mejl, FB ime (ili ime profila osobe preko kojeg ste lajkovali) i ime na Instagramu (ukoliko ste me zapratili)

Giveaway je otvoren samo za Srbiju, nažalost, ali ukoliko imate nekoga u Srbiji možete se prijaviti, pa bih ja poslala to njemu. Imate vremena do 4. jula, a pobednika ću proglasiti u postu 'Na kafi kod Teodore-...'. Srećno svima!


58 коментара:

  1. Poklončići su divni! ❤ Ja sam već odavno odradila sve što je potrebno za učešće. :)
    Facebook: Ања Ми, E-mail: anjasaveti@gmail.com, Instagram: anjamiii (pratimo se :D).

    ОдговориИзбриши
  2. Nagrade su super :) Priznajem da si me baš iznenadila ovim Giweaway-om :)

    E-mail: sonjastojiljkovic123@gmail.com
    Facebook: Sonja Stojiljkovic
    Instagram: @_sonja_s_

    ОдговориИзбриши
  3. Iva Obradovic- FB
    @ivas_special_section
    laviva@t-com.me ♥
    Sve je odavno lajkovano i zapraceno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super pokloni , najvise mi se svidja lak. ^__________^

    Email; ja ne razumem bas ovo.. xd je l' email od fb-a ili email google naloga? xd
    Facebook; Tasic Ines.
    Instagram; tasicines [ pratim te. ]

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koji mejl koristiš više? Ako je to mejl google naloga onda taj, ako onaj drugi onda on. Neki mejl na koji bih mogla da te kontaktiram ako nešto osvojiš :)

      Избриши
    2. Evo od google-a; inesnis2004gmail.com :)

      Избриши
  5. Divni su pokloni, cestitam ♥!
    e-mail: jana.stoilkovic@gmail.com
    Facebook : Jana Stoilković
    Instagram"JANA28122013

    P.S Prilicno si me iznenadila

    ОдговориИзбриши
  6. anastasija.aleksic8@gmail.com
    fb: Анастасија Алексић
    instagram: anastasijaaleksic

    ОдговориИзбриши
  7. Nina Stanojevic - fb
    Nemam instagram
    mrvica2002@gmail.com - email
    Inace,vec odavno sam lajkovala fb stranicu i uclanila se na blog :D

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepi su pokloncici! Lajkovala sam stranicu i zapratila te na instagramu. ♥
    Fb: Milena Gligić
    mail: milenagligic1606@hotmail.rs
    Instagram: milena.gligic5

    ОдговориИзбриши
  9. Aaa,pokloni su divni,nemam reci. :///
    Nazalost,trenutno cam u Crnoj Gori,na moru,i nemam nikoga da mi preuzme nagradu u Srbiji,pa ne ucestvujem.
    Zao mi je,jako.!

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno divni poklončići, lepo iznenađenje Teodora. :)

    Fb: Mila Totaj (na ćirilici)
    Email: ladybugstardoll@gmail.com
    Instagram nemam, stvarno mi je žao. :(

    ОдговориИзбриши
  11. Pokloni su divni. Srecno svima. ♥

    FB: Nikolina Vidic
    Mail: ninavidic17@gmail.com
    IG: nikolinavidic

    ОдговориИзбриши
  12. Pokloni su super!

    Fb:Tijana Terzic
    Email: tijanaterzic63@gmail.com
    Instagram: tijana.terzic26

    ОдговориИзбриши
  13. Super pokloni.Ne mogu da ucestvujem,ali ok,idem da placem za relikvijem..Predobro je,ja sam pravila i polomila mi se žica :(

    ОдговориИзбриши
  14. Pokloni su vrh! <3
    Obožavam tvoj blog! :*

    Fb: Jelena Dujin (ćirilicom)
    Email: jellenna8@gmail.com
    Instagram: /

    Baš bih volela da osvojim ovaj giweaway!
    Pozdrav! <3

    ОдговориИзбриши
  15. Super pokloncici :)

    Fb:Александра П.
    Email:akicaaki@hotmail.com
    Instagram:@beauty__by__alex

    Pratim te,i lajkovala sam sve odavno :)

    ОдговориИзбриши
  16. Super poklončići! :)
    Uradila, na Ig ću te kasnije zapratiti. <3

    Katarina Šošević na fejsu :)

    ОдговориИзбриши
  17. Facebook: Jana Nikolic
    e-mail: jananikolic659@gmail.com
    Instagram nemam! :-(
    <3 <3

    ОдговориИзбриши
  18. Pokloni su predivni! Sve od ovoga već imam tako da se neću prijavljivati, nažalost. Sretno svima! ♥

    Pogledaj moj blog. Ako ti se svidi, učlani se -------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Prelepi pokloni, iako imam B.U Heartbeat dezic, nebi se bunila i mini size-u.

    Fb: Jovana Filipovic (odavno sam ti lajkovala stranicu)
    Email: jovanica58@gmail.com (vec sam ti pisala za izgled mog bloga)
    Instagram : @filipovicka_____

    ОдговориИзбриши
  20. Sve je prelepoo! :-)
    E-mail: ne koristim
    Facebook: Milana Jurkovic (cirilica)
    Like sam ti stranicu...

    ОдговориИзбриши
  21. Odavno sam vec odradila,ali nemam instagram.Pokloni su prelepi
    email:henonhoso23452@gmail.com
    fb:Jelena N

    ОдговориИзбриши
  22. Sve sam već davno odradila. :) Svi pokloni su divni, ali ogrlica...♥

    FB: facebook.com/shantyjass7
    Email: jassshanty@gmail.com
    Insta: @jasminadix

    ОдговориИзбриши
  23. E-mail: anci.radakovic@gmail.com
    Fejs: Ana Radaković
    Instagram: anchy2509
    ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  24. E-mail: tamaranenadic99@gmail.com
    Fb: Tamara Nenadic
    Instagram: tamaranenadic

    ОдговориИзбриши
  25. Nagrade su odlicnee, svaka stvar mi se svidja ❤
    Zapratila sam te na instagramu, ja sam @anjasivc
    Facebook ime: Anja Sivč-sa tog progila sam lajkovala stranicu❤💕☺
    E-mail: anja.anjuska.sivc.lady@gmail.com ❤

    ОдговориИзбриши
  26. Ja trenutno nisam u mogucnosti da ucestvujem u ovom nagradjivanju ,ali svim ostalim sitateljkama zelim srecu. Komentarisem jer zelim da ti cestitam na 200 zasluzenih citalaca. Zelim ti da se broj uskoro duplira. Pozdrav,lepotice <3

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  27. Super pokloni!!
    FB Milica Raca
    gmail milicaraca333@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  28. Pokloni su predivni!

    Instagram: @marsyly
    Facebook: nazalost nemam:/
    Mail: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  29. Nagradice su prelsatke
    Fb:Milica Majkič
    E-mail:milcamajkiclicka1@gmail.com

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  30. Gmail; kolacicjelena@gmail.com
    Fb: Jelena S Rogic

    ОдговориИзбриши
  31. Poklonicic su super,prekjut,cool.Neznam koji mi se poklon,proizvod vise svidja.
    Pratim te na instagramu,zovem se :tatjana.petrovic1
    Fejs stranicu sam lajkovala,rpeko mog fejsa:Tatjana Petrovic.
    Moj g-mail:pdragan749@gmail.com
    Super ti je blog.Imas 200 citlaca,samo napred!<3

    ОдговориИзбриши
  32. Pokloni su ekstra kjut!
    Facebook:Andjela Micic
    E-mail:adjithequeen01@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  33. Nagrade su sjajne. :)
    FB: Teodora Mladenovic
    Instagram: eyelinerqueen

    ОдговориИзбриши
  34. Preslatki pokloncici !!
    Nemam Instagram.

    E-mail: andjelaarsic03@gmail.com
    Facebook: Anđela Arsić ( https://www.facebook.com/andjela.arsic.52 )

    ОдговориИзбриши
  35. Baš mi se sviđaju ovi pokloni. Lepo od tebe što si odlučila da obraduješ svoje čitaoce i bez nekog posebnog povoda organizovala giveaway :)
    email: dakitasa@gmail.com
    fb ime: Danijela Nikolić
    Zapratila sam te i na instagramu, prepoznaćeš me. Ne bih ovde da pišem svoje ime,jer mi je profil javan :D

    puno poljubaca :*
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  36. Pokloni su bas super!☺♥
    rakicaca02@gmail.com
    Aleksandra Rakic

    ОдговориИзбриши
  37. Pokloncici su super :-)
    E-mail: popovicbojana626@gmail.com
    Fb: Поповић Бојана
    Instagram: bojanaa_62

    ОдговориИзбриши
  38. Анониман24. јун 2015. 10:28

    Teodora,ti i ja smo vrlo dobre drugarice,obe blogerke.Moram da ti kazem da mi se pokloncici nesto i ne svidjaju,pa cu zato anonimno (da ne bi narusila nase prijateljstvo) prokomentarisati svaki.Valjda ces me prepoznati.
    -BU parfem...Ne znam,to mi je nekako dosadno,vec prevazidjeno,ali okej,moze da prodje.
    -Golden Rose lak za nokte mi se jako svidja i omiljeni mi je iz ovog Giveaway-a,posebno zato jer volim plavu boju,a i deblje cetkice kod lakova!
    -Essence sjajeve za usne sam primetila da svi stavljaju u Giveaway-e,pa mi je zato malo glupo.
    -Najvise mi se ne svidja ova Velneina maska za kosu.Mislim,pravis Giveaway za jednog citaoca koji poklon treba da da nekom drugom?Koja je fora u tome?
    -Ukontali smo da pravis masnice,i stavljala si ih u prosli Giveaway,pa mislim da nije bilo potrebe i sad da ih stavis,vec pocinje da smara,imas i prodavnicu masnica i sve,okej je.

    Nadam se da se neces ljutiti i ako provalis ko je,ali ovo je moje licno misljenje i stvarno bi zelela da ostanemo u kontaktu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман24. јун 2015. 16:34

      U pravu si Anonimac 1 ! Teodora živi u nekom selu koliko sam ja razumela pa nema gde da kupi stvari. Sigurno niko neće da joj bude sponzor! Preterala je više sa tim mašnicama. Niko neće da kupi. NIKO NIJE LUD DA DAJE TOLIKE PARE NA MAŠNICE KOJE NISU UREDNO NAPRAVLJENE I KOJ SU PRESKUPE.

      Tea, nmoj da se ljutiš. Nekada sam obožavala tvoj blog, ali sada.... Mnogo si s promenila....
      Sigurno znaš ko sam, takođe blogerka.

      Избриши
    2. Super giveaway! Nemam instagram, ali nema veze.

      Mail: milivlasi@gmail.com
      Fejs Milica Mitrović

      Избриши
    3. A ljuuudi,zasto ste tako bezobrazni?
      Anonimac 1 ima pravo na svoje misljenje,ajde,okej,ali mislim da ne razmisljas bas pravo i da nije tako kao sto ti kazes.Ne kontam kakva si joj to prijateljica kada sve njeno hejtujes.Ako zelis da ostanete u kontaktu,lepo precuti i zadrzi misljenje za sebe!
      Anonimac 2 uopste nije u pravu.Pa sta ako zivi u selu?Sta to menja?Mozda ne zeli da joj neko bude sponzor.Uostalom,sponzori uopste ne gledaju gde ko zivi.Heloou,ona ima skoro 200 citalaca,znas ti koliki je to uspeh?!?!Svi je volimo i podrzavamo,ti i onaj anonimac gore ste jedini koji misle da su pokloni glupi,svi ostali su se prijavili za ovo darivanje!Mislim da nema potrebe da vredjas!I kako posle mozes da kazes da se ne ljuti!?Po cemu se ona to promenila?Zasto se skrivate iza anonimnih profila,pokazite ko ste,i onda mozes da kritikujes i pricas gluposti!Niko nije u pravu,ni jedan anonimac!Sramota,bre!Bolje obrisite komentare!!
      Teodora se jako trudi oko svog bloga,i mnogo ulaze u njega,voli blogovanje i svoje fanove.Nemate pravo da je vredjate.Ona ce vas prepoznati jedino ako vas je videla da hejtujete po postovima drugih blogerki,po necemu lepom vas sigurno ne zna!
      I ZELELA BIH DA VIDIM VASE BLOGOVE!KOLIKO SE TRUDITE I KOLIKO VI ULAZETE U NJIH!

      Избриши
    4. Анониман25. јун 2015. 17:50

      TARA SMORU!KO SI TI DA NAS KRITIKUJES?TEODORA JE JEDNA OBICNA GLUPACUNDRA,ZNATE LI TO?OLADI!INACE,JA SAM DRUGI ANONIMAC!

      Избриши
    5. E, sad je dosta!!! Neću dopustiti da na MOM blogu vređaš mene i moje čitaoce! Tarino ime lepo piše, a mene baš zanima ko si ti???!! Zašto se kriješ iza tog 'Anoniman'? Ni ne poznaješ me da bi znao kakva sam! Ako si baš toliko hrabra da pišeš sve ove uvrede zašto se kriješ???!! Kada biram poklone za giveaway biram ono što i sama volim, i svako kome se ne sviđaju pokloni ne mora da se prijavljuje! Šta u rečenici 'Imala sam problem sa pošiljkom od sponzora' nije jasno?? I, ustvari, ja ne želim sponzore, ako te baš zanima!! Nisam napravila blog samo da bi mi neko slao besplatne stvari, a i mnogo je lepše kada sam biraš poklon za giveaway, a ne da ti neki drugi određuju!!

      Избриши
    6. Анониман26. јун 2015. 19:48

      TARA, JA SAM TAKODJE POZNATA BLOGERKA I JUTJUBERKA

      Избриши
    7. Nisam 100% sigurna,ali mislim da Teodora zivi u Cupriji,sto je grad.Dajte nam linkove svojih blogova i youtuba,pa da vas vidimo. :*

      Избриши
    8. Анониман02. јул 2015. 11:42

      Ajde bas stavi link svog bloga pa da vidimo malo tvoj blog?! Posto ti volis da komentarises tudje,a ne vidis svoje pa da malo i tvoj blog prokomentarisemo..... :D

      Избриши
    9. Анониман02. јул 2015. 17:49

      Ja sam i dalje u soku! Nisam znala da je neko u stanju da vredja nekoga. Prvi anonimac je trebao da se otkrije ako je stvarno prijatelj sa Teodorom. A ovaj drugi, otkud tebi pravo da vredjas nekoga? Boze, pa otkud vi znate zasto neko bira ove stvari. Masnice su prelepe! I eto ja bih prva trazila da ih kupim i kupicu ih, ali posto zivim u CG odlozila sam malo.
      A ti poznata blogerko i jujuberko imas kao hrabrosti da vredjas ovako nekoga a nemas da se predstavis. Kako nekome mozes da pricas da je smor, glupaca, i ostalo? Hajde daj nam link tvog 'poznatog' jujuba i bloga da vidimoko je to sto se pravi kukavica!

      Избриши
    10. Jako mi je drago sto su jos neki ljudi stali uz Teodoru! Blogerka sam duzi niz godina i upoznata sam sa ovakvom vrstom hejtovanja. Mnogo mi je zao sto Teodora, ovako mlada, mora da prolazi kroz sve to! Kome se njen post ili blog ne svidja, neka ga zaobidje! Zasto mora da cita i hejtuje? Iskreno se nadam da bi Teodora pre htela da ima manje citaoca nego da je na svakom postu hejtuju! Stvarno nije lepo, i ne znam zasto ova cetrnaestogodisnja blogerka to uopste trpi! Prijavi ih! Iskreno, kada bi ste nam dali linkove vasih blogova, ne bih pisala uvrede u komentarima od postova (jer, realno, ne bi ste voleli da neko drugi hejtuje vas), vec bi samo pogledala, dobro pogledala blog i trazila to nesto po cemu bi se videlo da su bolji od Teodore, odnosno, od njenog bloga. Tako da, da sam ja na Teodorinom mestu, lepo bih obrisala komentar od ovog anonimca koji je iskomentarisao svaki proizvod kao da je neko i nesto, i pravila bih se kao da se nista nije dogodilo. Teodora, znaj, ja sam uz tebe, uvek!
      Elena. <3

      Избриши
    11. Анониман02. јул 2015. 23:18

      Iskreno mislim da je anonimac koji je pojedinacno komentarisao Teodorine poklone namerno sakrio identitet,jer kako ona kaze da je "poznata" blogerka,pa ne bi da joj opadne popularnost na blogu. A ti koji kazes Teodori da je "glupaca" imam samo nesto da porucim "Ne sudi knjizi po korici". Ti je cak ni ne poznajes,a tako pricas o njoj. Strasno!!!
      Teodora ti se ne obaziri na ove ljubomorne vec samo pisi postove i uzivaj u pisanju.. Uz tebe sam! Ne daj se! <3

      Избриши
  39. E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com
    Facebook: Aleksandra Ristić
    Instagram: aleksandra.10

    ОдговориИзбриши
  40. Prelepi poklončići! ☺
    FB:Elena Jović
    Ig:elena_ely_jovic
    Mejl:elenajovic20014@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  41. Extra su pokloni :D Obozavam da citam tvoje postove, najbolja si <3
    Sve sam uradila, jos kad :))
    FB: Кристина Крстић
    INSTAGRAM: tinna.krstic

    ОдговориИзбриши
  42. Prelepi pokloni!
    fb:Jovana Vukicevic
    mejl:vukicevicjovana6@gmail.com
    Instagram nemam.

    ОдговориИзбриши
  43. Uradila sam sve jos kad je bio prosli Giveway, jedino Instagram nemam. Ne bih' ovako da pisem email. :)
    FB: Andjela Jovanovic

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Anđela, nažalost, vreme za prijavu je isteklo sinoć, tako da se tvoja prijava neće važiti, ali biće još giveaway-a!

      Избриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!